Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Pfffffff BEN ZOOOO F#%#%NG MOE!
    Mams kookt gelukkig hihihihi wan ik had ook eerlijk gezegd (wéér) niet de kracht om te koken.
    Tevens moet ik vast en zeker mijn man ophalen van het werk...en raad es...DAAR HEB IK OOK AL GEEN ZIN IN!
    Voel me zooo lamlendig maar goed ben niet de enige...

Greetz

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Getver koken, nee daar heb ik ook echt geen zin in...

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    We zouden vandaag gaan snacken (joepie) maar moeders kookt vaak voor een "weeshuis" dus heeft altijd te veel vandaar dat we maar bij haar gaan eten best handig!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik had al zo'n idee en mannetje maar vragen wat is er nou, en ik er is ECHT niets. Dacht ie dat het aan hem lag. :rolleyes:

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier gaat ook de frituur aan vanavond.
    Heb de hele week al gezond gegeten.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kreeg een berichtje van Patries terug.

Ze is erg moe en heeft vandaag heel veel geslapen.
    Inmiddels kan ze een beetje vooruit strompelen in huis.

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sorry ladies, ben echt kapot!
    Ik haak af voor vandaag...het lukte me toch al niet om alles goed te volgen...
    Dusss wie weet tot morgen en anders zien jullie me wel weer verschijnen.
    Ik ga nu nog ff languit mss een mini tukkie want mannetje is pas om ong. 19:00 uur klaar met werk (dus ik stap om 18:30 uur in de auto) dusss het wordt weer een lange avond. Plus ik best last van mijn rug heb en gewoon niet meer weet welke houding ik aan moet nemen.

Nou lieve lieverds...geen rare dingen doen, keep it cool en spreek jullie snel!

Dikke knuf

8. heb nog niks gehoord van nannie...

iedereen heeft een kl*te dag vandaag he?
    komt dat ook een beetje door het weer misschien?

net ff pedicure gehad en mn wenkbrauwen laten doen...

liefs wendie

9. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou meiden, werkdagje zit er weer op (ja mag iets eerder naar huis joepie!)

Zo samen met een vriendin boordschappen doen en dan gezellig met 2 vriendinnen kaasfondueen, mmmmmmm. Hihi arme Jeroen zal wel aan de magnetron poffertjes gaan, ahhh.

Nannie, succes nog.
    Patries ik mis je wel hoor, hoop dat je snel weer wat beter bent en puf hebt om achter de pc te kruipen.

Verder meiden allemaal een heerlijk weekend!

Liefs, Pien

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo weer even bijgelezen....

Nannie veel succes en hopelijk komen ze er toch nog achter wat het is, in ieder geval fijn dat het met de baby goed gaat!

Lama's..... wil ik ook heen maar hier was ook alles zo uitverkocht en ga er niet 's nachts voor bij de deur liggen om kaartjes te krijgen. Kon helaas mijn vriend ook niet zo gek krijgen ;)

Verder heeft volgens mij iedereen een off day, niet zo mooi.

Zelf heb ik een wisseldag, hebben net nog even wat kleertjes gekocht. Een broekje mt 62 en een setje mt 68, waren bij de villa happ en kon het echt niet laten hangen. Ook nog even een mandje gehaald voor de sokjes en mutsjes in de commode en nog 2 thermometers, als het goed is heb ik nu alles in huis voor de kleine. Woensdag komen ze voor de intake van de kraamzorg dus dan horen we dan wel wat we nog missen.

Verder ben ik een beetje down maar ook weer niet, erg wisselend dus. Heb alleen nergens zin in, heb de honden gedaan, na de winkel geweest, de vloer gedaan zodat alle haren weer weg zijn en vanavond gaan we shoarma eten want heb niet zo heel veel zin om echt te gaan koken. Begin honger te krijgen dus ga maar alvast beginnen.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jemig, ongelooflijk...

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @nannie: gelukig dat het met de kleine goed gaat. Ben benieuwd wat het is.

IKk zit weer lekker met mn laptoppie op schoot. Er was iets bij de aansturing van het geheugen kapot. Zag op de reparatiebon dat dat 45 minuten werk was geweest. En daarvoor ben ik m dan bijna 6 weken kwijt geweest. lekker is dat.

13. Heb weer ff buddynieuws van Nannie:

Ze weten niet precies wat het is, maar om vruchtwater uit te sluiten, moet ik ter observatie blijven. Ben morgen ook nog jarig :( Liefs Nanda..

Sneu voor haar...

En Athina, wat is er dat je zegt ongelooflijk? Heb ik iets gemist?

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat sneu zeg voor Nannie. Maarja, beter dat het goed wordt nagekeken. Ik ben ook wel benieuwd wat er ongelooflijk is.

15. monkeylove

Gelukkig nemen ze het cker voor het onckere, hopelijk mag ze morgen gewoon lekker naar huis om haar verjaardag te vieren...

16. monkeylove

Haha jah ik vroeg het me ook al af wat er ongelooflijk was :p

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    884
    113
    Noord Holland
    jemig zeg. dat is ook schrikken. wens haar maar veel sterkte en mijn duimen draaien volop, dat t geen vruchtwater mag zijn dat ze verliest.

groetjes susanne

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmmm, ik heb hele lekkere cruesli gekocht en nou heb ik zo'n zin om dat gewoon als avondmaaltje te nemen. Wel ongezond. Denk denk, twijfel twijfel

19. Valt mee hoor met dat ongezonde toch?
    Eet smakelijk in elk geval...

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    tnx :D

Deel Deze Pagina