Heidi, gelukkig dat alles goed was, wat zul je in angst gezeten hebben zeg... Ik heb het standaard matrasje van de Quinny en die heeft ook een schuimrubber matrasje met nog een hoes eromheen, dus het zal wel goed zijn neem ik aan...
Ons matrasje is al door twee kids gebruikt. Heb bij Prenatal een dikkere gekocht. Weet niet of ze die bij jou hebben anders even naar Utrecht en als je slim bent neem je de reiswieg mee om te kijken of het past. Is het qua verkeer nog een beetje te doen met alle opbrekingen? Wat een zooitje zeg.
ik heb wel in spanning gezeten ja er gaan toch van allerlei dingen door je hoofd spelen he.... maar gelukkig alles is goed en ik voel hem weer regelmatig.... wij hebben hier een dikker matrasje in de kinderwagenbak liggen dat is gewoon bij easy walker.... de box staat autostoel is voorzien van dekentje voor de stoel....ype gaat van de week de bijkeuken tegelen en dan donderdagavond nog naar jochem toe en zaterdag naar zijn moeder en zondag naar de caravan opruimen en doen.....pfff drukdrukdruk.....hij moet namelijk ook nog mijn moeder ophalen donderdag en vrijdag terugbrengen.... dus dat wordt nog aardig doorklussen.
Hai meiden, hier een slechte dag vandaag, een loei harde buik en heel moe. Een dreinende Pien, voeg daar een onbegrijpende wederhelfd + een paar familileden aan toe en het plaatje is compleet. bleuh! Tevens het gevoel vd buik als een ballon die op springen staat.....indien het morgen nog zo is probeer ik toch ff afspraakje te maken, aan de andere kant moeten we er woensdag toch heen.
Wat vervelend zeg, die onbegrijpende wederhelft + een aantal familieleden gaat dat over het feest van je oma?
deze keer toevallig niet....dit zijn 3 heren die het id hebben vrouwen zijn van ijzer! Vooral schoonpapalief! Lig je net eindelijk te dutten....slaap je? grmpmf!
het feest van Oma is opgelost! Wederhelft laat een 14 jarige (!) stageloper komen om samen met onze stalknecht de boel te runnen voor een week! Niet mijn id van oplossen, ik dacht nl dat als je een stageloper had, je niet wegkon ivm verantwoordelijkheid of lerarenbezoek of stageopdrachten enz.
o hij is zo taktisch wil je niet weten....stormt ook zonder te kijken de wc binnen! terwijk ik uit zelfbescherming bad of wc niet op slot doe...
hij zoekt het maar uit, hij tekent er maar voor! Normaal doe ik de stages maar nu weiger ik deze te ondertekenen!
hier ook geen vreetbuien, eet eerder te weinig.....krijg van veel dingen giga t zuur o.a simpelweg al van thee!