Susanne, gelukkig klopt het hartje. Succes in het ziekenhuis en hopelijk kun je ons gauw iets laten weten! Esther, fijn dat alles goed was bij de vk! Duikster, het valt idd niet mee om het hier allemaal bij te houden
zo de hele dag wel bezig geweest met meelezen maar pas nu de puf om iets te schrijven Susanne, heel veel sterkte in het ziekenhuis en we duimen hier dat alles goed is! Gelukkig klopte het hartje! Bloem mooie sieraden hoor, zal ze straks eens aan mijn mannetje laten zien Sennhia gefeliciteerd met de 5 jaar! Essie1979 (hoop dat ik de goede heb) hoe is het nu met je benen? Zijn ze weer dikker geworden? Hier laatst ook maar toen ook mijn enkels en voeten en is gelukkig weer weg getrokken na een paar dagen. Die janice...... wat moet je erover zeggen Zo kan ik ook wel over iedereen iets gaan zeggen zonder dat het zo is. Zo kunnen mensen ook over mij zeggen dat ik van alles doe ondanks mijn bekken en dat het gewoon om de aandacht is en bla,bla,bla...... De grootste onzin die ik dus ooit heb gehoord! Eten.... het is dat het moet maar anders, hier dus ook nog geen idee wat. Als het maar wel snel klaar is want heb echt geen zin in koken. Kuitkramp, hier ook maar is maar een paar seconden zodra ik mijn tenen naar me toe beweeg is het alweer over. Vanochtend weer naar de fysio geweest en ze was niet blij met hoe ik liep, vond ik ook niet zo gek want heb gisteren echt te veel gedaan voel het nu nog. Heb ook nog eens een ontzettende baaldag vandaag, kom er net achter dat de bank nog steeds onze babykamer niet heeft overgeschreven naar de winkel en als het dus nog langer duurt krijgen we straks een incasso buro op ons dak terwijl het geld gewoon op onze rekening staat maar het word dus maar niet overgemaakt Heb al tegen mijn mannetje gezegd dat hij morgenmiddag maar vrij moet nemen om het te regelen want ben het inmiddels wel eens zat en de rekening staat op zijn naam dus kan er zelf ook nog eens niks aan doen. Daarnaast kwam ik tot de ontdekking dat we nog steeds het geld van de auto, paar weken geleden een autoongeluk gehad gelukkig goed afgelopen voor mezelf maar wat minder voor de auto, nog steeds niet op de rekening staat. Werd vrijdag al gebeld dat het zou worden overgemaakt heb er gisteren achteraan gebeld en nu nog niks gehad. Hoop dat het er morgen staat want wil weer een eigen auto hebben ipv samen te doen met die van mijn vriend. Zo dat was weer een heel stuk ego Meiden die vandaag controle/echo hebben gehad ben blij te horen dat alles goed was! Meiden die morgen controlle/echo hebben succes en geniet ervan! Mag zelf pas 27 mei weer heen
Yep je hebt de goede . Mijn kuit is inderdaad over de dag weer wat dikker geworden, maar de pijn is dragelijker als gisteren. Allicht omdat ik vanmiddag toch meer ben blijven zitten als gisteren. Ik zit nu in elk geval weer heerlijk in de Tummy Tub en straks weer met de beentjes omhoog.
Zo wij hebben hier lekker pasta met zelfgemaakte saus gegeten en als toetje lekkere verse aardbeien. Ik heb patricia nog niet voorbij zien komen vandaag, ze laat zich toch niet ontmoedigen door de verhalen hoop ik? Ik krijg mijn ouderschapsverlof voor 50% doorbetaald, maar door de levensloopregeling gaat daar de helft weer van naar de belasting. Maar omdat ik mee doe met de levensloop kan ik wel weer alles terugkrijgen van de belasting.
Was dat nou weer voor iets vreemds? Als alles klopt en het saldo is toereikend, dan moet een bank toch een betaling uitvoeren!? Heb je het niet via de telebanking gedaan? Dan zie je gelijk of die weg is.
Hey allemaal.. Allereerst: Suzanne, succes.. Ik hoop dat we straks meer van je te horen krijgen.. Net gebeld door kraamzorg. Heb a.s maandag intakegesprek.. Patricia heb ik idd ook nog niet gezien. Waarom niet? PATRIES, WAAR BEN JE?
was wel de bedoeling maar dat werkt dus om de een of andere reden ook niet meer. Het is een rekening waar we normaal gesproken onze maandelijkse teruggave van de belasting op krijgen en verder niks mee doen. Konden ook geen acceptgiro krijgen want dat doen ze niet meer en een kopie van de opdracht was blijkbaar ook onmogelijk omdat het een interne overboeking is en dat mogen ze niet afgeven. Heb ook meteen gezegd dat dit de laatste keer was dat we iets via de abn deden, volgende keer maar gewoon via de sns ofzo.
Raar hoor: de telebanking hoort toch altijd te werken! Wij hebben ook een rekening bij de ABN, maar daar (gelukkig) bijna nooit problemen mee. Maar persoonlijk ben ik meer van de Rabo (de meeste rekeningen lopen daar ook). Toen ze bij ons de babykamer kwamen brengen, heb ik met de telebanking het geld van de spaarrekening overgeschreven naar de lopende en binnen 1 minuut kon ik al pinnen met de mobiele pin van Babypark. Goede service dus!
Wat een gedoe zeg, Ingrid! Dit zou toch niet mogen gebeuren? Essie, zit je al weer in de Tummy Ik straks ook even weer, maar ik twijfel nu eerst of ik de badkamer nog ga schoonmaken of niet....
Ik ga het nu denk ik maar overmaken via de sns bank en dan het geld van de abn weer erafhalen en op de sns zetten..... pfffff wat een gedoe.
Even een berichtje namens Patries en de reden waarom ze nog niet online is geweest. Ze heeft bedstraf gekregen van mannetje. Haar bloeddruk was iets verhoogd en ze moest even aan de CTG voor de pijn in haar onderrug. Gelukkig geen weeënactiviteit. De gyn liep ook erg uit dus ze was laat thuis. Mannetje wil niet dat ze zich druk maakt om een vreemde en rust neemt. Morgen is hij even weg dan duikt ze op de laptop.
mooi wendy, dat sepia geeft ook een erg mooi effect! heb jij dat ook, als je die foto dan zo ziet, dat je buik dan ineens veel groter blijkt te zijn dan dat je zelf denkt? Ik had dat vorige keer tenminste wel toen ik zelf foto's maakte van voren zo!
ja, inderdaad, dat heb ik dus ook. als ik normaal kijk, lijkt hij kleiner, maar op de foto lijkt hij mooi groter...
Nou, laat ze maar goed naar haar mannetje luisteren. Hij heeft nl groot gelijk dat ze zich niet druk moet gaan maken om een of andere griet die hier ineens komt binnenvallen met laster! Knuffelkonijn, mooie foto zeg!
ik heb zelf die buikschildering volgende week en eerst dacht ik echt van; m'n buik is daar echt nog niet groot genoeg voor, maar als ik dan zo'n foto van mezelf zie, eigenlijk met net zo'n buik als van jouw, dan denk ik: hee dat kan toch wel! Zo zien die andere beschilderde buiken er ook uit . Ik denk ook dat het straks onwerkelijk zal zijn als je de foto's zo ziet om te beseffen dat dat echt jouw buik is geweest, zo flink! Gewoon omdat het nu al zo anders is op de foto of in het echt...
Als ik jou was zou ik voor de Tummy gaan en de badkamer ff laten voor wat hij is. Je hebt er immers al een hele werkdag opzitten.