he ff andere vraag, wanneer beginnen in nl de examens? Krijg nl veel reakties van dames voor au-pair die in juli pas kunnen starten§ Terwijl ik toch geruster ben met iemand die uiterlijk half juni begint! Zeker met die groeispurtenvan de baby!
Met nog een kleine aanvulling. En niet te vergeten de diploma uitreiking. De resultaten van de vmbo-leerlingen zijn 11 juni bekend. Leerlingen van de havo en vwo moeten een dag langer wachten. Alle kandidaten mogen in de week van 16 juni een herkansing doen.
Je zou toch denken dat de meesten nu steeds vaker naar de gyn of vlos moeten, de afsprakenlijst langer zou zijn.....
Ik had de mijne ditmaal bewust niet doorgegeven omdat ik nogal met die prik zit. Maar de volgende afspraak geef ik gewoon weer door hoor.
Hoe is het weer in jouw regio voor de komende dagen? Weet ik welke kant ik mijn schoonouders met de sleurhut heen moet sturen. Die zitten nu in zuid Frankrijk.
Er staan er ook een stuk minder op de afsprakenlijst. Ik denk dat sommigen een beetje last hebben van zwangerschapsdementie en vergeten om het door te geven aan je. Ik moet nu iedere twee weken tot aan de 37e week.
Begrijp de hint dan kunnen ze beter nog even in omgeving Alès blijven. Daar is de meerdaagse wat gunstiger.
Maarre stuur ze maar deze kant op hoor, het is hier mooi. en nog een beetje ontontdekt toeristisch gebied
wat de afspraken betreft, ik kan er voor mij nog ff nie meer van maken dan dat er nu op staat, vind het zelf ook een beetje vreemd heb deze keer nog niet aan een hartmachine gelegen, terwijn ik bij de 1e bevalling praktisch iedere week aan dat ding lag
o ja hoor geen probleem, maar vrienden van ons ook nl-ers hebben een camping das misschien leuker voor ze
Hi meisjes! Man wat is er alweer veel bijgeschreven... Sen...bedankt voor het groetjes doen. Anno niem..ik was de gene die op zoek was naar "Mijn eerste Lollifantje" maar ik heb hem al, thanx anyway.. MvP...gaat lekker thuis hoor ik, en dan ook nog es die gierende hormonen! Heidi..weer spannende uren achter de rug, maar gelukkig gaat het weer goed. Uhhh verder weet ik het niet meer. Update van mijn vriendinnetje (die met 27wkn & 6 dgn zwangerschap in het ZH ligt ivm voortijdige weeën)... Ze mag alleen uit bed om naar de WC te gaan. Ze gaan morgen proberen om de weeënremmers te verlagen maar dat betekend dus dat ze maandag dus nog niet naar huis mag. Verder is ze het behoorlijk zat aan het worden dat gelig op bed, maar goed alles voor je kindje natuurlijk. Greetz
Maar dan hadden we juist aan je kunnen denken en je geestelijk steunen om die dag door te komen Dinsdag is het zover, toch?