Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhhhh wat heerlijk Ingrid dat je mensen hebt die bij je komen soppen!
    Mijn moeder is praktisch invalide en heeft een werkster. Mijn schoonmoeder heeft ook een werkster dus...die zullen echt niet bij mij gaan soppen! Maar zou ik ook niet willen hoor want kep het er niet zo op als "anderen" aan mijn "shit" zitten hihihi.
    Mannetje mag van het weekend ff goed stofzuigen en dweilen!

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whahahah jah ik heb ook 10duizend lijstjes met "plan van aanpak voor het te laat is" in mijn pc staan en in verschillende kladblokken :(
    Mjah, ik heb nu gewoon maar de regel: Alles moet in elk geval opgeruimd en weggegooid en schoongemaakt zijn als ik 35 weken ben, zodat ik het daarna alleen nog bij hoef te houden.

3. monkeylove

Jah cker lekker Ingrid, dat heeft mijn moeder ook 20duizend x beloofd, maar tot nu toe heb ik haar hier niet zien schoonmaken :)

4. Vorig jaar had ik ook nog een werkster, zij kwam 1 keer in de 2 weken en deed toen altijd de badkamers en slaapkamers en toilet beneden. De woonkamer deed ik altijd zelf, heerlijk was dat.
    maar mevrouw kreeg een vriend en wilde niet meer. Mijn man vroeg toen: "een vriend, dan kun je toch nog wel poetsen?"
    Begin volgend jaar gaan we weer is opnieuw zoeken naar een werkster. Maar goede hulp is moeilijk te vinden en ik vertrouw mensen niet zo snel

5. monkeylove

Ik zoek eigenlijk canvas schilderijtjes van Paul Frank maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg...

6. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    OOOhhhhh jullie kletsen echt te veel hoor :)
    Heb dus nog niet bijgelezen maar moet ff wat kwijt:

IK HEB VERLOF!

Lee

7. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog even over een voogd.
    Ik las dat als je een voogd voor de kleine vast laat leggen bij de notaris dat je wel rekening moet houden met enkele regels.
    bv
    Als je 1 persoon als voogd aanwijst kan deze de erfenis van het kind gebruiken voor de opvoeding.
    Maar als je een stel als voogd aanwijst wordt de erfenis van het kind vast gehouden tot het kind meerderjarig is. De voogden moeten dan dus zelf voor kosten van het kind zorgen.

Wij willen mijn zwager, broer van Jeroen, vragen of hij de voogd van Kruimeltje wil worden. Hij heeft zelf nog geen kinderen, maar woont wel al heel lang samen met een super lieve meid. Ze hebben goede banen en we zitten absoluut op 1 golflengte.

We kunnen ook nog een back-up voogd aanstellen, voor het geval dat m'n zwager op het moment dat hij voor Kruimeltje zou moeten gaan zorgen dat niet zou willen of aan zou kunnen.

Pff, tis allemaal best lastig. Mijn ouders zijn nu nog helemaal fit en gezond maar je weet natuurlijk niet of dat over 5 jaar nog zo is. En je wilt natuurlijk niet om de zoveel jaar terug naar de notaris om zulke dingen te wijzigen.

8. Oh lekker Lee :) heerlijk genieten en het wordt weer mooier weer de komende week :)
    Ik nog een dagje, zit nu te wachten op manlief die me op komt halen van mijn werk..hij wil mijn nieuw ingerichte kantoor nog even zien :)

9. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Lee, GEFELICITEERD MET JE VERLOF!
    Nu lekker gaan genieten he.

Meiden, m'n werkdagje zit er weer bijna op.
    Vanavond met Jeroen naar een informatie avond over bevallen in het ziekenhuis, ben benieuwd.

Hele fijne avond allemaal, en niet teveel kletsen he.

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lee! Geniet van je verlof!

Veraatje weet je nou al of je eerder met verlof gaat? (of heb ik daar overheen gelezen)

11. Dat is ook lastig Penny. Wij doen na de zomer hetzelfde. We laten het in ons testament opnemen, ook de erfenis leggen we daarin vast.
    De erfenis gaat nu naar de langstlevende. Maar zou mijn man hertrouwen na mijn dood dan is het nu nog zo dat als hij komt te overlijden het complete erfdeel (dus ook het deel dat hij en ik hebben opgebouwd) naar zijn nieuwe vrouw zou gaan ipv naar onze kinderen. En dat willen we voorkomen.

12. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Heb ik ook gelezen, daarom eet ik het ook met kilo's tegelijk :) :)

13. Pfff... Hier echt nergens zin in. Pijn in mn rug gaat maar niet weg.. Zou vanavond weer met mannetje weggaan, maar vrees dat hij maar weer alleen moet..

Liefs...

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mijn mannetje laten weten dat we niet kunnen koken dus dat ie mag kiezen tussen een boterham met pindakaas ;) of patat (welke hij zelf moet halen gezien ik er als MA FLODDER bij loop met mij mega kroes haar!) en dat het hier een MEGA puinhoop is hihihihi.
    Hij gaat nu uit zijn werk ff naar zijn broer (diens "vriendin/scharrel" uit Venezuela is er, terwijl hij hier in NL ook al een "vriendin/scharrel" heeft...hmmmm hij is nog jong laten we het daar maar op houden) dus die wil Hugh wel weer eens zien om te kijken of ze nog steeds zo ordipordy is als 2 jaar geleden whahaha. Dan kan ik nog ff doorbikkelen (ahum ben nu al enige tijd bezig om naast een Plan van Aanpak "Nesteldrang" ook een overzicht aan het maken, wanneer welke huishoudelijke klus in huis gedaan moet worden, wel handig voor mannetje als ik zwaar lig bij te komen van de bevalling ;) )

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nee, ik ga volgende week toch nog aan het werk, omdat mijn stagiaire langer wil/mag blijven!

Lee, wat ontzettend lekker. Geniet ervan!

Silla, doe jij een beetje rustig aan poetsvrouwtje?

Knuffelkonijn, wat balen zeg dat je zoveel pijn hebt. Ga even lekker liggen!

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Christea bedankt voor de tip over de erfenis. Wij gaan daar binnenkort ook naar laten kijken. Toch weer iets om rekening mee te houden.

Jeetje ik heb echt mega veel harde buiken en menstruatie achtige krampen (oefen weeen?). Moet zo naar gym maar doe gewoon lekker rustig aan. Heb begrepen dat we ook ontspanningsoefeningen gaan doen, misschien dat het dan minder word.

17. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Penny haha de Jetsons, zilver is cool!

Veraatje jou buik is ook mooi rond!
    Wat een maf wijf is jou buurvrouw zeg! Sommige mensen he! Kan me voorstellen dat je overstuur was!

ML je kunt ook van die foam muurdecoratie nemen met zelfklevend tape. Dat neem ik ook want ons behang is ook geribbeld enbij stickers ga je dat zien.

BD81 toen ik die klachten aan de vlos vertelde d8 ze meteen aan een blaasontstekng. Vroeg ze moet je veel plassen, Ja duhh ik ben zwanger haha. Maar daar kun je dus ook harde buiken en weeën krijgen. Moet nog in een potje plassen..

By the way, kijkt er iemand ONM?
    Waarom komt het niet meer om 19 uur ned3?

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik kijk niet, maar ik heb begrepen dat de zomerstop is ingegaan.

19. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    He bah zomerstop, tis nog niet eens zomer!

Smakelijk eten allemaal.
    mmm kzit lkkr te smikkelen van mijn stokbrood met kruidenboter en bacon/tomaat/kaas uit de pan :)

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mannnnnnnnnnnn wat wou ik dat ik de buik ff af kon doen!
    Ik heb nu alleen de BOVENSTE kastjes uitgemest/gesopt en heringericht! en ik moet nog 3 benedenkastjes en 2 laadjes! Maar kep net 1 benedenkastje gedaan maar mijn buik zit in de weg...op de grond zitten heeft geen zin want...IK KOM DAN NIET MEER OVEREIND!
    Ik wil eigenlijk 1 kastje leeghouden voor alle flesjes/magnetronsterilisator/borstpomp (die ik nog niet heb hihi) en (evt. als BV niet lukt) ook ruimte flessenvoedingbussen e.d. maarja...WELKE!

Zomerstop! Belachelijk (zeker voor de zwangere vrouwen die NIET met vakantie gaan) ;) ! Wij zitten weer met alle herhalingen opgescheept hihi
    Desperate Housewifes is al gestopt
    Grey's Anatomy is ook al gestopt! Voor mijn gevoel waren deze serie's nog maar weer net begonnen!
    Dat waren MIJN serie's!

Deel Deze Pagina