Goedemorgen meiden, Mijn werkweek van 6 dagen is weer begonnen.. Spannend Lovelykids! Liesje, fijn dat je terug bent! Dat is niet zo fijn dat het met jezelf minder goed gaat.. Ik hoop niks ernstigs? Veraatje, fijn dat de lama's leuk waren! Meiden, die nog lekker slapen.. Slap nog maar even lekker.. Ik hoop dat iedereen zijn dag heeft vandaag! Ik heb op zich redelijk goed geslapen.. Aleen voelt mijn buik soms heel beurs aan.. Wie herkent dit? Meiden rustig aan en niet teveel kletsen he!
spannend lovelykids. ben benieuwd hoe lang ze erover zal doen. alvast gefeliciteerd hoor. @ nannie: meid ook al lig je in t ZH toch gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dat er niks raars uitgekomen is en dat je vanmiddag lekker thuis je verjaardag kan vieren. succes iig iedereen ook goedemorgen. helemaal vergeten haha ik heb op zich een goede nachtrust gehad met de gebruikelijke tussenstops op t toilet. was om 05,30 uur wakker en kon niet meer in slaap komen door kramp in mijn kuit en een heel bewegelijk kindje ze was me toch aan t vechten tegen t matras aan heerlijk. half 7 viel mannetje nog in slaap en om 7 uur eruit omdat we vandaag weer een campertje gaan opspuiten in nijmegen allemaal een heel fijn weekend en ik lees vanavond wel ff bij als er niet te veel geschreven is. groetjes susanne
Goedemorgen iedereen, wat een pestweer he! Heb matig geslapen, ik heb veel last van bilspieren/heupen/onderrug. Lientje, welcome back! Wat vervelend dat het niet zo lekker met je gaat, maar ik ben blij om te horen dat met je kindje alles goed gaat. Hopelijk zien we je nu weer vaker voorbij komen? Lovelykids, oeh een spannend dagje voor jou en je vriendin! Ik hoop dat alles goed gaat. Esther1986, 6 dagen werken, bah! Hopelijk vliegt het voorbij.
Goedemorgen, hier lekker geslapen, voel me ook alweer wat beter als de afgelopen dagen... Lovelykids, ik vind het ook altijd leuk als er een vriendin moet bevallen en dat zijn er de laaste tijd heel wat
Goedemorgen allemaal.. Hier weer eens lekker geslapen.. Heerlijk! Wat doet een mens dat goed! Straks verjaardag van zoontje van mn vriendin. Die is 1 jaar geworden... Ik heb Nannie vanmorgen een sms gestuurd met de felicitaties namens ons allemaal. Ik moest jullie heel erg bedanken.. Ze moet wachten op de arts, want de zusters van zowel gister als vanmorgen denken toch dat het vruchtwater is.. Zodra ik meer weet, horen jullie het.. Liefs Wendie
Wow toch vruchtwater Dan zal ze vandaag niet thuiskomen ben ik bang... Jeetje... Nou maar even afwachten...
Nannie gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat ze snel meer duidelijkheid hebben voor je...ik duim voor je! Hier heerlijk geslapen voel me veel beter dan gisteren gelukkig..straks ff lekker een grote schoonmaak hier houden en vanavond een etentje bij me ouders met de hele familie. Voor hun trouwdag, daar heb ik wel zin in. Hoop alleen dat mijn vriend een beetje bijtijds thuis is want vind het zo sneu als dat hij 1 minuut thuis is gelijk weer weg moet om een hele avond onder de panne te zijn. Terwijl die verschrikkelijk moe is. En ach anders ga ik wel alleen als die echt moe is.. Ik word gek van de jeuk overal zeg echt allllles jeukt! Me armen, me benen, me knieen, me buik is gelukkig over(die jeukte eerst zo erg dat ik allemaal bloeduitstortingen had gekrabt ) heeft iemand tips voor de jeuk misschien?
Goedemorgen, Nina en Nannie van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Nannie, heel veel sterkte in het ziekenhuis! Knuffelkonijn, veel plezier op de verjaardag! En bedankt voor het overbrengen van de felicitaties! ML, fijn dat je zo goed hebt geslapen en dat je weer wat beter voelt! Niesje, balen dat je last hebt van bilspieren/heupen/onderrug. Doe maar rustig aan! Esther, sterkte met werken! Lovelykids, wat spannend zeg!
Buddy Knuffelkonijn bedankt voor het overbrengen van de felicitaties! Veel plezier vanmiddag! Nannie en Nina gefeliciteerd met jullie verjaardag! Nannie, hopelijk heb je gauw weer meer duidelijkheid.. Duim voor je! Liefs
Kwebbels, als de jeuk aanhoudt zou ik even bloed laten prikken want het kan ook zwangerschapsjeuk zijn en er is een variant die je lever beinvloedt, niet heel eng hoor maar wel belangrijk om na te laten kijken. Ik heb nu sleedoornolie van dr hauska, ruikt minder maar werkt wel goed. Nannie, happy birthday, hopelijk besluit je ukkie niet om vandaag je te komen vergezellen. Nina, Hieperdepiep ook jij een fijne dag! Ik ben een beetje in een melancholische bui vandaag zit al een uur oude (jank)liedjes te luisteren, zuuuuuchhhtttt
Goedemorgen allemaal, Nannie, wat spannend allemaal. Heel veel sterkte toegewenst en natuurlijk GEFELICITEERD met je verjaardag! Lovelykids, leuk zeg, ben benieuwd!
Nannie sterkte! Lientje, fijn je hier weer te zien. Hopelijk zal het niet meer werken en veel rusten je snel goed doen en voel je je weer wat fitter.
Goedenmorgen Nannie en Nina: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag geniet ervan. Nannie: ik hoop dat je toch een mooie verjaardag hebt in het ziekenhuis en dat je weer naar huis mag, maar als het vruchtwater is vrees ik dat je moet blijven Esther, sterkte met werken
Ja, ook nog net goedemorgen aan deze kant. Hier redelijk geslapen. Maar mannetje is erg lief voor me, kreeg ontbjt op bed, daarna even gehlopen om de kids aan te kleden en daarna tot half 11 nog lekker even mogen slapen. Voel me niet meer zo emo vandaag maar ben nog wel erg moe van de laatste dagen. Lientje fijn om weer wat van je te horen. Jammer dat jezelf niet zo lekker gaat. We horen vast nog wel waarom. Veraatje, Patries was erg moe gisteren en had geen puf om online te komen. Nannie, gefeliciflapstaart meis en nog vele jaren. Jammer dat je je verjaardag in het ziekenhuis moet doorbrengen maar alles voor het goede doel hè. Ik duim voor je dat het toch geen vruchtwater is. Wat raar dat ze dat na een dag dan nog niet weten. Dat kunnen ze toch met een CSI stickie zo checken? Nina, jij ook van harte met je verjaardag en een fijne dag gewenst. Esther, werkse meis, pffffff 6 dagen ik snap niet dat je dat nu nog kunt. Lovelykids, spannend hoor met je vriendin. Misschien is de kleine er nu wel. Zo ga nu snel lunch maken want dadelijk moet er weer gezwommen worden. Spreek jullie straks weer.........
Even een ego bericht. Ik heb ontzettend k*t geslapen! Heb zo'n last van mijn bekken dat is gewoon niet normaal meer, kan me niet omdraaien kan zelfs mijn benen niet verleggen zonder dat het zeer doet. Bij elke beweging die ik maak gaat er een steek door mijn bekkengebied heen dat ik wel kan janken van de pijn. Heb Roeland dus ook nog eens de hele nacht wakker gehouden volgens mij want als ik iets moest, naar de wc of een glas melk tegen het brandend maagzuur wat ook nog eens kwam opzetten, hielp hij mij uit bed of haalde iets voor me op. Denk dat we dus vanavond ook erg optijd in bed liggen om ff bij te slapen. Hoop wel dat de pijn vandaag zakt want als dit zo door blijft gaan slaap ik voorlopig niet meer ben ik bang.
Hi ladies, Nannie gefeliciteerd met je verjaardag en sterke vandaag! Nina gefeliciteerd... Lientje fijn om wat van je te horen ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ingrid...hier ook weer een rot nacht achter de rug. Doe rustig aan. Hier dus ook weer ruk geslapen, veel pijn in onderrug met omdraaien e.d. en mijn handen voelden weer mega pijnlijk. Tevens werd ik vanmorgen opgeschrikt door een sms van een (zwanger uitgerekend 13/8) vriendinnetje dat ze vannacht per Ambu naar R'dam is gebracht ivm vroegtijdige weeën en zit dus aan de weeënremmers en moet tot maandag blijven! Dit is nu zo dichtbij dat het me mega raakt! Ze ligt al weken thuis ivm bloedverlies (haar BM is mega spoepel en daardoor heeft ze heel snel bloedverlies). Ik ben continue met haar in gedachten. Nou dikke kus voor iedereen... Mss tot later!
Vervelend Ingrid... Een kruik heeft bij mij redelijk geholpen, zo'n zachte, paracetamolletje. Maagzuur: Vla, elke dag een liter kamillethee en rennies....
Voor de dames die al in de luiers zitten. Bij AH volgende week zijn de huismerk luiers in de aanbieding en met Jokers plakken nog eens 10% extra korting. Zo nu snel naar het zwembad.
Pff... Ben errug moe vandaag. Kga straks maar eens ff liggen denk ik. Ben net naar de verjaardag geweest, maar ben nu wel heel erg moe.. Liefs Wendie