ML: gelukkig dat je je laptoppie weer terug hebt! Maar dat ze daar 6 weken over moesten doen Nannie: wat vervelend zeg, gelukkig kijken ze er goed naar! Silla: ooow heerlijk dat je niet hoeft te koken! Ik ga zo tortilla s met salade maken(vind het altijd verschrikkelijk om alles overhoop te halen alleen voor mij zelf )
Sann, gewoon lekker doen hoor. Zo heb ik ook van die rare dingen die ik in combinatie met elkaar wil eten (chinees en patat had ik laatst bijvoorbeeld )
das idd een aparte combi kwebbels. ik ga toch maar lekker voor de cruesli ja. heb er hartstikke zin in. Eeet straks wel een appel ter compensatie
he meiden, Jeetje Nannie, ik duim voor jullie dat het geen vruchtwater is! Wel balen dat je moet blijven.. Ben je morgen ook nog jarig.. Meid knuffel voor jou! Koken.. Mijn mannetje en ik hebben samen gekookt! Stampot zuurkool met spekjes en speklapje! Het was heerlijk! Silla, rustig aan he meid! Sann, fijn dat je laptop weer teurg hebt! Kun je lekker lui op de bank! Hier ook al een beetje een off day.. Meiden rustig aan he! Liefs
Ik vermoed dat het gewoon sperma resten zijn, ik heb daar ook wel last van...kan geen kwaad maar als je echt niet gerust bent vk bellen!
Ze is al in het ziekenhuis mvp. Ze weten daar nog niet wat het is... Ze moet een nacht blijven ter observatie en dat terwijl ze morgen jarig is
lijkt me als het sperma was dat ze dat in het zkh wel door hadden gehad. Ook lijkt me niet daty sperma zoveel is dat het maar door inlegkruisjes heen blijft lekken.
ik hoop voor nani dat het meevalt.....anders moet ze zo lang in ziekenhuis blijven als ze vruchtwater verliest en ze kunnen het niet stoppen.... zolang het maar goed gaat met haar en de kleine.... en buddy stuur haar morgen maar een gefeliciteerd met je verjaardag van mij(ons?) als je wil..... Ik heb af en toe van die trekkingen onder in de buik...kent iemand dit? is heel kort maar toch?
He gets Nannie, dat is niet leuk overnachten in het ziekenhuis, maar aan de andere kant mocht het uit de hand lopen dan zit je op de goede plek. Sterkte! Heidi, ik heb ook wel van die korte momenten van trekken onder in mijn buik, soms is het een trilgevoel, ik denk dat die kleine dan gewoon aan het draaien is ofzo. Balen dat er zoveel meiden even in een dippie zitten, ik heb er gelukkig nog geen last van. Wel de gebruikelijke moodswings, helaas voor mijn man gnagna Meiden ik hoop dat voor jullie morgen de zon weer schijnt letterlijk en figuurlijk. Ik had ook totaal geen zin om te koken en heb dus lekker makkelijk een paar pizza's in de oven gegooid jammie
Jeetje wat hebben er veel een baaldag vandaag. Met mij ging het juist beter vandaag: geen pijn in mijn kuiten, dus dat is erg lekker! Heidi geen idee kan je niet helpen. En inderdaad Athina wat is er nou zo ongelofelijk?
Nannie sterkte meis, ik hoop dat je morgen weer lekker naar huis mag. Laat ze je maar goed nakijken! Ik ga sluiten voor vandaag. Hoop me morgen weer wat beter in mijn vel te voelen. Iedereen fijne avond en tot morgen.
Nannie: heel veel sterkte en alvast een prettige verjaardag morgen (Buddy wil je dat even aan haar doorgeven van ons allen?) Ingrid 130 schreef: Ik heb vandaag gewoon theater gebeld of er toevallig kaartjes waren die niet opgehaald waren en dat was zo. Nog 2 plekken vrij. Dus als je echt wilt zou ik gewoon theater in je buurt bellen paar dagen / week vooraf om te vragen wat ze nog hebben. Ik ga lekker op de bank hangen meiden. Fijne avond nog.
@Heidi: ik heb daar ook last van. Denk ook dat de kleine dan aan het bewegen is. Ik heb ook nog sinds een paar dagen regelmatig een heel erg drukkend gevoel op mn bekkenbodem. Is soms gewoon pijnlijk.
Hey allemaal, Het is wel errug lang geleden, maar daar ben ik weer. Ik geloof dat Inez al een beetje had uitgelegd dat het gelukkig goed gaat met het kindje, maar met mijzelf wat minder. Ik ben wel erg benieuwd hoe het met jullie allemaal is! Ik eerst maar eens een beetje bijlezen en dan horen jullie me binnenkort wel weer. Liefs, Lientje
Hey Lientje.. Leuk dat je ff weer wat van je laat horen. Hoezo gaat het met jezelf wat minder dan? Ik zal Nannie morgen ff een sms namens ons allen sturen met de felicitaties. Liefs Wendie
Lientje, leuk om jou hier weer te 'zien'. Balen dat het met jezelf wat minder gaat, ik hoop niets ernstigs? Ik hoop dat iedereen nu lekker slaapt en morgen weer een TOPdag heeft! Senn, had je nog iets van Patricia gehoord? Ik ga nu ook pitten... de lama's waren echt helemaal geweldig! Heerlijk een avondje gelachen!
moet vavaf pag 1198 nog alles bijlezen. maar wou alvast goedemorgen zeggen, want het zal wel niet weer voorkomen dat ik zo vroeg ben. ben nl net door een vriendin wakker gebeld die een beginnende bevalling heeft en die vroeg zich af of we haar dochter een dag konden gebruiken. nou TUURLIJK kan dat. ben daardoor toch wel een beetje opgewekt, vind het superspannenddat het bij hun al zover is. nou is ze maandag ook uitgerekend maar toch. en dan erbij ben ook blij dat het na een dikke week aanrommelen nu doorzet want di en wo hebben we al verjaardag van mijn zusje en maud. nu ik dit aan het typen ben wordt hun dochter gebracht en heeft ze al weeen om de 2 minuten. ze was ook niet zo happy meer, oftewel ze moet beginnen met werken. ben benieuwd hoe lang het duurt. met een kwartier zal ze in het ziekenhuis zijn omdat ze poliklinisch bevallen wil. denk dus dat voor de middag het kindje er wel is. in ieder geval ik ben nu mijn verhaal even kwijt en hou jullie wel op de hoogte hoe het is afgelopen groetjes