Wij houden het hierbij + 2 slingertjes (zeg maar in V vorm vanaf de deur) en dan is het ook best hoor! Maar gezien het onze eerste (en mss ook enige) is, wil ik toch wat extra "uitpakken" als het geboren is hihihhi
Als we een dochter krijgen, wil ik graag juist wel zo'n simpele naamplaatje. Vind ik erg mooi. Ik heb mijn eigen nog steeds om!
Strijk ze. Ik ga even lunch maken want moet zo weer naar het zwembad. Oja moet even trots doen: Kreeg vanmorgen een mail van de badmeester van Sven dat hij vanaf volgende week naar de oefengroep ter voorbereiding van het zwemdiploma mag. Dan hoeft hij ook niet meer op zondag te zwemmen. Dat is om de week in de oefengroep met kleren aan zwemmen en de andere week zwemmen wij met hem onder begeleiding van de bad meester. BEN ZO TROTS OP ONS JOCHIE.
Wel leuke armbandjes Silla, Michelle had een gouden en Leroy een zilveren naamplaatje. Ik vind persoonlijk goud niets voor jongens. Maar ze dragen ze niet meer, maar deze is ook erg leuk...
Daar hoop ik ook op want als we eind augustus gaan kamperen dan kan hij zich zelf redden in het zwembad en kunnen Maarit en de kleine ook mee het water in. En mocht hij zijn zwemdiploma niet hebben voor de vakantie weet ik in ieder geval dat ik maar met een half oog naar hem hoef te kijken of alles goed gaat i.p.v. hem continue in de gaten houden.
Nou nou ML het moet niet gekker worden. Wel fijn dat hij je even heeft geholpen! Senninha wat goed zeg van je zoon! Silla leuke armbandjes en een nette prijs... Ik lees niet altijd alle bladzijdes mee, maar klopt het dat ik al even niks meer van Patricia heb gelezen? Hopelijk trek je het nog een beetje Patricia!
F*ck de duck, had ik echt een kei lang verhaal geschreven met heel veel reacties op iedereen, druk ik blijkbaar op de verkeerde toets, want alles is weg :x . Nog een poging wagen. Goede middag overigens, Niesje wat vervelend dat Damian uit bed is gevallen en zo overstuur was. Allicht dat de oplossing van Senninha kan helpen. Senninha bedankt voor de uitleg. Ik begrijp het helemaal. Zolang er geen infectiegevaar is, kan de kleine blijven waar die is. Bd81 ik geloof dat iedere zwangere op een bepaald punt in de zwangerschap begint te twijfelen, zal wel hormonaal zijn. Mijn schoonmoeder had me er al voor gewaarschuwd dat dat zou gebeuren. En ja hoor laatst had ik er ook last van. Ik begon te twijfelen of we er wel zo goed aan hadden gedaan om zwanger te raken: zullen we wel goede ouders zijn? En kunnen we alle veranderingen wel aan? En hoe gaan we het financieel krijgen? Kan ik een bevalling wel aan? En ga zo maar door. Silla ik heb hier ook een mannetje van symptomen heeft van een zwangere: hij komt aan, hij heeft ook rugpijn en hij heeft op de avonden dat ik brandend maagzuur heb ook maagzuur. Hoezo ook "mee zwanger" . Ben benieuwd of die tijdens mijn weeën straks ook pijn heeft. Wij hadden die raambaby inderdaad ook al gezien, maar we zijn er nog niet helemaal uit hoe we de geboorte buiten aan willen kondigen. Binnen gaan we alles versieren, maar buiten............. Wat een vreselijk lieve armbandjes trouwens. Ben gelijk ff verder gaan zoeken op de site voor ons meissie en ik zou er gelijk eentje willen kopen, maar dat zal manlief misschien niet willen, nu al. Hoe snel mogen ze eigenlijk een armbandje om? Esther1986 nog heel even werken en dan verlof. Wat een heerlijk vooruitzicht! ML wat fijn dat je ex weer bij lijkt te draaien. Da's inderdaad toch heel fijn voor Mayron. Hij zal toch later ook zijn vader willen ontmoeten enzo en dat gaat toch wat fijner als jullie ook op redelijke voet met elkaar staan. Nou ik geloof dat ik alles weer zo'n beetje heb opgeschreven en nu gauw op OK drukken voor er weer iets fout gaat.................................
Hee Meiden, Bedankt voor jullie felicitaties voor mijn mannetje. Ook namens hem! Vanmorgen vanuit het bed direct de keuken ingedoken. Er staan dus nu twee appeltaarten klaar en een grote pan Indonesische Soto Ayam! Lekker lekker ! Niesje, die arme Damian (en jij). Hopelijk is hij het bij oma en opa al weer vergeten! En heb jij een beetje rust vandaag! Essie, ik kijk er ook niet naar uit dat de baby van hand tot hand gaat. Denk dat ik het gewoon zeg hoor als het me te veel wordt. Het is mijn kind, toch! Veraartje, leuk zon trampoline, maar niet leuk dat het ten koste gaat van jou privacy! En zo te horen zijn die ouders ook niet echt voor rede vatbaar Nou ja hopelijk is de lol er snel van af! ML, fijn dat er wat verbetering in zit met je ex. Zeker voor Mayron is dat inderdaad wel beter. Silla, leuke naamsieraden! Ga ik ook maar eens naar kijken Senninha. Leuk dat je Sven naar de oefengroep mag! Kan me voorstellen dat je super trots bent! Nog ff een tip, als je per ongeluk je tekst wegdrukt kun je deze meestal terug krijgen door op Ctrl Z te toetsen. Dat is vrijwel altijd ongedaan maken zeg maar. Zo ga nog ff badderen voordat de visite voor de deur staat. Lee
Het klopt dat Patries een paar dagen niet online is geweest. Ze is erg moe en slaapt veel. Morgen gaat ze even lang de hh om te kijken of ze geen bloedarmoede heeft. Silla je krijgt de groetjes terug van Patries. Essie, het infectie gevaar zal er altijd zijn maar zolang er geen infectie is laten ze de kleine zitten. Zo het zwemmen zit er weer op voor deze week, maar wat kost dat energie zeg. Hij had maar een half uurtje technisch les vandaag en bij iedere stap die ik zet voel ik mijn schaambeen. Spreek jullie straks weer want had zoonlief beloofd dat als hij goed zijn best had gedaan met zwemmen hij op de pc mocht.