Heey dames.... Hier even een berichtje van mij ( jeroen, verloofde van suus) Ik vind het echt erg tof dat jullie elkaar zo steunen, Ik weet lang niet alles en ik ben blij dat jullie je ervaringen kunnen delen en mijn meisie gerust kunnen stellen.....Dat redt ik anders echt niet in mijn eentje. Fijne zwangerschap verder allemaal, het zijn de laatste lootjes nog ff volhouden!Succes allemaal! Greetz Jeroen.
Jeroen er word hier veel afgezeurd , maar daar en tegen zijn we er allemaal wel voor elkaar. Inmiddels toch een hecht clubje meiden geworden. Sterkte!
Nou meiden ook ik ga afsluiten voor vandaag, want ik zit de film Ice Princess te kijken en die is wel erg leuk. Kan mijn aandacht even niet bij het forum houden. Tot morgen .
ingrid verse meloen moet ook helpen tegen brandend maagzuur.... heb het nog niet geprobeert maar ga morgen een watermeloen kopen..... is zowiezo wel lekker..... verder duren de dagen mij ineens te lang ik verveel me en kan mijn plek niet vinden wil zo veel maar weet niet wat..... heb vandaag tas voor ziekenhuis ingepakt....althans met de kleertjes voor de kleine en wat broekjes voor mij want de rest heb ik nog aan.... Ik begin nu wel een beetje op te zien tegen de bevalling en zie er tegelijk ook wel naar uit gek hoor..... nou ik ga zo lekker mijn bedje in....tot morgen meiden
Goede avond dames, Suzanne wat een goed bericht! En Jeroen dat spreekt toch voor zich! Patricia laat je niet gek maken, wij staan achter je Dames fijne avond, ik ga ook weer lekker bank hangen, was alleen heel nieuwsgierig naar een berichtje van Suzanne Doei doei
Graag gedaan hoor Jeroen Het is ook best schrikken als je je kindje een tijdje niet voelt. Ik hoop dat ze inmiddels weer lekker aan het trappelen is. ze hield jullie gewoon voor de gek Ik ga naar bed meiden, ben me toch moe de hele dag al en gisteren ook al . Boven lekker tv kijken . Daarentegen is de beeb al de hele dag druk en gisteren ook . hij of zij neemt mijn energie gewoon weg Fijne avond en alvast welterusten! Morgen ben ik alweer 32 weken zwanger trouwens
Hier ook flink last van maagzuur: waarschijnlijke oorzaak.....zoete dingen eten, blus het af met veel hv koude melk en maalox, een soort rennie en probeer de zoete dingen te laten.... sterkte ermee
ja ik ook, ik zat te twijfelen tussen 2 films, wilde een beetje gaan zappen tussen die 2 (kben toch alleen thuis) maar ice princess is leuker/mooier dan verwacht ! over het maagzuur: ik krijg er ook meer last van, maar vind het nog niet vreselijk lastig zeg maar . Kan het wel blussen als het te erg wordt, met ijs of melk of.. en over die mona toetjes.. ik heb er hier nog 1 in de koelkast staan, maar ikheb al zoveel gesnoept vandaag... maar misschien toch maar dadelijk...
eeen goedenavond meiden! Fijn dat alles weer goed is Susanne! En jeroen, we zijn ervoor elkaar! En we steunen elkaar door dik en dun! Patricia, je mannetje heeft helemaal gelijk.. Je moet je zeker niet druk gaan maken over een Domme ....! Meid doe het rustig aan! Veraatje ik zou de badkamer laten zitten en lekker met de voeten in de tummy! En Man van Veraatje haal s even een lekker monatoetje voor d'r! Knuffelkonijn mooie buikfoto hoor! Wou dat mijn buik zo mooi was Verder weet ik het niet meer.. Vanavond naar een voorlichtingsavond geweest.. Was best leuk alleen moesten we in de pauze weg.. Mannetje moest de nachtdienst in.. Meiden rustig aan! En voor iedereen een goede nachtrust gewenst!
Susanne, fijn dat alles goed is met de kleine. Patricia, het is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar trek je niks aan van iemand die zo maar even langs komt om onrust te stoken.
zooo drukke dag achter de rug! de eerste van mijn vele vrije dagen! vandaag ook de zwitsal dingetjes gehaald ik heb: -goedemorgen haarlotion -zeepvrije wasgel -badschuim - op t wangetje -nog eentje maar die weet ik zo ff niet -sudocreme natuurlijk en bij de etos hadden ze billendoekjes in de reclame. We hebben vanavond ook de rolgordijnen gehaald en gordijntjes bekeken! die bestellen we volgende week. patricia rustig aan meis niet te vaak achter die laptop kruipen hoor want je mannetje heeft wel gelijk! susanne en jeroen ik ben blij dat alles goed is met jullie meisje! ik heb 2 week geleden ook aan ctg gelegen want hoe langer ik de kleine niet voelde hoe meer druk ik me maakte en dat had een wederzijds effect! hoop dat je haar vanavond goed voelt trappen! en jeroen tuurlijk zijn we er voor elkaar met je man kan je alles delen maar ervaring niet! liefs Nannie
Voel me echt vreemd, kan het niet goed uiitleggen maar een beetje neerslachtig... Heb de hele tijd steken onderin m'n buik en harde buiken, zow maar eens een douche nemen...
hey meiden ik heb ff lekker een douche genomen en ben daarna op bed gaan liggen in de hoop een schop te ontdekken en dat is gelukt lucht wel een beetje op maar t is nog niet zoals ik van haar gewend ben. ik denk dat ze gewoon een off-day heeft gehad en dat ze weer ff in haar ritme moet komen, t blijft toch ook een mensje net als ons en wij kunnen ook wel eens uit onze doen zijn, ik ben in ieder geval erg blij met t feit dat we goed door de testen (ctg en echo) heen gekomen zijn en dat t gewoon vals alarm bleek te zijn meiden slaap lekker en ik ben er morgen weer ff liefs susanne
mooi dat je haar weer gevoeld hebt suzanne! iemand had het ook over vocht en symptoom van zw. vergiftiging... het is idd een symptoom maar wel in combinatie met andere vaak zoals hoge bloeddruk, hoofdpijn en duizeligheid. Voor de zekerheid kan je altijd je vlos bellen hoor! las ook dat wanneer je hele zwangerschap bij gyn onder controle bent je voor nazorg een verlosk. moet regelen... mijn gyn heeft daar nooit wat over gezegd. zal t woensdag eens navragen dan maar vriendin van mij moest zes week na bevalling op controle bij de gyn en de hielprik deed de wijkverpleegkundige die standaar langskomt... Liefs nannie
Goedemorgen ! Hier eindelijk een nachtje goed geslapen! Heb mijn polsbeschermers van het skaten omgehad en ben niet wakker geworden van mijn handen Joepie! Suzanne (&Jeroen) fijn dat alles in orde was, en heerlijk dat je weer een schopje gevoeld hebt! ML, doe je het wel rustig aan? Als ik je berichtje van gisteravond zo lees moet ik er ook steeds aan denken dat jij het allemaal alleen moet doen! Als je twijfels hebt, gewoon de VK bellen hoor! laat maar even checken! Laatste dag werken deze week, in het weekend het kamertje verder afmaken en dan nog maar 2 weekjes werken! Liefs Minka