Goedemorgen, whahahaha Silla, jij hebt een nesteldrang van ongekend formaat Ik was vannacht om half 3 klaarwakker. Kon echt neit meer slapen maar denk, nah ga de pc maar neit aanzetten er is toch niemand, maar Silla was druk aan het nesteldrangen Ik ga vandaag maar eens rustig aandoen, dat is wel het verstandigst als ik slecht geslapen heb...
Goedemorgen, Silla, Silla, Silla.... doe nou eens rustig! Om half 3 's nachts nog aan het boenen? Ik hoop dat je nu nog lekker slaapt! Rensie, welkom back! Fijn dat alles goed gaat en dat jullie nu lekker in jullie nieuw huisje zitten! Ik ga zo op schoolreisje, dus niet te veel kletsen he? Fijne dag allen!
Morgen, Hier redelijk goed geslapen. Was gisteravond op de yoga, schiet het me toch twee keer in de rug en ik zat VAST. Kon geen kant meer op. Ze heeft me met allerlei kussen en voorzichtig draaien overeind moeten helpen. De anderen zullen wel gedacht hebben. Heidi, volgens mij is de nesteldrang echt toeslagen bij je. Ingrid en Selma2, gefeliciteerd met jullie 30 weken! Nu lekker gaan aftellen. Knuffelkonijn, hoe is het met je rug? Misschien een blaasontsteking? MvP, lekker hè die medici die van elkaar niet weten wat er gezegd is. Balen dat je Hb zo laag is maar gelukkig mag je wel naar NL toe. Doe maar rustig aan voor zover dat kan. Kwebbels, vandaag de babykamer! Volgens mij kun je niet wachten. Laat je nog even weten welke wijze van transport je gebruikt vanavond? Miss Sil, is de buikpijn al over? Klinkt goed die cake mmmmmmmmmm. Silla, Silla, Silla toch, denk nou om je rug bezig bijtje! Zijn er geen medicijnen om je iets af te remmen? Hoop dat je nu nog wel lekker ligt te slapen. Is Criminal Minds afgelopen vanwege de seizoenstop? Laatste twee aflevering waren erg spannend en nog met mijn favo acteur die een gastrol als moordenaar speelde. Zwijmel. Het is ook zo'n lekker ding. Bd81, hoe is het met je buikpijn? Beetje afgezakt na een nachtje slapen? Bij ons meten ze de buik ook niet. Er zitten meerdere vlossen en iedereen meet weer anders doet dat doen ze niet meer. Rensie, welkom terug meid! Eindelijk heb je weer internet. Fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine. Chris, laatste dagje en dan VERLOF! En laat ze het maar lekker bekijken op je werk. Ze hebben lang genoeg de tijd gehad om een vervanger te vinden die je had kunnen inwerken. ML, jij en rustig aandoen? Ik hoop dat je het vol houdt. Hoe vond Leroy zijn fiets?
Hallo meiden! Heb vannacht om 05.45 uur getest met een CB. Het resultaat is hetzelfde als die van gister, kan er dus geen touw aan vast knopen (misschien is het lijntje zelfs lichter?!). Heb een uur geleden nog een test gedaan van het Kruidvat. Tot mijn verbazing zag ik daar na een paar minuten een duidelijke maar hele lichte tweede streep veschijnen. Ik heb het op de foto proberen te zetten maar (echt waar) hier op de test is het stukken duidelijker te zien dan op de foto. Maar goed, het feit dat het er niet vanaf spat (en met name de wazige test van CB) houdt mij nog erg voorzichtig. Overigens moest ik voor die Kruidvat test urine opvangen. Nou, er dreef voor mijn gevoel een hele vijver in rond, jeetje zeg, wat een troebele troep! In de wc zie je dat niet blijkt wel, maar in zo'n doorzichtig potje maar al te beter! Maar goed, morgen wéér testen. Enige angst die ik heb is dat ik een vroege miskraam zou kunnen hebben, ben namelijk al lang overtijd nu (weet ik zeker n.a.v. de FM's die ik gehad heb) omdat de testen zo wazig zijn c.q. blijven, en dat ik gewoon nog ongesteld ga worden... We wachten het maar af. Oja, die kruidvat test staat in mijn album maar nogmaals: hij is waziger dan in het echt! x
Nou Silla, ik had mijn opmerking niet hoeven neerzetten dat was al voor mij gedaan. Veraatje veel plezier op schoolreisje. Waar gaan jullie heen?
Meisje, ik zie ook een lichte streep. Maar een streep is een streep hoe licht dan ook. Zonder HGC hormoon geen streep nl. Kan me je onzekerheid voorstellen. Neem anders even contact op met de VK. Leg uit wat er speelt en gespeelt heeft en misschien kunnen ze even een echo maken om te kijken of er in ieder geval een vruchtzakje zit. Misschien ben je een paar dagen minder ver dan je dacht. Succes meis, het is je gegund!
Hey Meisje0123. Ook hier zie ik een streepje.. Ook al is hij heel licht, wat hierboven geschreven staat, klopt volgens mij wel. Zonder hcg geen streep. Hier gaat iets beter met de rug. Ik hoop niet dat het een blaasontsteking is, want die heb ik net achter de rug... Nou, fijne dag allemaal.. Liefs Wendie
Een streep is idd een streep dus er is een zwangerschap. Vervelend die onckerheid. Kan het me zo goed voorstellen en dan duren de dagen ook zo lang. Je kan nog even afwachten en over 2 dagen nog een kruidvattest doen, ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ze heel sterk op meer of minder hcg reageren. Ook kan je, wat Senninha zegt, een afspraak maken. Ik zou in elk geval morgen of overmorgen nog even een test doen en kijken of ie al duidelijker is... Hou ons op de hoogte
Ik had ook toen ik toch al anderhalve maand zwanger was maar een heel licht streepje, en omdat ik gewoon nog (wel lichter )menstrueerde dacht ik dat ik niet zwanger was. Maar zie hier inmiddels ben ik 30 weken zwanger... Ik hoop het voor je meid!succes! Laat het ons nog wel weten
jaaaaaaaaaaaaa 30 weken! Nu kan het aftellen eindelijk echt beginnen! Moet eerlijk toegeven dat ik he inmiddels wel een beetje zat ben om zwanger te zijn Vind het wel heel leuk om de kleine zo te voelen bewegen in mijn buik, die is tegenwoordig niet meer rustig te krijgen maar ben alle kwaaltjes inmiddels wel een beetje zat en wil gewoon weer mijn eigen kleren aan. Ook stom gezegd want mijn positiekleding is toch ook echt van mezelf, maar ja is toch anders. Heb zo het idee dat die laatste tien weken ook zo voorbij vliegen want de rest is eigenlijk ook voorbij gevlogen, lijkt wel alsof de tijd ineens een stuk sneller gaat als je zwanger bent. Hebben jullie dat ook? Vera veel plezier met schoolreis! Gaan de kinderen bij jullie zich ook altijd verstoppen in de bus als ze weer terug komen bij school? Weet nog wel dat wij dat altijd deden Sila doe je wel een beetje rustig aan, tot half 3 nog schoonmaken pffffff..... hoezo nesteldrang! ML rustig aan doen vandaag, hoe ga je dat doen? Wat ik tot nu toe gelezen heb lijkt me dat best lastig voor je. Selma2 ook 30 weken, voor jou is het aftellen dus ook echt begonnen nu. Leuk! Senninha, hoe is het nu met je rug? Meisje0123, een streep is een streep hoe wazig die ook is. Ga voor je duimen dat je over twee dagen gewoon super duidelijke strepen ziet! Verder weet ik het even niet meer! Niet te veel schrijven vandaag want wilde eens kijken of ik nog wat nieuws voor in huis kan halen bij de ikea, ben de spullen die we nu hebben staan wel zat en wil wat anders maar toch niet zo duur want we zijn bezig ons huis te verkopen en dan komt toch weer alles nieuw. Ja ik weet het onzin om dan nu alles te gaan veranderen maar ja, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb
goedemorgen meiden! Allereerst heb ik buddynieuws van Nannie: ja, gaat goed, heb nog steeds geen wee gelukkig! De oorzaak zijn twee bacterien. Streptokok en ecoli weet niet precies wat het is. Blijf tot en met maandag aan antibiotica en tijdens de bevalling ok. Om te voorkomen dat de kleine niet besmet wordt. Hoe ist verder dar? Liefs Einde buddynieuws..
goedemorgen ladys hier een beroerde nacht gehad. last van mij rug en heel erge last van mijn buik als ik me om draai. niet fijn dus. silla: jemig meid ik wordt al moe als ik je bezigheden zie. dit is echte nestelwoede haha. ML doe jij ook lekker rustig aan vandaag meid. Meisje0123: ik zie ook echt een streep. en zonder hcg kun je een streep wel vergeten. dus ik vind ook dat je gewoon weer moet testen, morgen of overmorgen, t is je zo gegund meid dus mijn duimen draaien overuren voor je. meiden met de 30 weken grens. gefeliciteerd. ik vind de laatste 10 weken echt langzaam gaan kan bijna niks meer en zelfs sokken aandoen is een dagtaak aant worden voor mij. ik heb t wel een beetje gehad en van mij mogen de weken voorbij vliegen want ik ben ook wel erg benieuwd naar ons kindje. en knuffelkonijn. volgens mij had je ook zon vreemde rugpijn? ik heb vanmorgen mijn urine in moeten leveren van de vlos want zij dacht idd ook een blaasontsteking. jij misschien t zelfde? al hoop ik t niet voor je. en rensi. fijn dat je nu eindelijk ook kan internetten in je nieuwe huis. nou ik duik zo mijn bedje weer in dus ik ben er vanmiddag weer ff groetjes susanne
streptokok en ecoli. jasses klinkt eng maar ben blij dat t voor de rest goed gaat met haar en de kleine. ens haar maar veel sterkte. groetjes susanne
Eevn reageren op wat ik onthouden heb hoor ladies.. Seniha wat vervelend zeg, dat is geen pretje! Hopelijk gaat het weer een beetje met je.. Miss sil, lekker hoor.. Ingrid en selma gefeliciteerd met de 30 weken! Knuffelkonijn ook voor jou veel beterscap meis! Hopelijk voel je gauw wat beter! BD1 hopelijk is jou buikpijn ook over gegaan! meisje 0123, ik zie ook een lichte streep hoor.. Hopelijk heb je gauw meer duidelijheid! Silla, meid doe toch s rustig meid! Jeetje je hebt echt nesteldrang! Verder weet ik het niet meer.. Rustig aan he! Liefs
Hey om nog even te antwoorden op Senninha, Leroy vind zijn fiets helemaal geweldig, dus tussendemiddag komt ie thuis en gaan we de fiets wegbrengen om hem af te laten monteren zodat ie er helemaal veilig op kan fietsen. Dan eet ik wel even bij de bakker wat met hem, want die hebben een terrasje enzow. Nannie, maar goed dat ze je zo goed in de gaten houden, sterkte in dat ongetwijfeld saaaie ziekenhuis... Mwah nu ga ik het wel rustig aandoen. Ik heb even een was gedraaid, bedden afgehaald en toch nog maar even de keuken schoongemaakt En bij mij is het echt nesteldrang want normaliter haat ik huishoudelijk werk Ga even lekker met een boek op bed liggen en wat fruit eten...
Goedemorgen meiden, Meisje0123, wat een rot onzekerheid! Kan me voorstellen dat je t bijna niet trekt. Maar wat de andere meiden al zeiden, een streepje is een streepje. Dus ik er zeker in de komende dagen nog wat testen tegenaan gooien. Heel veel succes meis. Niesje, op zich wel goed nieuws dus dat de weeen niet doorzetten en dat ze er inmiddels achter zijn wat de oorzaak is. Succes met de antibiotica en hopelijk mag je snel naar huis. Silla, mocht je nog verder doorslaan, onze keukenkastjes zijn ook hard aan een poestbeurt toe en het kan 24/7 hoor Gisteravond viel de infoavond over bevallen in het ZH erg tegen. Ze lieten een filmpje zien uit het jaar kruik en de helft van de info op het projectiescherm klopte niet meer . Naja, het is ook een oud aftands ziekenhuis dat binnen enkele jaren helemaal gemoderniseerd gaat worden, dus misschien willen ze daarom nu geen geld besteden aan nieuwe info. Heb twee kaartjes gewonnen voor de Libelle zomerweek, normaal ga ik eignlijk nooit naar zoiets toe maar goed. Oma wil graag mee dus morgen ga ik gezellie met oma naar Almere, ben benieuwd of het iets voorstelt. Iemand ooit daarheen geweest? Nog nieuws over Patries? Verder ben ik al weer alles vergeten. Zag cake voorbij komen, mmmm maarja dan vergeet je de rest he
Oh meiden mag ik hier even heel zielig zijn Ik heb hier de slechtste nacht ooit achter de rug met Damian. Om kwart voor 2 werd hij wakker en heeft hij stampij gemaakt tot kwart over 5. Ik ben kapot en heb vannacht zelfs jankend voor zijn deur gestaan omdat ik me zo ellendig voelde, wat een drama. Ik kreeg opeens ook ontzettende doemscenario's voor ogen hoe het nou moet als binnenkort zijn broertje word geboren. Ik kan mijn energie nu echt wel beter gebruiken dan aan strijd. Hij werd vanochtend om kwart voor 10 wakker en is moe en chagerijnig en wil helemaal niets. ADEM IN ADEM UIT ADEM IN ADEM UIT. Ik snap er niets van tot anderhalve week geleden geen problemen en nu wat een verschrikking. Oke sorry voor het zelfmedelijden over tot de orde van de dag. Rensie, welkom terug, de hoogtepunten had je al gekregen zag ik. Veraatje, veel plezier met je schoolreisje vandaag, geniet ervan. Silla, meis je lijkt wel niet goed snikken Meis0123, ik zie hem, spannend hoor, hopelijk is er snel geen twijfel meer over maar spat hij van je test af. Susanne85, ook een beroerde nacht lees ik, rustig aan maar vandaag. Nannie, jeetje twee bacterieën dat is niet fijn, maar gelukkig nog geen weeen. De dertig weken meiden, Gefeliciteerd weer een mijlpaal verder! Zo en dan ga ik nu proberen mijn stuk chagerijn aan te kleden
Zoiets had ik gisteren ook, ik gaf ook wanneer ik exact met verlof wil. Kreeg ik de opmerking: we zullen wel zien of dat hier uitkomt. No way dus hè! Ze hebben totaal het recht niet om daar ook maar iets over te beslissen, maar ik ben de discussie maar even niet aangegaan. Nog zo'n opmerking: als je kindje later komt, da's alleen maar gunstig voor ons, want dan ga je later met verlof. Nou nee, da's voor mij gunstig: mijn zwangerschapsverlof wordt dan verlengd en het bevallingsverlof uitgesteld: ik kom dus alleen maar later terug. Maar ach laat maar lekker waaien. Ze zijn hier trouwens wel ruim op tijd begonnen met het zoeken naar een vervangster, maar tot op heden nog niemand aangenomen (niet de fout van hier hoor, maar de meesten haakten af omdat het nog zo vroeg van tevoren was).
Gefeliciteerd met je 30 weken. Pas 2x naar de VK geweest? Hoe zit dat, loop je ook bij de gyn ofzo? Hier meten ze de baarmoeder ook, maar niet in cm's. Hier in nx verhouding. Of kort gezegd: 3 weken geleden zat de baarmoeder 5 vingers boven de navel en eergisteren bijna 8 vingers. Dus dat is ook een cm of 5 verschil.