Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hier ook een schoonmaakster voor 2 middagen in de week, voor het grove werk, badkamers,wc's en vloeren en krijg op medisch advies als het goed is nog een dagelijkse hulp in de hh voor de was enz. i.v.m. de vermoeidheid. Ben ook nog steeds bezig met een au-pair maar dit schiet
    nog steeds niet op.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    MvP da's ook lekker van die tegenstrijdige verhalen. Maar je kunt ook weer ff loeren naar je kleine.
    Jammer dat je ijzer te laag is, maar gelukkig mag je wel naar NL.

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Whaaa cool Kwebbels dat de kinderkamer morgen komt!

Mmm ja mijn eten heeft gesmaakt.
    Kheb de smaak te pakken dus heb net een cake gebakken met melk en witte chocolade stukjes, hij is bijna klaar mmm

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    het is meer dat wij zelf graag willen regelen waar onze kids terecht komen. Wij weten ook dat er meerdere mensen het wel zouden willen doen, maar juist daarom...wij hebben namelijk wel onze voorkeur daarin

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hmm klinkt lekker. Maar ja Arnhem/Tiel da's net ff te ver weg :) .

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    haha tegen die tijd is ie al op! stukjes voor de buurman, stukken voor mijn vriend, stukjes voor mij, stukjes voor de baby haha ;)

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou meiden het is rustig vanavond hier!
    Ik geloof dat ik maar eens ga douchen en daarna nog even TV kijken. Vervolgens naar bedje toe.
    Prettige avond nog allemaal en tot morgen.

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ben beetje bij beetje toch nog ff in de keuken bezig maar over 10 min. begint (de @$@%@ laatste aflevering...) van Criminal Minds dus ga ik lekker met de pootjes hoog en schakel de PC uit!

Fijne avond ladies en

Bis Morgennnnnnnnnnnnnnnnnn!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Enne........................is ie al op[​IMG]?

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    pfff neee twas lkkr maar nu heb ik buikpijn haha

ik kruip ook op de bank!

fijne avond dames!

Liefss

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Net terug van de gym. Hebben wat ontspanningsoefeningen gedaan en wat ademhalingsoefeningen voor het weeen opvangen gedaan.
    Ook daar werd de buikpijn niet echt minder :(
    Morgen dus maar even de vk bellen als het niet over is.

12. Selma 2

Selma 2 Lid

13 feb 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    Hallo dames,

Goh ben alweer 30 weken zwanger :D :D :D
    Wat gaat de tijd toch snel..nog maar 10 weekjes..

Ben bij de vk geweest zij heeft zoals gebruikelijk in nl, mijn buik opgemeten, maar deze was dus in 3 weken 5 cm gegroeid!
    3 weken geleden had ze 24 cm gemeten en nu 29 cm ze was er zelf van geschokken...

Ik nam aan dat het normaal was, maar wat is is er eigenlijk bij jullie gemeten? :)

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    bij mij wordt er niks gemeten. ze weegt ook mijn gewicht niet want bij zwangere vrouwen is t altijd anders zeggen ze.

fijne avond allemaal en slaap zacht

groetjes susanne

14. Selma 2

Selma 2 Lid

13 feb 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    oh wat dat wist ik niet joh :oops:
    Dit is pas de 2e keer dat ik in nl naar de vk ben geweest dus ik dacht eigenlijk dat het standaard was..
    Je gewicht dat wist ik bij ons mag je op de weegschaal staan maar hoeft niet

Ik vond het wel leuk om van iedereen de vooruitgang te horen ook al is die bij iedereen anders:)

Slaapse allemaal!
    tot morgen....

15. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Kon het niet laten om even te lezen.

Worden jullie niet gewogen? Wow ik wou dat ze dat bij mij niet deden! ik zie elk bezoekje dat wijzertje verder gaan haha

16. Hoi meiden!
    eindelijk weer werkend internet!
    ben inmiddels verhuisd en geniet met volle teugen!
    vandaag bij vk geweest en ze zei dat het bij mij echt helemaal volgens het boekje ging, heel goed dus!
    Verder lag de kleine met koppie naar beneden en zelfs al een stukkie het bekken in...
    ga niks teruglewzen, want zou niet weten waar ik moet beginnen voor ruim 2 weken...
    :oops:
    hoop dat alles hier goed is gegaan
    knuf rensie

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kep geen rust in mijn lijf!
    Ik kan die troep gewoon niet loslaten!
    Mannetje is al richting bed en ik...jullie raden het vast wel...ben beetje bij beetje toch de troep aan het opruimen. Ik heb dus echt het vermoeden dat de "nesteldrang" mij zo onrustig maakt en dat ik daardoor dus de laatste dagen zo slecht (zeg maar niet) slaap. Ik heb/had dat nl. ook als ik op kantoor ben. Kan niet werken als mijn bureau of mijn werkomgeving rommelig is. Wordt daardoor extreem afgeleid hihihi, dus nu heb ik het thuis ook!

Ben dus nu met de trapkast begonnen, man wat een troep kan een mens hebben!Hoeveel "bewaarbusjes/bakjes" heeft een mens nodig in zijn leven! Ik kan wel een toko beginnen en eten verkopen! Maar! Dit gaat sneller dan de keuken hihihi.
    Ben ook blij dat ik een "labelmaker" heb want ga nu ook alles labelen (zodat mannetje ook weet waar wat hoort! irritatiepunt no. 1 want hij zet altijd alles op de verkeerde plek).

Nou ja iedereen ligt vast al op 1 oor, dus mijn mini break (ja ladies die neem ik tussen de bedrijven door nog ff) is weer voorbij en ga "de kast" weer in ;)

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoiiiiiiiiiiiii!
    Fijn om te horen dat het zo goed met jou en de kleine gaat!
    Niet mega veel gemist hoor...
    Met Susi en "the girls" gaat alles goed
    Met Patries iets minder ivm laag glucosegehalte dus zij mag alleen maar appeltaart met slagroom ;)
    Oja en Meisje0123 (ex-juli mama) is waarschijnlijk weer zwanger!
    Volgens mij waren DIT echt de hoogte punten (hoop ik want ik heb een zeef van een geheugen :oops: )
    Verder rommelen we lekker aan hier!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier ben ik weer...of beter gezegd nog!
    Begin nu pas moe te worden hihihi. Tis al bijna half 3 's nachts
    Ik ben nu bijna klaar met de keuken (alleen de tegels en het oven/gasfornhuis, maar dat doe ik "morgen" want mijn handen beginnen pijn te doen) en deels met de trapkast maar anders ga ik te veel herrie maken en dan kan Hugh niet slapen.
    Nog ff afgewassen en een boodschappenbriefje gemaakt! Wel tussentijds pauzes genomen hoor...net als nu hihi.
    Maar het voelt wel goed, ben rustiger dan eerder op de avond (ookal staan er nog dingen in de weg).

Nou laterssssssss!

20. Oh Silla hoop dat je toch nog wat hebt geslapen?

Ik heb geslapen als een blok, was ook helemaal op gister. Na zessen pas weggegaan van mijn werk en weer zitten er allemaal opdrachten in mijn mailbox...snap niet wat die mensen allemaal denken...laatste dagje hallo! Moet nog afronden, buro opruimen en overdragen, wanneer moet ik dat doen?
    Sta nu al bijna 4 uur in de plus (overwerk dus) :(
    En mijn vervangster zie ik ook nog niet zo snel komen, oh ja die kerels hadden zo iets van: dan kom je nog wel ff terug he? Om in te werken?
    Nou als ik aan het bevallen ben dan vergeet het maar! Na week 36 doe ik zekers niets meer. hadden ze maar wat eerder alles moeten regelen hoor, ze weten al sinds eind november dat ik zwanger ben! Dat zei dan zonder management assistant zitten is niet mijn fout/probleem.

Ok genoeg gezeur van mij, na vandaag verlof en er is niemand die daar wat aan kan veranderen :)

Doe rustig aan allemaal.

x Chris

Deel Deze Pagina