Zo vannacht redelijk geslapen maar helaas weer hoofdpijn. Ik ga er zo maar wat voor innemen. Minka, fijn dat je goed hebt geslapen. Susanne, fijn dat je je meisje weer hebt voelen schoppen. Misschien was ze de warmte even zat. Ik had gisteren echt een jank dag gewoon om niets. Maar verder geen harde buik iod. Zijn je harde buiken nu weer over? Je zou toch niet weer een blaasontsteking hebben? Nannie, heerlijk hoor verlof. Athina, is het Mona toetje nog opgegaan? Bloem, gefeliciteerd met je 32 weken!
Goeiemorgen, hier nog steeds neerslachtig... Kan me niet omdraaien snachts want als ik op m'n rug ga liggen doet m'n buik zo'n pijn, dus draaien van de ne naar de andere zij doet pijn... Heb wel redelijk geslapen verder, alleen af en toe dus die pijn mjah.. Woensdag was ik helemaal schoon, geen blaasontsteking dus. Ach haha ben t gewqoon zat Nog "even" de laaste weken uitzitten
goedemorgen! Hier gelukkig redelijk geslapen. Ben wel veel wakker geweest vd buikpijn, maar heb tussendoor wel redelijk geslapen. Voel me dus iets beter dan gister. Scheelt ook wel dat ikvandaag vrij ben. ML, ik heb dat ook. Als ik slaap draai ik dus veel, maar wordt dus nu steeds wakker van de pijn omdat omdraaien gewoon niet echt meer gaat. Echt balen inderdaad. Susanne gelukkig heb je haar weer gevoeld! En wat heb je een lief mannetje! Nannie gefeliciteerd met je 500 berichten! Lee
Goedemorgen dames, effe snel voor het werk: Suzanne fijn dat je je meisje weer gevoeld hebt! en spreek haar maar eens flink toe dat ze mama en papa niet meer zo moet laten schrikken... ML: sterkte, hoop dat de steken af gaan nemen. Je bent al een heel eind, die laatste weekjes kom je ook nog door. Shennina: hoop dat je hoofdpijn ook gaat verminderen. Ik begin ook echt af te tellen. Na deze dag nog 8 daagjes werken in 2,5 week en dan heb ik ook verlof! en dan zal ik eens kleertjes gaan wassen en dergelijke...moet ook nog effe gaan shoppen voor een broekje voor bij het 1e shirtje wat onze uk aankrijgt, dus ik hoop niet dat ik meteen ga bevallen. Daar heb ik dan nog geen tijd voor. hoorde gisteren trouwens wel k*tbericht, waardoor onze hele opvang voor NIck en uk voorlopig weer op losse schroeven staat. Gastouderbureau is er nu dus weer mee bezig. Daar zaten we niet op te wachten zeg maar....
Goedemorgen, ML, wat balen dat je je zo voelt! Het valt ook niet mee om alles alleen te moeten doen, maar wij slepen je de laatste weken er wel door heen! Minka, fijn dat jij goed geslapen hebt! Senn, ik hoop dat je hoofdpijn gauw over is! Susanne, wat fijn dat je haar weer gevoeld hebt! Lee, geniet van je vrije dag! Duikster, wat balen dat de opvang niet meer zeker is. Ik hoop dat je gauw zekerheid krijgt, en dat het voor jullie gunstig is! Ik ga nog even een morgen werken en vanmiddag een beetje poetsen en relaxen en dan vanavond naar De Lama's. Heb ik veel zin in!
Patricia, heel goed dat je mannetje je aan bed gebonden heeft, jij en je kindje zijn nu het belangrijktste! Enne lief mannetje heb je! Susanne, wat een opluchting dat alles goed gaat met je ukkie. Lee, niet ziek worden hoor! Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter, moet je werken? Ingrid, ja ook hier last van maagzuur, maar vooral als de kleine met zn hoofd boven ligt. ML, he meis wat k*t dat je niet lekker in je vel zit. Hormonen kunnen nu flink spelletjes spelen met je. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter en happier. Ik moet zo weer naar de vk, ik denk voor de laatste keer want 26 mei heb ik een afspraak bij de gyn.
goede morgen! Susanne, fijn dat je de baby gevoeld hebt! hele opluchting. Ik word gek van het maagzuur, het kriebeld dan zelfs in mn oren Mk, sterkte. en verder? ben het weer vergeten geloof ik.. Ik moet straks ook naar de vk, ben benuwd, denk wel dat alles goed is, heb geen redenen om het niet te denken Groetjes!
Goedemorgen dames, er is weer veel geschreven heb even alles vluchtig gelezen maar heb niet alles onthouden! Susanne: gelukkig dat alles goed is, dat zal een hele opluhting voor je zijn! Ingrid: hier ook last van brandend maagzuur, erg vervelend gevoel is dat zeg. Dingen als melk ofzo helpen bij mij wel... Nou mijn geheugen is als een vergiet dus de rest weet ik al niet eens meer sorry, Gister een drukke dag gehad dus ik was ook helemaal gebroken. Voelde me ook nog eens heel emotioneel...De hele avond liggen huilen om niks. (nou ja eigenlijk om MCleods daughter, een serie op net5). Ben lekker vroeg naar bed gegaan en voel me nu beter...Vandaag doe ik lekker rustig aan, Mijn vriend zal waarschijnlijk morgen pas thuis komen dus dat is wat minder
zow weer goed gekeurd door de vk, ijzer was 8.9 dus hoef me geen zorgen te maken over bloed armoede ben dr wel blij om!
LOL Ik ook! Ik had 'm al wel gezien, maar het blijft een heerlijk emotionele aflevering! Annoniem en Niesje succes bij de VK! Ik ben gelukkig vrij vandaag niesje. Kan ik ff lekker rustig aan doen. Ik denk dat het gewoon allemaal een beetje te veel aan het worden is. Maar goed komende week nog maar 3 dagen werken en dan verlof! Oh daar heb ik zo'n zin in! Vanmiddag hebben we een afspraak voor de geboortekaartjes en daarna een rondleiding in de verloskamers vh zkh. Ben benieuwd! VEraartje, cool de lama's. Veel plezier alvast. Lee
Lee: hij was zóóó zielig die aflevering...ik bleef ook maar huilen, ook toen die allang afgelopen was Ik vind het wel jammer dat alle mensen die er al vanaf seizoen 1 inzitten allemaal weggaan(claire, tess, meg, jodi, nick, harry)
Kwebbels, ja dat vind ik ook erg jammer. Stevie en Alex blijven gelukkig nog wel. Ik was op een gegeven moment zo verslaafd aan de serie dat toen net5 met de nieuwe afleveringen stopte en weer ging herhalen ik de hele serie gedownload heb Maar goed, met de nieuwe mensen wordt het uiteindelijk ook wel weer heel leuk!
Hee meisjes! Suus...Fijn om te horen dat je de kleine weer gevoeld heb en wat een lieve man heb je! Jeroen...ook jij bent hier welkom hoor hihihi en we steunen elkaar idd door dik en dun! ML...meissie toch! Ik herken het gevoel, toen ik gister de pc afsloot voelde ik me ook niet echt super. 's avonds vroeg mijn vriend wat er was en ik zeg..."Ik kan het niet uitleggen, maar mijn buik voelt raar en ik zelf ook maar kan niet zeggen wat precies". Maar Buddy...je weet dat ik er voor je ben he! Dus je mag me ook gewoon bellen als je dat wilt! Ik heb al een roerige dag achter de rug. Vanmorgenvroeg regende het hier (nou ja...het regent nog steeds) dus mannetje kon niet op de motor naar het werk. Maar gezien ik de auto vandaag nodig heb moest ik hem ff brengen (20 min heen EN terug) daarna boodschappen gedaan, toen besefte ik me dat ik naar de Gyn moest maar ook nog langs de HA om briefje voor Gyn op te halen, dus sjeesde ik weer naar de HA (let wel...ik had nog 5 min. om bij de Gyn te zijn)... Bij de HA aangekomen, geen briefje op het memo bord, ik naar binnen, ass. had ook geen brief HA moest hem nog schrijven (tik tak tik tak). Gelukkig was ze zo klaar, ik met een noodgang naar het ZH (gelukkig zitten HA en poli ZH bij elkaar in de buurt) dus ik daar aangekomen (bezweet en hijgend) plofte ik om 09:38 uur op de wachtkamer bank. Maar vervolgens duurde het nog 7 min. voordat ik aan de beurt was dus had me niet mega hoeven te haasten maar goed. Nou briefje gegeven e.d. nou de gyn (ze zei het niet met heel veel woorden) vond het allemaal een "storm in een glas water". Suiker in urine komt nou eenmaal voor in de zwangerschap, zolang het maar niet in het bloed zit (en dat zit het bij mij dus niet) dus ik moet maandag voor de zekerheid mijn HB en een Lunchcurve laten checken maar ze verwacht er niet veel van. En wat betreft de "Carpaal Tunnelsyndroom", ze kan er niet veel spoed achter zetten want neurologie ziet het niet als "Spoed" en gezien ik er 's nachts niet v/d pijn wakker wordt maar gewoon de gehele dag gevoelige handen heb heeft ze ook zoiets van..."We kunnen wel spalken aan laten meten maar dat duurt ff en zal je toch ook niet sneller van opstaan uit bed want tis alleen maar onhandig" Dusssssss met andere woorden...we laten het voorlopig hierbij. Moet dus nog wel naar de neuroloog maar de Gyn zei dat ik daar niet veel van moet verwachten gezien ze toch zullen zeggen...Ga eerst maar bevallen en mocht je daarna nog last hebben kom dan maar weer terug. Bloedruk was 120/70 de Gyn vond het keurig, maar ik vond het voor mijn doen hoog (kep van nature een zeer lage bloeddruk) maar goed dat kan komen omdat ik me ontzettend gehaast heb deze ochtend dus het zal wel een moment opname zijn. Nou en hier moet ik het maar weer mee doen! Dusss en weetje..ik vind het wel prima zo..ik overleef het wel (hoop ik). Ik zou vandaag nog evt. de HB en Lunchcurve kunnen doen maar kep er geen kracht voor, de Gyn maakt zich geen zorgen...doe ik het ook niet. Moet vanmiddag nog ff naar de nagelstudio en in die tussentijd...DOE IK HELEMAAL NIETS! XXX Silla
@Susanne: gelukkig dat alles goed gaat met de kleine. Kan me voorstellen zeg dat je bezorgd was. @Patricia: goed naar je man luisteren meid. Zo'n domme muts is helemaal niet belangrijk. @ML: he bah meid, wat vervelend zo'n dag. Troostknuffel van hier. @Annoniem: mooi zo dat alles goed was. @Ingrid: ik heb ook zo'n vreselijke last van mn maag. zo erg dat ik geregeld aan 1 stuk door zit te kokhalzen en bijna overgeef. Volgens de vk zit mn maag zwaar in de verdrukking door de kleine en doe je er dus helaas weinig aan. Rustig aan met eten, verschillende houdingen uitproberen en zo. @Senninha: vervelend zeg die hoofdpijn. Anders een paracetamolletje nemen hoor als het te erg wordt. Hier de halve nacht wakker gelegen. Bekom je ook niet echt van zeg. Vandaag zou mn fiets opgehaald kunnen worden, maar heb nog niks van ze gehoord. Ga straks maar s bellen want heb geen zin om er voor niks heen te rijden. Weet niet meer wie dat zei van die buikpijn als je op je rug ligt. ik heb dat ook heel erg. Gek wel.
Klinkt allemaal heel goed Silla. als de gyn zich geen zorgen maakt moet jij dat zeker lekker ook niet doen. Lekker relaxen meid.
Knuffelkonijn, echt een hele mooie buikfoto. Mijn buikje is nog een stukkie kleiner maar ik heb nu al bijna geen navel meer ziet er zo raar uit. Bij jou is tie nog mooi diep. Susanne, wat een opluchting! En natuurlijk super fijn dat ze weer heeft laten voelen dat alles goed is. En eehhh, voor je lieve Jeroen; onze verhalen over afscheiding, lekkende boobs en intieme scheerproblemen sla je toch wel over hoop ik Ingrid, pff ik word ook gek van het maagzuur. Gelukkig heb ik er meestal alleen 's avonds last van. Die meloen tip van Heidi ga ik zeker proberen, Jeroen houd niet van meloen en daarom koop ik ze eigenlijk nooit, maar ik ben er gek op en heb nu natuurlijk een heel mooie excuus. Thnx Heidi Duikster, wanneer hoor je meer van het gastouderbureau? Ik dacht dat Nick al bij de nieuwe gastouders kwam. Veraatje, rustig aan meis! Poetsen kan toch wel even wachten. Beetje ontspannen met je voeten omhoog en straks helemaal relaxed naar de Lama's. Heel veel plezier, lijkt me echt super. ML, hoop dat je het neerslachtige gevoel en de harde buiken snel over zijn. {|= LALLALALALLAAAA IK ZING EEN LIEDJE OM MONKEYLOVE OP TE VROLIJKEN, LALLALALAAAA Annoniem, fijn dat het bij de vlos weer goed was. Maagzuur dat zelfs in je oor kriebelt? Ai ai ai, dat klinkt toch wel ernstig. Ook maar lekker aan de meloenen dan.
HAha dank je Penny voor je prachtige lied Net even lekker geslapen alleen was ik in 1x klaarwakker omdat ik de deurbel keihard hoorde, gign ik kijken stond er helemaal niemand dus zal het wel gedroomd hebben
Heb net gebeld en het klinkt niet echt alsof mn fiets al binnen is. Hij vroeg mn naam en zei ik ga even kijken. toen ie terug kwam vroeg ie alsof het heel moeilijk was welke framemaat het moest zijn. Ik dat genoemd en toen vroeg ie mn telefoonnummer en dat hij het uit ging zoeken en me zo terug belt. Uitzoeken, hmm, dat klinkt alweer helemaal niet positief