Het is goed hoor met dt! Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! Mirre, van harte! Wat ontzettend fijn! Ik heb hetzelfde als monkeylove, ik zie enorm op tegen de echo. Maar ja, moet vroeg of laat toch Zo, ik heb nu nog een vergadering en heb nu al reuze honger... Hoe ga ik dit overleven?
Dat wordt dus een atleet met hersens! Wat grappig dat je onbewust trek krijgt in dingen die goed voor je kindje zijn. @Silla, beterschap. Hopenlijk voel je je gauw weer beter.
ik begin telkens echt te twijfelen wat je wel en niet mag... M'n gebakken eitje met hele dooier is al vervangen door een geklutst ei. De stoofpeertjes met kaneel die m'n vader voor me klaargemaakt had, is in de vriezer verdwenen... (ze weten nog van niets!) Maar vis uit blik mag dus wel? of ging het hier net niet om makreel uit blik ?
Gestoomde makreel. Dat is dus gaar. Maar vis uit blik lijkt mij ook geen probleem, maar dat weet ik niet zeker.
Ladies, nog ff een vraagie! hoe zit dat met griep en zwangerschap? Waar moet je op letten? Wat mag wel / niet? Ik kan niets vinden daarover?
Ik kan er ook niet zoveel over vinden: http://www.e-gezondheid.be/nl/tijdschrift_gezondheid/gezondheid_vrouwen/griep_zwangerschap_zwangere_vrouwen_gevaccineerd-14008-287-art.htm Heb je ook koorts? Zo ja, dan zou ik wel even de ha bellen. Dan ook even vragen wat ja aan medicijnen mag gebruiken.
Je mag best veel hoor en van dat kaneel, mijn VK zei al dan moet je echt 3 zakken pepernoten opeten achter elkaar wil je aan de hoeveelhid kaneel komen die schadelijk is... Ik eet wel m'n eitje met hele dooier nog hoor en vis mag, maar geen voorverpakte gerookte vis, die kan de listeria bevatten ofzow naar ik weet
hey.. ben vanmorgen bij vk geweest...al snel zag ik op de echo dat het niet goed zat...vk kon er niet veel wijs uit worden...wel duidelijk baarmoeder te zien maar waarschijnlijk leeg...echter eronder was wel iets te zien maar niet vast te stellen wat. Ben meteen doorverwezen naar gyn waar ik tussen ben gezet...ook hij kon er geen wijs uit...er wordt gedacht aan een buitenbaarmoeder zwangerschap of een komende miskraam of dat er al een miskraam heeft plaats gevonden. Omdat hij het niet kon zien moet ik nu om de dag bloed prikken en gaat hij de oorzaak achter halen middels mijn HCG hormoon en ijzergehalte, na elke dag prikken mag ik bellen voor de uitslag en dinsdag weer een afspraak voor plan van aanpak. Wij zitten hier stom verbaasd op de bank...ene moment lijkt er niets aan de hand...andere moment kan ik niet ophouden met huilen....ik ben geen juli mama meer....ik weet niet wat voor nasleep ik nog ga krijgen, hoop niet zo'n lange, ik ga het nu eerst maar eens accepteren....misschien tot later meiden.
Ow Triessie wat vreselijk! Getver zeg, wat oneerlijk toch weer, nou als je je hart wil luchten, heel erg veel sterkte en ook je partner...
Net mijn HA gebeld, want Bjorn heeft op al vanaf 14.00 vanmiddag 39.7 gr koorts! Ben doodsbang dat het niet goed is en heb hem een zetpil gegeven...mag dus niet! Je mag alleen paracetamol oid innemen als je daadwerkelijk pijn heb en niet om koorts te laten zakken...blijkbaar zorg koorts ervoor dat bacterien niet kunnen overleven, als je je koorts laat zakken met medicijnen krijgen de bacterien meer kans om door te gaan..hoop diep van binnen, dat ik het niet van hem overneem...koorts en zwanger niet zo fijn idee, weet ook niet of het kwaad kan..al denk ik van niet hoor..of je moet boven de 40 gr zitten.. Morgen moet ik de dokter terugbellen hoe het met hem gaat, hoop dat hij een beetje goed de nacht doorkom.
Meis meis meis toch, wat een ontzettend klote nieuws! weer is bewezen hoe kwetsbaar en pril het leven is hé Mirre kom dolblij terug op het forum, en nu is er een hele verdrietige triessie. Meid ik weet hoe het voel, de boosheid, het ongeloof, de onmacht en de woede..je kan altijd je hart komen luchten als je het nodig heb. Heel veel sterkte voor jou en je partner! Dikke kusjes en knuffels!
Jah egt he, het is idd zow onwijs kwetsbaar, niet te geloven... Helaas weet ik hoe je je nu voelt, neem rustig de tijd het een plekje te geven ook al is dat makkelijk gezegd...
Lieve Triessie, Voel ontzettend met je mee en weet ook ongeveer hoe je je nu voelt. Zo verloren , onwerkelijk en een onmacht gevoel. Doe maar rustig aan en neem de tijd om het te verwerken. Wens je heel veel sterkte toe en een dikke knuffel. Mirre
@ Patricia, je zoon lekr afsponsen, beetje koel proberen te houden. Ik gaf altijd wel een zetpilletje hoor als ze hoge koorts hadden. Is hij ook slapjes? . 39,7 is best hoog maar een klein kind heeft altijd hogere koorts in principe als volwassenen.
Ja heb hem 3 uur geleden weer een zetpilletje gegeven, hij zweet als een otter...heb hem op de bank gelegd met zijn deken en kussen zodat ik hem in de gaten kan houden. Hij slaap veel, en is vanaf hij thuis is gekomen alleen van de bank gekomen om te plassen..bedankt voor je tip, ga even een washandje pakken...vind het zo sneu voor hem verschikkelijk om je eigen kind ziek te zien, het liefst neem ik het van hem over! Zit gelijk niet lekker in mijn vel zeg, ziek kind thuis, je eigen onzekerheid met je zwangerschap..en vervelende nieuws van triessie..!
JA echt heel erg van Triessie hoor, niet leuk Het maakt mezelf ook weer meer oncker maar owkee, niets aan te doen, afwachten... Kinderen (vooral van die leeftijd) zijn toch vaker ziek en dan hebben ze ook meteen vette koorts, het is neit anders, je kan niet meer doen dan idd in de gaten houden, een beetje afkoelen, zetpilletje en veel drinken... Nu zijn die van mij nooit meer ziek (knockknock) maar toen ze de leeftijd van jou zoon hadden, pffffffff.... Op de peuterspeelzaal lopen ze een hoop op maar t is niet slecht, goed voor de afweer
Ja ik maak hem nu om de uur wakker, en dan moet hij wat drinken..hij zit ook een beetje te ijlen joh...hij is normaal nooit ziek kan mij niet herinneren dat hij het ooit zo heftig heeft gehad als nu..maar eens moet de eerste keer zijn he. Tsja mijn moeder zeg altijd, kleine kinderen=kleine zorgen, grote kinderen=grote zorgen! Echt ik dank God op mijn blote knieeen als ik volgende week donderdag een kloppend hartje ziet! En echt ik ga die gyneacoloog echt zoenen van blijdschap hahaha mag alleen van mijn vriend als het een oude grijze vent is