Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Gewoon voor de leuk.
    Ze twijfelde of ze nu de schouders in mijn bekken voelde of de heupjes en daarom ging ze toch maar een echo maken.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou hier geen nesteldrang hoor en ook nog geen kastje uit gesopt.

Wij hebben een voogd en een back up voogd.
    We hebben gewoon gekeken welke mensen in onze omgeving de zelfde manier van opvoeden hebben waar wij achter staan. Met daarbij de vraag zullen onze kinderen het ook naar hun zin hebben daar als wij er niet meer zijn. Toen zijn we mensen gaan benaderen.

We hebben wel een verzekering afgesloten voor ons allebei dat als we komen te overlijden er een flink geld bedrag mee gaat naar de voogd voor de opvoeding van onze kinderen. Hun leven wordt dan ook op de kop gezet want de kinderen krijg je dan als het waren door de brievenbus. Dat heeft financieel natuurlijk grote gevolgen. Ik zou ook niet willen dat als wij er niet meer zijn en de voogd gaat voor onze kinderen zorgen dat ze krom moeten liggen omdat ze er inene 3 bij hebben.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hè wat vervelend nou. :)

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik sta hier echt te shaken.....

Mijn kat ging naar de buren toe en ze begon direct te schelden en te schelden en dat ik geluk had gehad en als de kat daar nog één keer kwam dan zou ze dat beest wat.....enz.
    Ik was zo hels dat ik haar even flink de waarheid heb verteld en nu sta ik nog te trillen. K*twijf!

Sorry... moest het even aan iemand kwijt

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ik heb toch ff de vlos gebeld(06) met de vraag over mijn zeurende rug zeg maar en t kan dus ook zijn dat ik een blaasontsteking heb. :confused: helemaal niet an gedacht vooral omdat ik bij en blaasonsteking denk aan pijn bij t plassen. nu dus tot morgen ff afwachten en dan ff mijn urine inleveren bij de HA.

ik zag echt hele gave gympies voorbij komen en ook weer een paar mooie buiken.

hier ook eigenlijk hgeen nesteldrang. irriteer me wel aan de afwas altijd als ie een keer niet gedaan is en aan de haren van de katten maar stofzuig elke dag ff dus voor de rest nergens nog last van haha.
    degene met nestelwoede mag ook wel ff bij mij langs komen hoor :) geen enkel probleem haha

nou ik ga ff tukken dus tot laters

groetjes susanne

6. Stelletje kleppers :confused:
    Jullie zijn niet bij te houden :)

Ik heb de laatste dagen alles proberen terug te lezen, in ieder geval wil ik Nannie heel veel sterkte wensen en hoop dat je kleintje nog even blijft zitten. Doe lekker rustig aan.

Verder mooie foto's voorbij zien komen. Ik heb deze keer helemaal geen buikfoto's gemaakt, alleen die met mijn trouwjurk aan bij de ooievaars :)
    Maar mijn buik ziet eruit alsof hij elk moment uit elkaar spat, zo voelt het ook, alsof je veel te veel hebt gegeten ofzo.

De vakantie was lekker, niet te veel gedaan. Lekker gezwommen daar en Steijn heeft volop genoten van de 100% aandacht van zijn papa en mama. Hij was helemaal bekaf, heeft daar elke avond van 18.00-08.00 uur geslapen de volgende ochtend. Ik kon er niet slapen, wat een vreselijk bed. Mijn man moest me er uit duwen (omhoog) want dat lukt me gewoon niet.

Gister aan mijn laatste weekje werken begonnen, morgen laatste dag. :whistle: Vandaag waren de gesprekken voor mijn vervanging....lekker op tijd of niet? :) We hebben denk ik wel een geschikte gevonden, die hier wel past. De andere 2 was niet echt wat, eentje daar werd mijn baas zelfs nerveus van...dus die komt er niet in hahahahaha :)

Van het weekend de babykamer verder inrichten en mijn schoonmoeder gaat alle kleertje wassen en strijken... IK HAAT STRIJKEN...net als een aantal van jullie hier :) Zij vindt het leuk om te doen.

Veraatje wat een eng mens die buurvrouw van je.

Susanne sterkte hoop niet dat het blaasontsteking is.

Ik had trouwens van het weekend harde buiken die pijn deden, een paar moest ik gewoon weg puffen. Ik doe echt teveel op het moment denk ik.

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sen...wij hebben nog maar 1 stel in onze omgeving die een kindje heeft hihi, wij zijn stel nr.2 dus dat wordt een beetje moeilijk. Maar ik ga het wel met mijn dinnetje over hebben, ze komt toch vrijdag bij mij lunchen.

Veraatje! WOW...tja ik weet dat mijn ene buren er ook de katten weg jagen, maar goed ze lopen niet te bleren! De andere buren hebben bijna ook allemaal katten dus dat scheelt hier echt. Maar goed van je dat je ff het achterste van je tong hebt laten zien!

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Helllooooo ladies!

Wat lief dat jullie voor me duimen!
    Had al een PB van Senninha dat ze aan me denkt!
    Ik lees stiekem iedere dag (erg he) met jullie mee, hoezo ziekelijk!?
    Hoop dat ik me weer snel bij jullie 'zwangeren' kan voegen.
    Heb getest vanochtend maar kon nog niet echt de vlag uithangen (zie mijn album).
    Morgen maar weer een keer.

Lieve groetjes van jullie ex-maatje! :D

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Chris..doe rustig aan meis! Daar komen idd die buikpijnen vandaan (spreek uit ervaring hihihi)
    Goed om te horen dat je wel genoten hebt van de vakantie!

Nou ga maar keukenkastje 3 uitsoppen (daarna nog 5 te gaan + 2 laadjes grrrrrrrrrr waar ben ik aan begonnen!) en dan nog es afwassen!
    Kep overigens al 2 vuilniszakken met troep hihihi. Merk wel nu ik zwanger ben dat ik zo min mogelijk "fruttels" en zuks om me heen wil hebben en dat ik zeer makkelijk ben met weg doen terwijl ik normaliter van "fruttels" houd en een kleine hamster ben hihihi

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ziekelijk...wel nee meis! Ben je gek! Je mag ook mee kletsen hoor hihihi.
    Ik snap dat je de vlag nog niet uithangt maar...Clearblue zit er (is mijn ervaring) bijna nooit naast hoe licht het streepje ook! Maar goed hier draaien de duimen!

11. Doe ik, vanaf morgen want dan mag ik van mijn man niets meer doen behalve luieren en SATC dvd's kijken ;) doe jij ook rustig aan? kastjes uitsoppen :)
    Hoe is het met je handen?

meisje0123 ik duim ook en wat Sill zegt clearblue is super betrouwbaar, dat zei mijn huisarts destijds ook, anders gebruik je de digitale test van clearblue nog een keer :)

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

meisje0123 ik ga voor je duimen! Ik had destijds ook een test met zo n licht streepje als wat jij nu hebt(lichter zelfs nog want bij mij zag je er niks van op de foto) Dus ik hoop voor je dat het raak is! Ben benieuwd

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goed zo hihihi
    Met mijn handen gaat het goed, 'smorgens is het een drama maar tegen de middag gaat het prima!

14. Oh gelukkig maar, dat doet zo'n pijn...ken het nog van de vorige keer. Niks erger dan wanneer je je vingers niet kan bewegen of buigen.

Zeg Kwebbels nog een week en dan ga je trouwen meid, toch? ben je er al klaar voor?
    Ik ben alweer bijna 2 weekjes getrouwd, time flies :D

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    meisje0123 ik duim voor je hoor. Ons wel even op de hoogte houden he!

Ik ga alvast mijn boontjes klaar maken, want moet vandaag weer op tijd de deur uit (zwangerschapsgym). Vanavond gaan we het over weeen en puffen hebben. Word dus lachen gieren brullen vrees ik :)

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Meisje0123, zou echt wel super zijn voor jullie! Ik duim mee.
    Leuk dat je nog met ons mee leest, maar je bent natuurlijk ook welkom om gewoon lekker mee te kletsen he!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Lief van jullie!
    Ik hoop me snel te kunnen melden met goed nieuws.
    Heb inmiddels weer 3 testen in mijn tas zitten dus hopelijk worden dat de geluks-testen!
    X

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ohhh wat spannend meis!
    Enne de mijne was ook zo licht de eerste keer, dus ik heb goede hoop voor je. Ik duim voor je hoor!

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Spannend meisje0123, ik ga voor je duimen :D

Hier ook weer schoongemaakt als een malloot... Ik heb zelfs de vuilnisbak in de keuken uitgesopt en dat is voor mij wel heel uitzonderlijk :(
    Wc schoongemaakt, magnetron en koelkast... Pffff.... Net even geslapen. Net is die fiets bezorgd en Leroy is al lekker aan het fietsen :D Moeten nog een paar dingen afgemonteerd worden maar ik breng de fiets morgen wel even weg, zodat ik cker weet dat het goed gebeurt :p
    Maar dat is meer het spatbord en de bel enzow, dus voor nu kan ie erop fietsen...

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is dat diezelfde buuf met die op de trampoline springende kinderen die ook iedere keer ongevraagd in je tuin komen als hun bal er ligt?

Dan hoop ik dat ze extra hard van jou geschrokken is.

Schouderklopje voor Veraatje! :thumup:

Deel Deze Pagina