Verder nog even: Silla inderdaad wat een schoonmaakwoede: midden in de nacht schoonmaken, ik moet er toch niet aan denken. Veraatje veel plezier op de schoolreisje. Rensie leuk dat je er weer bij bent. Meisje0123 wat een onzekerheid. Maar een streep = inderdaad een streep. En bij iedereen is het weer anders, want ik had bij 5 dagen overtijd nl. een mega dikke streep die eerder zichtbaar was als de streep die aangeeft dat je de test mag aflezen. Maar goed, zoals ik al zei, hoeft dat NIKS te betekenen hoor ten nadele van jouw test. Ik duim voor je! Niesje balen dat je zo'n vervelende nacht met Damian hebt gehad. Kwebbels spannend dat je kamertje komt! Wedden dat je (als het kamertje vanavond af is) heel vaak even gaat staat rondkijken hoe het is geworden. En Nannie vervelend van de bacteriën, maar gelukkig ben je momenteel op de juiste plaats. En verder weet ik het even niet meer, dus ik ga weer aan het werk. Tot later.
Niesje, kan me voorstellen dat dat lastig is. Misschien is het zo weer over, hoop het wel voor je! Je kan inderdaad je energie nu wel beter gebruiken dan voor een lastig mannetje. Essie 1979, wat belachelijk dat ze zo op je werk doen. Dacht dat ze bij mij dom bezig waren maar dit slaat echt alles. Alsof je ook van te voren weet of de baby later komt, denken ze dat het nog door de ooievaar word bezorgd en dat je van te voren bericht krijgt wanneer het pakje word afgeleverd ofzo. Ze komen er vanzelf wel achter hoe het werkt, je zou bijna hopen dat de baby iets langer op zich laat wachten zodat ze erachter komen.
Goedemorgen Meiden, VAndaag de eerste dag van mijn verlof, heerlijk. Kon vanmorgen dus eindelijk wat langer blijven liggen waardoor ik me een stuk uitgeruster voel! Net de intake met de kraamzorg gehad. Kamertje was helemaal in orde. Verder veel info gehad dus was wel nuttig. Ze gaf ook aan dat ze de komende periode niet heel veel inschrijfingen hadden dus niet dacht dat er een probleem zou zijn qua uren. Toch prettig! Tjeetje silla, tot diep in de nacht schoonmaken... Hopelijk lig je nu nog te slapen. Niesje, balen dat damian zo aan het strijden is. Ik hoop voor je dat het een korte tijdelijke fase is! Meisje0123, ook hier draaien de duimen overuren voor je! En inderdaad ze zeggen een streep = een streep. Kwebbels, eindelijk je kamertje vandaag. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen van de opwinding Welkom terug Rensje. En ook weer bedankt voor het buddynieuws van Nannie. Gelukkig gaat het nog steeds goed en blijft de baby nog ff lekker binnen bij mama! Penny, wel een beetje jammer dat de infoavond tegen viel. Maar goed hopelijk heb je er wel iets aan gehad. Essie en Christea poot stijf houden hoor als het gaat om je verlof. Je hebt daar inderdaad het volste recht op! Lee
Goedemorgen, wat een hoop geklets! Jammer dat de infoavond zo tegenviel Penny! Senniha doe vroorzichtig met je rug! Yeeaah Silla een n8mens erbij, gezellig! Niesje lijkt me erg vermoeiend zwanger en zo'n klein kleuterpubertje! Kwebbels is de kinderkamer al gearriveerd? Essie sommige mannen zijn echt van die boeren! Voor de dames die zich niet optimaal voelen, doe lkkr rustig aan! Succes voor de dames die naar de vlos moeten! Gefeliciteerd de dames die 30 weken zijn! Kvind elke week een feestje waard hoor! Spannend! Verder weet ik t niet meer... Kheb gelukkig geen buikpijn meer, ga zo verplicht aan de tosti anders word ik weer naar de choco cake toegetrokken haha Ff zo bij een klantje nagels doen, daarna ff lkkr shoppen en vanavond naar de zwangerschapsgym, nou ja gym van een uur liggen we maar een kwartiertje op een mat haha Oooow en niet vergeten de finale van de gouden kooi kijken! Kijken jullie ook? Kweet het schandalig programma, maar wel lachen!
Hi Essie, Klopt ik ben inderdaad pas 2x bij de vk in NL geweest omdat ik tijdelijk in het buitenland woon. Over een kleine 2 weken(30mei) verhuis ik weer terug naar nederland. Hier in Italie liep ik inderdaad bij de gyn, hier doen ze elke controle een inwendig onderzoek. Ik heb dus liever die cm van de vk in NL Ik ben dus flink aan het in pakken, maarja de hele dag hou ik niet meer vol Ik ben dus niet de enige waarvan de buik flink aan het groeien is
ppff Selma elke keer een inwendig onderzoek. Lijkt me inderdaad geen pretje! Doen ze het in NL toch beter lijkt mij. Gek volk hoor die italianen.. Maar ja ze kunnen wel lekker koken NIet dat dat er iets mee te maken heeft maar toch...
Moggel... Hier ontwaakt maar niet uitgeslapen, tis super benauwd op de slaapkamer! Chris en Essie..wat een gezeur zeg op het werk allemaal! Doe wat ik nu ook doe... Ik heb nu echt zo'n houding van: "Ze zoeken het maar lekker uit!" Veraatje...waar gaat de "reis" naar toe? Je hebt in elk geval heerlijk weer! ML...chill ze vandaag (wou dat ik dat ook kon) Niesje...vanuit hier stuur ik je veel geduld en positive energie toe! Penny, kep een "krabbel" via Hyves van Patries ontvangen, ze begint het wel allemaal een beetje zat te worden, maar ze voelt zich al iets beter en begint wat meer energie te krijgen! Nannie..geverderrie, 2 van die "vage" bacterieën, lijkt wel een aflevering van House! Maar heel veel sterkte meis! Ingrid & Selma...Happy 30 weeks Lee...Happy Verlofdag 1! Verder weeet ik het niet meer hoor..sorry! Vannacht zelfs nog met mijn moeder zitten chatten op MSN (die slaapt al jaren slecht), het ging niet zo best met haar...ze heeft nog steeds een veelste lage bloedruk (78/80) maar haar Cardioloog is met vakantie en ons geweldige ziekenhuis hier zegt dat ze geen hartpatient is (Ze heeft 3 hartinfarcten gehad, 70% van haar hart werkt niet en draagt daarom een ICD, maar ze is geen hartpatient?) dus kan ze pas woensdag voor controle. In den tussentijd moeten haar medicijnen gehalveerd worden en moet ze zich om de dag bij de HA melden. Tevens vertelde ze me dat zij PRECIES hetzelfde had de laatste weken van haar zwangerschappen...SCHOONMAAKWOEDE! Mijn moeder besloot zelfs 's nachts nog te gaan schilderen enzo hihihi. Tis dus niet raar dat ik 's nachts op mijn nesteldrangpiek zit hihihi! Nou ga ff een bakkie zetten om wakker te worden!
Goede morgen allemaal, Hier redelijk geslapen, ben om half 8 nog even terug gegaan tot 10 uur en nu heb ik al lekker de hele keuken gesopt! alle kastjes leeggehad en opnieuw ingedeeld! Hoop alleen niet dat ik nu alles kwijt ben Maar de hormonen gaan ook hun werk doen bij mij geloof ik! Normaal heb ik echt een schurft hekel aan dit soort dingen, maar het voelt wel lekker nu het gedaan is! nu staat de was aan en heb ik ff pauze! ga zo eerst maar eens ff douchen want in heb in mn pyama de grote schoonmaak gehouden Ja tuurlijk Tis eigenlijk vreselijk, en ik schaam me er een beetje voor! Maar ik kijk elke dag! ik hoorde gisteren dat er 'audities' komen voor een 2e deel! ook stom dat ze deze dan vroegtijdig gaan stoppen en dan toch een nieuw deel gaan maken! Maar goed meiden, rustig aan, ik ga ff douchen! Tot zo!
Silla, hoe bedoel je zo moeder zo dochter ! Wel achterlijk van dat zkh zeg. Je zou toch zeggen dat ze gezien haar achtergrond juist het zekere voor het onzekere nemen! Gelukkig staat ze wel onder controle van de HA. Die kan vast zo nodig wel iets voor elkaar krijgen. Geniet van je bakkie
Ben niet de enige gelukkig haha. Ja stomhe, dat is toch ook een domper denk je een vila te krijgen van 2 miljoen, gaat t niet door haha Ze krijgenwel dat geld van elke dag daar zitten maar toch 2 miljoen door je neus geboord!
Vanacht toch weer harde buiken en krampen gehad. VK maar gebeld en die vertelde zolang het niet regelmatig is (is soms een uur lang en dan weer paar uur niet... kan er geen pijl op trekken) ze me helaas ook niet door kunnen sturen. Moet oko wel zeggen dat ik dat niet zo erg vind hoor. Wil liefst onder begeleiding van vk bevallen en pas wanneer het officieel mag en nu dus nog niet!. Ze vertelde me voor zekerheid even langs huisarts te gaan en urine te laten onderzoeken. Blaasontsteking kan ook voor weeen en harde buiken zorgen (hadden ze me vorige keer ook al verteld in ziekenhuis). En ja hoor het was blaasontsteking. Nu dus medicijnen en zeer rustig aan doen. In ieder geval tot 34 weken moet het blijven zitten. Stond ik te wachten bij apotheek kwam ik bekende tegen (nogal logisch in zo'n klein dorp hihi) en die zei dat ik er goed uitzag. Heel mijn dag weer goed natuurlijk . Zijn vriendin kwam erg veel aan in zwangerschap. Gister in supermakrt zei de kassiere ook "je moet zeker nog wel even", "nou nog maar 9 weken", zo dat is netjes zegt ze. Ik heb er zelf 2, maar was toch echt een stuk dikker. Doet me dan toch wel weer goed
Ik schiet echt niet op vandaag, ben zoveel van plan maar ipv iets te gaan doen zit ik op de bank een beetje te niksen. Word gewoon gek van mezelf! De honden vinden het wel prima want die liggen nu lekker te slapen, hoezo lui Heb nu voor mezelf besloten dat ik de computer uit ga zetten en dan de honden mee neem voor een wandeling, onder de douche spring en snel naar de ikea rij, alles meeneem wat ik heb opgeschreven en dan snel weer terug naar huis want vanavond moeten we naar assen. M'n vriend doet mee aan bowlen (samen met zijn oma, vader, broer en een ander oud vrouwtje dus daar heb ik ook al de nodige grapjes over gemaakt die niet echt worden gewardeerd ) en die moet om zeven uur daar zijn en daarvoor moeten we nog eten en ik moet hem om vijf uur van zijn werk afhalen omdat we nog steeds maar 1 auto hebben, kan maar geen auto vinden die ik echt leuk vind maar zal er binnenkort toch echt een moeten gaan uitzoeken. Meiden veel plezier nog vandaag en ik lees vanavond alles wel weer bij, zolang het maar niet 20 pagina's zijn
Ach dat ziekenhuis van ons! We hebben sinds een klein jaar 2 locaties..noord en zuid (jaja ze hebben er lang over moeten nadenken hoe ze het verschil zullen aangeven hihi). Toen ik telkens voor een spoedecho naar loc. Zuid moest (de andere locatie is bij mij om de hoek) klopte mijn dossier ook nooit! Het ergste is is dat loc. Noord een "volwaardig" ZH zou worden maar je wordt daar allen poliklinisch behandeld of dagbehandeling. Dusss ik MOET in loc. Zuid bevallen! Maar goed... De DGK! Aan het begin was ik mega fan...nu heeft mijn vent het overgenomen en ik kijk alleen om iedereen in die kooi een beetje af te zeiken (ben net 1 van die oude mannetjes van de Muppet Show die alleen maar lopen te mopperen tijdens de uitzending hihi). Een deel 2 my gosh AUB niet! Ik hoop (terwijl ik het eigenlijk niemand meer gun daar in de villa) dat JAAP wint...vind het een ranzbak maar juist omdat HIJ echt alleen met het spel bezig is vind ik dat hij (DAN MAAR) mag winnen. Laat me AUB niet over Huub beginnen want die gozer...nou ja laat maar ik heb er de kracht niet voor
BD1 Blaasontsteking...balen! Maar die complimentjes kunnen idd je dag weer helemaal goed maken! Ingrid...have fun 2 day!
He bah een blaasontsteking Bd81 kmoet mijn urine ook nog wegbrengen maar heb nu ook schimmelinfectie bahbah
Zo mijn capputje is op! Es ff kijken wat er op mijn "Plan van Aanpak Nesteldrang" staat vandaag! (alsof ik dat niet weet maar goed...moet efficient te werk gaan want ik moet ook nog boodschappen doen en eigenlijk wil ik nog ff struinen op de markt, als de energie het toelaat).... TO DO 1) Gasfornuis/oven soppen (ikke) 2) Tegeltjes soppen (ikke) 3) Trapkast soppen/herinrichten (ikke) 4) Vuil wegbrengen (Hugh) 5) Spullen naar zolder/boven brengen (Hugh) Hmmm 1) opzich niet zoveel werk maar tis roestvrij staal dusss hoe dan ook flink poetsen! 2) zo gebeurt dat houd ik gelukkig goed bij 3) eigenlijk niet zo'n zin an, gelukkig is een deel al af, maar ja dan is het maar gedaan. Hoe dan ook zou ik (theoretisch gezien) hier binnen 2 uur klaar mee moeten zin (in combi met pauze uiteraard). 4 en 5) kunnen pas wanneer mannetje thuis is...ga de vuilniszakken wel ff in de voortuin zetten want anders staat mijn woonkamer/(open)keuken weer helemaal vol! Vond zelfs nog kerstspullen in deze kast beneden terwijl dat altijd op zolder ligt hihihi dus dan zit ik hier de hele dag met kerstballen en 1 klein nep kerstboompje in huis errug apart alsje in een korte broek en hempje loopt hihi.
He meiden! Hier even een kort berichtje van mij. Senninha heeft jullie op de hoogte gehouden dus hoef niet weer heel het verhaal te vertellen. Sinds gisteren mijn eten aangepast en moet zeggen dat ik vanmorgen al een stuk helderder uit bed stapte. Wel even wennen, om 's morgens al met zoetigheid te beginnen en tussendoor ook veel suiker te eten..maar als het helpt doe ik dat van harte! Die extra kilo's zijn een zorg voor na de bevalling Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, en niet te veel aan het kwakkelen zijn want die laatste weekjes zijn al zwaar met die dikke buikjes
silla vervelend dat gedoe met het ziekenhuis en je moeder.... verder merk ik dat ik niet de enige ben die slecht slaap......ik slaap heel ligt en wordt dus overal wakker van.....zo meteen maar eens middagdutje....eindelijk ben er wel aan toe..... verder niks spannends hier ramen gelapt zo nog even stofzuigen en dweilen en dan lekker even rusten alle kids de deur uit manlief weg heerlijk...rust in huis....gr heidi
Goed te horen dat het weer wat beter met je gaat Patricia. En geniet er maar lekker van hoor, die suikers. Wij moeten allemaal opletten en jij mag het er gewoon van nemen. Lekker doen dus zolang het kan
hmm patries goed dat je er weer bent! ik doe even lekker mee aan jouw dieet. heb net brownies gebakken, dus zit nu aan de warme brownie met slagroom! :