Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo meiden..

Hier slecht nieuws: ben net SUPER ongesteld geworden...
    En ik denk heel erg dat ik wél zwanger was, maar dat er iets is misgegaan bij de innesteling en het dus nu een soort van hele vroege miskraam is.
    Ik kan anders ook niet verklaren waarom ik ZEKER over tijd was (ik heb immers de FM's gehad) en waarom ik van die licht positieve testen had.
    Heb net even gejankt bij mijn vriendje thuis, maar weet dat bij de pakken neerzitten geen enkele zin heeft.
    Dus... heb al weer gebeld naar het ziekenhuis voor FM's in de volgende cyclus. En omdat ik morgen een week op vakantie ga, is dat al weer best snel.

Ik blijf bij jullie meelezen, hopelijk meld ik me snel weer met goed nieuws!

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow vervelend meisje0123 :( Sterkte ermee, hoop voor je dat je snel zwanger bent...

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieverd toch!
    Ik kan het me héél goed indenken hoor dat je teleurgesteld ben en als ik ff zo vrij mag zijn...vind ik het een kl*testreek! :evil:
    Ik zou het ze wel zeggen hoor (ik ben normaliter al niet op mijn bekkie gevallen maar sinds ik zwanger ben is het erger geworden) dus zelfs als mijn moeder iets zegt of doet (terwijl ze alles voor me doet hoor als ik het vraag) zeg ik het direct. Ik kan geen verdere irritaties gebruiken deze zwangerschap vandaar dat ik van mijn hart geen moordkuil maak!
    Dus wijffie...hier mag je lekker klagen en als ik iets voor je kan doen buddy...je weet het op wat voor manier dan ook ben ik er voor je...al is het voor een schouder om op te huilen!
    Maar ik zou (en als je dat kan natuurlijk) het wel ff tegen ze zeggen hoor!

Een hele dikke, warme, knusse, troostende, "laat-je-niet-gek-maken" en "je-bent-een-topper" knuffel van je Buddy!

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    NEE! :confused:
    Wat balen meis!
    Ook voor jou een dikke digi knuffel!

5. monkeylove

Ik heb het al tegen mijn zus gezegd en haar reactie was toen ik zei dat ik het helemaal gehad had: "Jah je moet niet alles op je zwangerschap betrekken :( en dat terwijl ik echt geen zeikerd ben weet je, toen zei ze ook nog, had je Yaron maar bij je moeten houden die hoort dat te doen."Nou geloof me, dat deed pijn.
    Mijn moeder durf ik het niet eens te zeggen want die gaat janken en alles, lama dan, het is graag of niet hoor...
    Maar ik vind dit heel moeilijk.
    En dan gaat m'n moeder ook nog eens op vakantie als ik moet bevallen.

6. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    wat een rot familie zeg (sorry dat ik het zeg) en wat een k*t opmerkingen van je zus! Kan me goed voorstellen dat je het NIET leuk vind.. T is dat je zo ver weg woont, anders kwam ik je wel een daggie helpen hoor!..

Familie zou toch juist in zulke tijden er voor je moeten zijn.

Sterkte enzo.

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    He wat jammer.. hoop dat je snel met goed nieuws terug komt!

8. Hey meisje0123

wat vervelend voor je... echt jammer voor je... weet gewoon ff niet wat ik nog meer moet zeggen..

dikke knuffel vanaf hier.

Ook voor jou ml. ik weet hoe het is als je niet zo'n lekker contact met familie hebt.. probeer te genieten van de kleine en bel desnoods wel je moeder op omdat ze het beloofd heeft, zo ga jij er ook aan onderdoor. denk goed aan jezelf en de kleine...

liefs wendie

9. monkeylove

Jah maar ik blijf maar leuk doen voor de lieve vrede. lama hangen weet je... Het is het allemaal niet waard.
    Ik heb mijn vader, mijn lieve kinderen en dan die vriendin die een hoop voor me heeft gedaan. Verder kan iedereen voor mij lekker de pot op.
    Het komt ook omdat iedereen mij altijd als de onafhankelijke, sterke Marjolein ziet.
    Die redt het allemaal wel, dat is echt klote. Jah dat is ook mijn instelling want ik ben nou eenmaal geen slapjanus, maar wat hulp kan echt geen kwaad, mjah....

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    :confused: WAT! Nahhh DAAR ZAKT MIJN (JOGGING)BROEK van af! Waar slaat dat op...je spreekt haar aan op haar "belofte" en dan gaat ze dit zeggen en Yaron er nog es bij betrekken. Ze kan ook zeggen dat ze gewoon fout zit en dat ze trots op je is omdat je het toch allemaal wel ff flikt zo in je eentje! Verdorrie meis! Ik weet niet of ik dat allemaal zou aankunnen hoor zoals jij dat doet! En ik ben ook niet het type wat snel om hulp vraagt maar straks 3 kids hoor ff in je eentje..BEST DRUK!

WAT :confused: op vakantie! BELACHELIJK!
    En janken...nou sorry hoor (als ik weer zo vrij mag zijn) tis ook om te JANKEN! Verdorrie je dochter (jij dus ML) vraagt (eens een keer in haar leven) om hulp...dan moeten alle alarmbellen als moeder gaan rinkelen!
    Vakantie kan altijd nog....ze krijgt er verdorrie een kleinkind bij.

Tja aan de andere kant...mijn schoonouders gaan ook met vakantie en toen ik zei...nou dan is het maar te hopen dat de kleine niet te vroeg geboren wordt, zei mijn schoonmoeder (waar ik toch geen band mee heb)..."Nou daar ga ik geen rekening mee houden hoor!". Tja voor mij hoeft het niet maar voor Hugh is het mss wel fijn als zijn ouders er zijn. Maar goed terug op jou....

Meissie ik vind je een topper...je doet het allemaal maar ff, zelfs probeer je je trots opzij te zetten t.o. Yaron om voor Mayron een goede verstandhouding te creeëren! Je regelt alles zelf en je bent echt niet "zwak" om eens toe te geven dat het soms ff wat minder gaat. Maar dan verdien je wel de steun van je familie.
    Zou je vader mss niet met je moeder kunnen praten (ik begrijp dat ze gescheiden zijn, maar mss hebben ze wel een goede verstandhouding?).
    Sterkte moppie!

11. monkeylove

Genoeg gezeurd :p
    Ik gah eens lekker mijn bedje opmaken en even liggen. Moet om half 4 met Leroy naar de fietsenmaker. We hebben de fiets om 12 uur gebracht om m af te laten monteren en we kunnen m voor 4 uur al ophalen :D

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Slaap lekker toppertje! ;)

13. monkeylove

Nee ze hebben niet echt een goeei verstandhouding :)
    Ik heb wel bij mijn vader gehuild en hij is niet zo'n emo-aangelegd type, hij zei: "Ik ben er toch voor je", maar vervolgens wel me meenemen naar de bouwmarkt en alles voor me betalen... aggos.... En net nu ik dit zit te typen belt ie me weer of ie me om 4 uur af kan komen halen om naar de Kwantum te gaan om behang te halen enzow voor mijn gang... Haha heb maar niet laten merken dak zat te janken :p

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dat is balen dat ze geen goede verstandhouding hebben, mijn ouders zijn al 26 jaar gescheiden maar gaan héél goed met elkaar om. Mijn vader heeft mijn (half)broertje zelfs opgevangen als mijn moeder aan het werk was, terwijl het niet eens zijn kind is. Mijn ouders kunnen nog vaak lekker ruzieën maar daarnaast doen ze nog alles samen (alleen piekerd mijn vader er niet over om weer "samen" te gaan). In Juni gaan ze zelfs een boottochtje door Noord-Holland maken :confused: hihi.

En die vader van jou...is een geschenk uit de hemel!
    Put daar kracht uit meissie! Enne ga lekker shoppen met paps zo...ben erg benieuwd naar je nieuwe klus resultaat!
    Dikke knuf

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    dat is lief :) Probeer anders naar de mensen te kijken die er wel voor je zijn, en laat de rest lekker in hun sop gaar koken. ze zijn het niet waard als ze je zo behandelen (maar jah dat kan ik lekker makkelijk zeggen natuurlijk..)

16. monkeylove

Doe ik ook hoor, maar af en toe word het even teveel maar daarna kan ik er weer een hele tijd tegenaan en mijn middelvingertje opsteken :p

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Is ook wel logisch :)

Doe je ook aan je tong uitsteken? of alleen je middel vinger?
    vingers in je oren wil ook nog wel eens helpen ;) ogen dicht krijpen onder het mom van wat je niet ziet bestaat niet..

wat ook altijd wel goed helpt is muziek (bij mij teminste)

Seether, met fuck it is toch wel een favoriet.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Weet je wat bij mij altijd wel helpt
    (niet lachen hoor), maar kep soms van die dgn dat ik van dit soort dingen mega agressief wordt...en dan lucht het me mega op als ik...
    met iets ga smijten! Natuurlijk geen borden ofzo, maar rollen WC papier door het huis smijten of ff lekker een deur dicht knallen..HEERLIJK! :)
    Jullie verklaren me vast voor gek, maar nadien kan ik er ook weer tegen aan hihihi

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) herkenbaar, en dan vooral dingen uitzoeken die niet stuk kunnen, want anders is het zo zonde ;)

nog een muziek tip, Pain met shut your mouth!

The only thing I ever wanted, the only thing I ever needed
    is my own way - I gotta have it all
    I don't want your opinion, I don't need your ideas
    stay the fuck out of my face, stay away from me
    I am my own god - I do as I please

just wipe your own ass and - shut your mouth

I had enough and you're going down - shut your mouth
    what comes around you know goes around

my mind is playing tricks on me
    I am not as stable as I used to be
    pushed and shoved, you know you're going too far
    I will not break my back for you no more, I am gonna go my
    way
    I am gonna take control
    time to wake up and dig myself out of this hell

just wipe your own ass and - shut your mouth

what comes around you know goes around - shut your mouth
    You're getting what your ego deserves - shut your mouth
    what comes around you know goes around - shut your mouth

shut your mouth

what comes around you know goes around

shut your mouth
    shut your mouth
    shut your mouth

20. monkeylove

:)
    Jah ik heb ook erg veel muziek die bij mijn verschillende stemmingen past :p
    Ach, laat ze maar lekker, ben blij dat ik anders ben.
    Ik hoop dat Yaron me in elk geval vanaf nu een beetje bij zal staan, maar ik denk het wel, hij zal altijd een lompe boer blijven, maar daar kan ik wel doorheen kijken gelukkig ;)

Deel Deze Pagina