hey meiden t duimen heeft gelukt hoor,. ctg was in orde en die kleine ligt toch met haar hoofdje naar beneden. de echo was ook goed. alles was op lengte dus niks om zorgen om te maken alleen de rede waarom ik haar niet voel is nog de vraag. dat kunnen hun ook niet zeggen. vruchtwater was ook voldoende. t is ff afwachten en als ik t weer heb gewoon weer bellen. dus we zien t wel, stiekum hoop ik dat ze me vanavond flink van binnen overhoopt schopt ik ben er later weer ff liefs susanne
Gelukkkig Susanne, dat is een mooi bericht. En wat ook lekker is, je hebt even kunnen kijken naar je kleine meid!
Wat fijn zeg Susanne wat zul je gerust zijn. Ik hoop dat ze je de hele nacht wakker houdt met getrappel 8) Patries, luisteren naar je man he we zien je morgen wel stiekum verschijnen en niks aantrekken van iemand die stennis komt schoppen
Fijn meis, dat alles goed is. Kan je met een gerust hart gaan slapen. Mannetje van je zal ook wel geschrokken zijn. Ik moest je van Patries ook nog veel sterkte wensen.
Ben ik ook weer. Had echt een baaldag zeg. Voelde me niet lekker, buikpijn enzo. Maar goed lig nu op mijn bedje met de laptop. Ga denk allleen maar een beetje tv kijken vanuit bed vanavond. Hopelijk voel ik me morgen weer beter. Heb wel alles bijgelezen maar uiteraaard lang niet alles onthouden. Patries, trek je niets aan hoor van dat mens! Suzanne, gelukkig is alles goed! Je zal wel flink in de stress gezeten hebben. Nu lekker ontspannen wie weet gaat de kleine daar weer van trappen! Bij mij heeft de kleine ook heel vaak de hik. Meestal voel ik dit ook heel laag, maar soms ook iets hoger. Erg grappig vind ik dat!
Zo weer een dag voorbij. Ga zo lekker even tv kijken en na Derek mijn mandje in. Spreek jullie morgen weer.
Hebben jullie trouwens ook zo veel last van brandend maagzuur? Was er even een week ofzo vanaf maar krijg het nu weer extra terug lijkt het wel. Het enige wat ik tot nu toe heb gevonden dat helpt is droog brood en een klein beetje melk. Ook weer niet te veel melk want dan word ik weer misselijk Ga eens kijken of er nog ergens een lekker ijsje te krijgen is, heb spontaan zin in alles wat koud is
Lee, wat rot zeg! Ga nu maar even lekker ontspannen en ik hoop dat je vannacht een beetje goed kunt slapen en dan morgen nog één werkdagje! Senn, veel plezier voor de tv en tot morgen! Ingrid, nee ik heb totaal geen last gehad van brandend maagzuur Een ijsje is ook lekker, ik heb ontzettend veel zin in zo'n lekkere toetje van mona, maar mijn man vertikt het om het voor mij op te halen
Wendi..mooie foto.. Patries...luisteren naar je mannetje! Mss tot morgen! Sterkte... Suus wat goed om te horen dat het goed is met de kleine! Poeh vond het wel eng hoor! Maar goed je bent weer thuis! Ik haak vandaag vroeg af...ben erb moe... Dikke knuf
Weet niet of dat bij elk bedrijf is, zou je je CAO na moeten kijken of bij personeelszaken moeten navragen. Wij hebben een universiteiten CAO en dus overheid, over het algemeen zijn de arbeidsvoorwaarden wel erg gunstig met dit soort dingen, net als het hebben van erg veel vakantiedagen. Bij het ICT bedrijf waar ik hiervoor werkte was dit niet zo, daar was zelfs parttime werken onbespreekbaar. Susanne goed nieuws meid. Fijn te horen dat alles goed is met je kindje. Net bij mijn vader in het ziekenhuis geweest en alles is weggehaald, maar door de operatie heeft hij nu een gaatje in zijn blaas en moet langer blijven Gelukkig hebben ze het direct ondekt en niet als de vorige keer pas later, want toen liep de urine dus zijn buikwand in. Ga nog even verder bijlezen nu.
Dat is minder leuk. Inderdaad goed dat ze het direct hebben ontdekt. Hopelijk mag hij gauw naar huis!
In onze CAO staat echt niks over ouderschapsverlof, ik heb achterin het register gekeken en niks gevonden. Maar ook dit is weer bij wet geregeld, dus volgens mij is het dan zo als de CAO niks schrijft hierover, geldt de wet. En bij ons gaat dat verhaaltje parttime werken ook nog niet echt van een leien dakje (allicht herinner je je het nog, maar ik kwam vorige week nog thuis met de mededeling dat parttime werken allicht niet kan en dat ze het misschien op een rechtzaak aansturen, enz, enz, bla, bla, bla
franse mentaliteit kan bijna niet, wat meneer is gewoon een hollander! Notabene een plaatsgenoot van mij......waar ik 17 jr geleden al de kriebels van had