Esther, nog eventjes... wat lekker zeg. Je kunt nu echt gaan aftellen! BD, als ik er over na ga denken zie ik ook heel erg tegenop wat er allemaal gaat komen. Maar ik probeer dan er maar niet te veel aan te denken en zoals Senn al zei: het gewoon over mij heen laten komen. Voorbereiden kan ik mij toch niet en het lijkt mij ook niet goed om mij nu daar heel druk over te gaan maken! Mijn man heeft ook altijd al een buikje gehad, maar volgens mij is hij niet meer aangekomen sinds ik zwanger ben. De kans krijgt hij ook niet: voordat hij toe komt aan iets lekkers te eten, heb ik het al opgegeten Ik baal even flink: onze buurkids hebben een trampoline gekregen en die staat nu precies aan onze kan van de schutting Ik deed dus net één stap naar buiten en zag direct één van de kids te zwaaien: "Hooooooooi". Nou echt blij ben ik daar niet mee... toch een stuk privacy weg!
Oh Veraatje...ik ken dat "irri buurkids". Die van ons (vind ik al een irri kind sinds ie een jaar of 2 is) klimt nu op de schuttig als ie hoort dat ik of Hugh in de tuin zijn... Ik ben telkens geneigd om tegen hem te zeggen dat een schutting daar niet voor bedoelt is...maar goed tis zo'n wijs kind voor zijn leeftijd (5 jaar is ie nu) dus hij weet het ook donders goed. Plus dat gegil van uit zijn tuin naar de andere tuin naast ons want dan gilt ie naar het buurmeisje of ie bij haar mag spelen! Zoooooo irri. Kan er niets aan doen hihihi.
, heel herkenbaar. Had ik van de week nog toen meneer een hoorntjes ijsje wilde pakken en ik de laaste had opgegeten. Ik heb gelukkig geen buurkids. Woon op een hoek en mijn buren zijn 60 plussers. En zij vinden het juist geweldig. Ze hebben zelf geen kleinkinderen. Van de week kwam de buurman in zijn zwembroek bij onze kids in bad zitten in de tuin en lol dat ze hadden!
Die van ons klom ook een keer over de schutting, samen met een vriendje omdat er een bal in onze tuin lag. Dus toen gingen ze met z'n tweeën dwars door onze tuin om die bal te pakken. Nou toen heb ik er wel wat van gezegd! Want daar hou ik helemaal niet van! Helaas hebben ze van die ouders die hun kinderen nooit aanpakken!
O, dat is wel lekker zeg! Geen buurkids! Ik denk dat onze andere buren daar ook zo over denken en daarom vast niet blij zijn met het feit dat ik zwanger ben
Das dan weer jammer. Ik zie het al voor me je net geplantte plantjes helemaal vertrapt. I.p.v. dat ze dan even vragen of ze de bal mogen pakken. Maar ja, je ziet tegenwoordig wel vaker dat normen en waarden zoals wij ze geleerd hebben ver te zoeken zijn. Kreeg laatst nog een opmerking over mijn kinderen dat ze zo netje ajb en dank je wel zeiden toen ze iets kregen. Ik had echt zo iets van ja wat dacht je dan, dat hoort toch zo. Maar tegenwoordig niet meer blijkbaar.
Wij zijn de eerste in de rij die zwanger zijn..... hebben ze straks alleen maar last van onze kids Silla hahaha die man van jou zwangert gewoon lekker mee. Mijn vriend heeft het nu super druk en kan daardoor wel eens wa vergeten. Gooi ik er meteen tegen aan "hormonen zeker?". Kan ie ook niet hebben hoor
Goodmorning was ik weer hoor Gisteravond beetje op de bank gehangen... Exje kwam nog even langs want ik had geen boodschappen en Michelle had per ongeluk mijn porto mee naar Utrecht genomen Dus die ging boodschappen voor me doen wat wel een hele vooruitgang is moet ik zeggen... Verder ga ik vandaag een beetje in huis rommelen, niets bijzonders...
Kep net een 3-D baby als geboorte aankondiging aangeschaft/gekocht! Hij is niet duur...Je kunt hem ook huren maar dan ben je net zoveel kwijt! Dussss voor de liefhebbers! (ze hebben overigens ook andere leuke dingen maar die moet je huren) http://link.marktplaats.nl/155518810 Greetz
Hééé buddy! Oh want een aardige aktie van exje! Nou als ie van plan is om de kleine zo nu en dan ook te "onderhouden" is het helemaal mooi meegenomen! hihihihi. Rommelse vandaag...ik ga ook lekker niets doen HEERLIJK!
Jah, er zit toch enige progressie in moet ik zeggen, nou beter hoor en niet alleen voor mij maar ook voor Mayron... Hopelijk blijft het contact gewoon goed...
Idd, voor jou geeft het wat rust en voor Myron zou het helemaal perfect zijn. Als het contact idd maar goed blijft...stapje voor stapje afwachten maar toch! Jullie zijn nu een stap in de goede richting.
Zou wel fijn zijn voor jullie kleine jongen dat de ouders onderling "normaal" met elkaar om kunnen gaan.
Leuke geboorteaankondigingen trouwens Silla, maar ik hou het toch maar bij m'n simpele slingertje en balonnetjes
hi ladies... Ik wil graag een sieraad voor de kleine...maar vind die armbandjes met "naamplaatje" zooo "gewoontjes" nu dacht ik aan dit (1 na laatste foto) http://www.sassiedesign.nl/catalog/inde ... 0_21_46_47
Zo, dat is een mooie vooruitgang ML van je ex. Hopelijk blijft het zo en gaat hij niet ineens weer lijnrecht de andere kant op! Silla, ziet er leuk uit! Senn, ik vind dat dus heel normaal hoe jij je kids opvoedt. Maar zoals je zegt gebeurt dat tegenwoordig nog maar zelden. Toch echt heel jammer. Onze buurkids kunnen ook langslopen zonder gedag te zeggen. En dan is de oudste 12 jaar! Echt vreemd! Nou dames ik ga nog even strijken (mijn favoriete bezigheid ) en dan naar een verjaardag toe. Tot later!