http://www.swarovski.com/index/Web_NL/en;pgid=i35I6_movKNSR0EEKtMsEUMK0000TbM_bw3s;sid=6MyZGYCsdIqHGciA0f-dP-mm87gkTQxHRLEV8izRSkZ4Qg==?NoIsCache=true swarovski
Swarovski zijn dé originele kristallen. Ze maken zelf ook hele mooie sieraden of van die kristallen beeldjes. Maar er zijn wel heel veel neppers die ook zeggen dat ze Swarovski hebben. Maar Swarovski is met het zwanenlogo.
Klopt inderdaad. Zo kan ik bv niet zeggen dat mijn sieraden van swarovski zijn, maar ze zijn gemaakt met swarovski. Swarovski verkoopt ook kralen, knopen en dergelijke. Bedankt voor de complimenten
hey haar om 14.40 gebeld en zou binnen ander half uur hier zijn. ze was nog bezig met een bevalling. onze kleine is elke dag echt druk ze doet me over t algemeen ook wel pijn als ze bezig is . en aangezien ik morgen 30 weken ben ga ik ervanuit dat ik haar vandaag ook moet voelen. '' ik post hier weer zodra ze geweest is groetjes susanne
Die kleine heeft de hik maar hij ligt echt laag hoor want voel m helemaal hikken in m'n eeeeeh.... jeweet... dat privégebied Dat gaat helemaal op en neer Zou die misshcien ingedaald zijn?
Susanne, ik hoop dat je nu inmiddels bent gerustgestelt. Maar ik duim voor je en hoop snel iets van je te horen. Bloem, mooi hoor weet niet of ik het zou kunnen. Misspiggle en Veraatje, wat hebben jullie toch heerlijke stagaires! Essie, wij krijgen 75% van het loon doorbetaald met ouderschapsverlof. Maar dat verschilt echt per bedrijf, dus goed kijken wat er in je CAO staat.
Hey Buddy wat een mooie sieraden! We zijn nog niet getrouwd dusse...ik weet je te vinden Susanne ik duim voor je. Laat je wat weten als de vk is geweest?
he meiden, heb nog niet teurg gelezen.. Maar vanmiddag weer op controle geweest en een extra groeiecho gehad.. Ook waren de bloeduitslagen binnen.. Bloed was allemaal okay! Suiker 4,4.. De echo zag er ook goed uit! Geen heel groot kindje.. Als de groei zo door blijft gaan is het naar schatting bij de geboorte 7 a 7,5 pond.. De kleine heeft wel lange benen zei ze.. Omdat ik zelf stevig ben heb ik een dikkere buikwand waardoor alles minder goed te bekijken is.. Daarom hebben we over twee weken weer een echo maar dan bij de Gyn ter extra controle, maar zoals de vk zelf zag zag het er prima uit..
ben ik weer met nog meer stress in mijn lijf als voor dat de VK kwam ze zijn net weg. ik moet nu op jeroen wachten omdat ik naar t ziekenhuis moet want ze krijgen geen respons terug van de kleine. ze hebben lopen trekken, duwen en ga zo maar door maar ze beweegt gewoon niet. hartje klopt wel goed door gelukkig. als jeroen is moet ik eerst voor 45 min aan de ctg scan en dan krijg ik nog een echo om te kijken of er nog genoeg vruchtwater is. dus ik ben er weg van en laat vanavond wel ff weten of t okay is en anders krijgt ML een sms van me groetjes susanne
Jeetje Susan Gelukkig klopt het hartje wel, dat is al een hele geruststelling, ik wens je alle sterkte van de wereld en we hopen snel wat van je te horen (goed bericht graag!)