Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ze hoeven niet persé kinderen te hebben maar je kan wel kijken naar de manier waarop ze in het leven staan of dat aansluit bij hoe jullie in het leven staan en tegen dingen aankijken. Dan komt het met de opvoeding ook wel goed.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ook asociaal mens die buurvrouw, geez, alsof je die kat kan africhten. Bah, dat zijn echt van die mensen die niet verder denken dan hun neus lang is, maar te stom om dat aan hun verstand te peuteren...

3. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    @Veraatje, Ester1986, miss sil, Senninha, Kwebbels en anno niem.. Allemaal weer hele mooie buikfoto's..
    Ik zal er binnenkort ook weer één plaatsen.

@Kwebbels, wilde jij nou chocola weggooien? Niet doen! Opsturen naar mij.... Eet me werkelijk scheel in de chocola, heerlijk.... :)

@Niesje, hier ook een echte Patricia Cornwell fan, heb de hele serie (tot nu toe) van Kay Scarpetta :)
    Dean Koontz vind ik ook erg goed om te lezen trouwens.
    En hele leuke schoentjes die je hebt gekocht voor Damian...

@Nannie, fijn om te horen dat alles verder goed met je gaat. Zorg ervoor dat je die kleine nog even goed bij je houdt.

@Meisje0123, hier nog iemand die voor je zal duimen.. En laat ons inderdaad even weten hoe het allemaal afloopt...

4. GRRRRRRR net wat getypt...is het weg :evil:
    Dus weer even opnieuw.

ML was een vraag voor jou.
    Heb jij dat linkje nog waar je toen het behang had besteld voor je babykamer? Ze hadden daar ook leuke wandstickers en wil er even wat uitzoeken voor Steijn.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

6. monkeylove

Ik zal hem even voor je opzoeken :D

7. thnx je bent een schat

8. Kunnen jullie trouwens ook zo slecht zitten?
    Ik krijg echt een houten kont in die bureaustoelen hier en ze zijn nog wel ARBO technisch goedgekeurd

9. JAAAAAAAAAAAAA dat was hem thnx :)
    mail hem direct even door naar huis, kan ik vanavond op mijn gemakkie ff speuren :)

10. monkeylove

Die interieurstickers zullen wel op een gladde ondergrond moeten neem ik aan... Ik zoek nog wat voor boven zijn ledikantje en vind die aapjes wel leuk, maar dat behang is een beetje geribbeld, zal wel niet kunnen neem ik aan?

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Zo, ik heb een behoorlijke jankbui achter de rug. Stom mens ook!
    Helaas Senn was dit de andere buurvrouw. Wat dat betreft hebben wij het niet echt getroffen met de buren. Hoewel we redelijk op kunnen schieten met de buren van de trampokids. Maar de andere kant zijn mensen die nogal op hun zelf zijn en dikke aso's... dat blijkt wel weer!

Christiea, wat fijn dat de vakantie leuk was! En nog maar heel even werken, en dan lekker genieten!

Meisje0123, wat spannend zeg! Ik duim voor je mee en hopelijk heb je morgen een mooie positieve test in handen!

ML, je zou toch een beetje rustig aan doen? :D

Bedankt voor alle complimenten, dat doet mij erg goed!

Ik ga nu ook koken, moet vanavond ook naar gym!

12. Zo, was ik weer ff..

Hier ook een poetsaanval gehad vandaag. Heb de keuken helemaal gedaan, de wc, de kamer, het bijkeukentje...

Pfff.... En door het oppassen vanmiddag niet geslapen.. Vervelend, want ik merk dat ik het echt wel nodig heb..

Liefs Wendie

13. Het zijn wel muurstickers, dus zou wel moeten kunnen lijkt me.
    Mijn man wil ze namelijk graag voor op de kledingkast van Steijn, die is zo groot en wit zei hij :)
    En Steijn is helemaal weg van vissen op het moment en ze hebben leuke vis-stickers :)

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier schiet mijn poets aanval echt niet op! @$%@%@%
    Tis hier 1 chaotisch zooitje! Pffff en ik kan niet lang staan dus moet telkens ook ff zitten....Dussss conclusie dan gaat het nog trager!
    Er is op dit moment niet eens ruimte om te gaan koken hihihi.

15. monkeylove

Haha heb je alle kastjes leeggehaald Silla? Dat heb ik een paar weken geleden al gedaan toen ze met die badkamer bezig waren en ik hou het angstvallig bij, want bij mij kan het binnen een week weer een zooitje zijn...

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    spannend meisje0123! ik zou ook duimen, dr staat wel een klein streepje op je test vind ik!

net bij mn zusje geweest, die heeft vandaag de sleutel van dr huis(je) gekregen. en gaat dus in juni ook op zich zelf wonen.
    was wel gezellig.

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik haal 1 kastje leeg sop hem, maar merk dat er weere weinig terug gaat! De glazen en borden wel enzo. Maar kep ook zo'n keukentrolley met laatjes en meuk en dan ben ik daar weer mee bezig....
    Dan kom ik dingen tegen die ik in de "trapkast" kwijt wil...maarja DIE MOET OOK NOG UITGEMEST WORDEN! dus die zaken die daarin zouden moeten staan me nu dus in de weg hihihi.
    Tis niet super vies allemaal maar ik merk gewoon dat ik niet efficient bezig ben, terwijl ik normaliter dat wel ben...zal weer weer zo'n zwangerschapsthingie zijn.
    Kep maar weer een "Plan van Aanpak Nesteldrang" gemaakt!
    - Alles wat gedaan moet worden op een rijtje gezet;
    - Alles wat "aangeschaft" moet worden (kep net onze keukenklok laten vallen en die is weer tegen een handgreep van mijn keukekastje aangegaan en de handgreep is dus STUK! dus nieuwe...geeft niet want dan neem ik metaalkleurig ipv die simpele die ik nu heb) op een rijtje
    Dus gewoon ruimte voor ruimte even in kaart gezet hihihi
    Werkte ook bij de Babykamer maarja toen had ik "personeel" whahaha

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jeetje wat kletsen jullie veel zeg, als het zo doorgaat worden de 2000 pagina's nog wel gehaald ;)

Vandaag is mijn hele huis weer gepoetst door mijn moeder en een vriendin van haar, dus hoef helemaal niks meer te doen! Heerlijk :D Verder nog de intake voor de kraamzorg gehad vandaag en heb 59uur gekregen, dit omdat ik 10uur extra heb ivm bekkeninstabiliteit. Mag als het zover is en het goed gaat ook aangeven dat ik minder uren wil en dan is het geen probleem, ook is het nog maar de vraag of ik inderdaad 59uur krijg omdat het ontzettend druk is van de zomer met beebjes dus misschien krijg ik dan sowieso al minder maar dat zien we dan nog wel. Zou eigenlijk ook niet weten wat zo'n vrouw hier de hele dag moet doen, maar het zal vast wel ergens goed voor zijn denk ik dan maar.

Gisteren nog wezen winkelen/lunchen/terras zitten met een vriendin en 's avonds met de pup naar de cursus geweest, kon meteen later op de avond merken dat het toch te veel van het goede was want kon haast niet meer lopen/zitten/opstaan/liggen zonder pijn en nu is het nog niet veel beter. Waarschijnlijk omdat ik met een andere vriendin vandaag de stad in ben geweest, vond het zo lullig om het af te zeggen want heb ik al zo vaak gedaan :oops: Heb wel weer twee nieuwe shirts en een nieuw jurkje/hemdje, allemaal geen positiekleding maar ook kleding die ik straks ook nog gewoon aan kan omdat het allemaal net wat wijder valt en daardoor past mijn dikke buik er nu gewoon precies goed in, heb zelfs nog ruimte om wat te groeien hahaha.

Zo ga nu even weet ik het hoeveel pagina's terug lezen om te kijken wat ik allemaal heb gemist!

19. Kunnen ze bij mij ook langskomen? ;) Wat lekker zeg als het voor je gedaan wordt.

Deel Deze Pagina