Ik weet alleen dat het in mijn bil veeeeeeel minder zeer deed dan in mijn boven been. Ja we houden, en nog belangrijker de kids houden van sperziebonen. Zeker als ze in de aanbieding zijn eten we het 2x in de week. Maar frietjes hebben wij gisteren op. Dus niet iedere dag gezond hoor.
Qua emo buien wel, alleen voel ik me een beetje grieperig. Heb last van koude rillingen, verschrikkelijke krampen met harde buiken (ben gisteravond ook helemaal leeg gelopen), volgens mannetje zie ik bleek, ben moe en heb hoofdpijn. Dus ik doe lekker rustig aan. Patries heeft van gisteravond tot 14.00 uur vandaag geslapen en ze voelt zich nog steeds een dweil.
Ja hier was het ook flut, maar dus afstand tussen ons is niet zo heel groot dus dat klopt dan ook wel. Tenzij het de rivier niet over komt.
Nannie sterkte meis! Essie, ik heb de dekentjes op de wolwas gedaan en ze voelen prima zacht aan. En met uitgerekend 13/8 bedoelde ik te zeggen dat ze pas 13 augustus is uitgerekend en dus nog geen 28 wkn zwanger is en het dus erg spannend is met de vroegtijdige weeën. Hier een flinke middagtuk gedaan! Heerlijk alleen sta ik op met mega buikpijn zou dat nou indalen zijn en mijn tepels zooooowww die steken en branden...teken dat ze binnenkort gaan lekken? Vanavond feestje...aan de ene kant onwijs zin in maar aan de andere kant...poeh! Mijn moeder had nog een kliekje van gister over en vandaag had ze ook te veel gekookt dus man eet kliekje bami en ik eet kliekje spercibonen met suddervlees! Hmmmmmmmmmm en...IK HOEF DUS WEER niet te koken!
Hee Meiden, Als eerst Nannie heel veel sterkte. Hopelijk kan je de kleine nog ff binnenhouden. Toch ook gefeliciteerd met je verjaardag! Hier ook druk geweest. Gister een afspraak gehad bij mamamila voor de geboorte kaartjes. Hebben heel veel leuke ideeen, dus daar gaan we deze week weer verder mee. Vandaag hier ook al de hele dag regen. Heb mijn paardje maar op stal laten staan want ben al niet helemaal lekker en dan nog zeiknat regenen lijktme niet handig. Morgen is mijn mannetje jarig en we hebben net een op afstand bestuurbaar vliegtuig voor hem gekocht. Hij is als een kind zo blij Hier ook een verjaardag vanavond. Op zich wel leuk, maar een avondje bankhangen zou ook niet verkeerd zijn... Ik doe ook ff makkelijk met eten. Beetje pasta met verse tomaat en pesto. Zo klaar en nog lekker ook! Lee
Dag dames Nannie, sterkte en beeb goed vasthouden daarbinnen! Vanmiddag baby shop gedaan . Box is besteld, matrasje is gekocht. tas gekocht enz. Ook het bedje proberen op te maken maar dat valt niet mee hoor . dus dat heb ik even opgegeven. De kinderwagen is inmiddels gelukt met de kap , de knopjes aan de zijkant kun je helemaal indrukken 8) . doordat ze zo wiebelen dacht ik anders... Schrik me helemaal te pleuris zeg mj man is balonnen aan het opblazen voor in de ledikant, knalt er niet een uit elkaar?
Balonnen in het ledikant? Vast niet als welkom voor de kleine. Denk meer om de katten en andere ongenodigden eruit te houden?
Inderdaad om onze lieve katten er uit te houden . Maar de kleinste is nieuwschierig dus ik sta niet raar te kijken als ik zo een knal hoor
Helaas nog niet hoor. Moeten nog gordijntjes en wat dingen aan de muur. Is jullie kamertje wel klaar?
hey allemaal.. vanavond ff lekker verkeerd gegeten: patatjes... morgen maar weer gezond eten dus... vanavond lekker naar de bios. net afgesproken dat we met 2 vrienden gaan. heerlijk genieten! liefs Wendie
Oké misschien dat ik de dekentjes ook op wolwas ga wassen. Ah je bedoelde 13/8 uitgerekend, er stond 13/ 8) en ik had ff geen idee wat die "zonnebrillemans" betekende . Maar inderdaad als ze nog geen 28 weken zwanger is, dan is het zeker spannend!
hallo dames, wat zijn jullie weer lekker bezig geweest met pagina's volschrijven haha! Ik ga zo even bijlezen. Afgelopen donderdag naar de gyn geweest en hij was zeer tevreden. De baby ligt nu qwa groei boven het gemiddelde weegt nu 1.7 kilo en is 40 cm lang. Vorige maand was de baby nog te klein maar dat heeft hij/zij dus ingehaald. Ik hoop niet dat het een super groot kindje wordt het moet er ook uit natuurlijk
Hallo allemaal, Nannie spannend, heel veel sterkte! Is het niet zo dat als je vliezen breken, je kindje binnen 24 uur geboren wordt? Of is dat alleen als je vliezen rond je uitgerekende datum breken? Wat een goed idee ballonnen in het ledikantje. Wij gaan dat straks met de box doen denk ik, hopelijk blijven ze er dan uit, ik vrees namelijk dat ze er anders mooi in gaan liggen! Heerlijk even die regen zeg, ik heb weer normale enkels Begreep dat er meerdere een dipje hadden... Kom op dames nog even en dan mogen we onze kindjes in het echt bewonderen. Zet een lekker muziekje op en even tijd voor jezelf!
Mila, das goed nieuws dat je kindje de achterstand heeft ingehaald! Ik zie dat je 30 weken ben, dus aftellen geblazen
Ja dat snap ik nou ook nog steeds niet. Je leest overal als binnen 24 uur na het breken van de vliezen de weeën nog niet op gang zijn gekomen, je naar het ziekenhuis moet om ze op te wekken. Maar uit het buddynieuws van Esther1986 doorgaf, bleek duidelijk dat ze proberen het kindje tot week 37 proberen binnen te houden. Dus snappen doe ik het niet helemaal meer.
Bij ons zijn de ballonnen niet nodig. Onze slimme ( ) katten hebben het inmiddels afgeleerd om in de wieg en in de ledikant te komen en in de box zijn ze nog niet één keer geweest. Tuttifrutti, heerlijk he dat die enkels weer dunner worden. Mila, fijn dat alles goed was bij de gyn en dat jullie baby zijn/haar achterstand heeft ingehaald. Silla, spannend zeg voor je vriendin! Ik hoop dat alles goed gaat! Lee, een fijne dag morgen toegewenst en gefeliciteerd! Bloem, fijn dat het gelukt is met de kinderwagen. Nu moet ik het nog proberen. Ik ga op bed, hebben net samen de film Armageddon weer eens gezien. Dus dat was weer janken! Ik had vandaag echt een offday, was zo moe en had nergens zin in. Hopelijk is het morgen weer over! Slaap lekker allen en bis morgen!
Trusten Veraatje. Ik zat nog ff over het forum heen te surfen en het laatste onderwerp wat ik heb zitten lezen, ging over dat moeders het zo vervelend vinden als hun pasgeboren kindje steeds van hand tot hand gaat als er kraamvisite is. En dat men het dat niet accepteerd als de moeder er iets van zegt. Ik heb dat nooit zo begrepen, maar ik begin het steeds meer te begrijpen. Zeker nu het zo dichtbij komt: het is ons kindje en dat wil je toch zeker ZELF vasthouden! Nou ook ik duik erin. Trusten allemaal en tot morgen.
Goedemorgen iedereen. Ik ben ontzettend brak, Damian is slaapt sinds kort niet meer in zijn ledikant maar in een juniorbedje en daar is hij vannacht om half 2 uitgevallen. Hij was zwaar overstuur en na een hoop gedoe klaar wakker. Tja zie dan maar zo'n peuter te overtuigen dat het echt nog steeds slaaptijd is. Om kwart over 4 kreeg hij het door, gaaaaappppp En we moesten er nu wel uitkomen want hij word zometeen opgehaald door zijn opa en oma die met hem op stap gaan, ik hoop dat ie dat een beetje trekt. Lee, gefeliciteerd met je mannetje! Veraatje, zucht armagedon, idd echt zo'n jankfilm, vooral met dat stuk met het liedje "dont wanna miss a thing" van Aerosmith. Ballonnen maakten hier trouwens helemaal geen indruk op de katten, ze gingen er gewoon naast liggen. Dus nu wacht ik zo lang mogelijk met alles klaarzetten anders blijf ik alles wassen.