Ik heb ook een "lijflied" (de kijkers van Ally McBeal weten waarover ik praat) The Other Side Of Me - Anouk Origineel Do I really want to know myself Do I want to see Why I'm wonderin' every morning, who's it gonna be today Staring in the mirror, come tell me, who's that under my skin And what's the reason they're here for Tell me what is my own true face Tell me what is my own true face But hey here I come I'm the show's main attraction I'm a beautiful creature That's what I am, yeah that's what I am But the other side of me I can't explain why I've become Negative as can be I'm wonderin' where it's coming from I know I can't do without it, sure makes me what I am So I will never stop believin' In that I love myself someday In that I love myself someday But hey here I come I'm the show's main attraction I'm a beautiful creature Yeah that's what I am, Hey that's what I am
Oke ik heb ik weet niethoelang geleden al die afspraak gemaakt over de bezorging van de babykamer en dat zou gebeuren op 22 mei en dan om 14.00. Maar ik begin nu te twijfelen, zal het niet vanaf 1400 uur geweest zijn? Lijkt me sterk dat ze hele precieze tijden af kunnen spreken. ML Ik snap dat je ff een dipje hebt hoor met zulke loze beloftes en dat je moeder op vakantie gaat...Ongelofelijk. Je hebt wel een schat van een vader gelukkig dus dat maakt het allemaal een beetje goed misschien. Ik word hier helemaal gek van mijn zus. Die is een beeetje te geinteresseerd vind ik. Tenminste nu valt het wel mee maar voorheen belde ze iedere dag om te vragen hoe het ging en of ik al met de kamer begonnen was. Elke dag vroeg ze over die kamer, ik werd daar helemaal gestoord van. Dan nam ik op en het eerste wat ik dan hoorde was ''en, ben je al begonnen''. Uiteindelijk heb ik heel geirriteerd gezegd dat ze nou is op moest houden over die kamer dat ik er een beetje gek van werd. Ook heeft ze zichzelf al ingepland voor een dag oppassen Terwijl ik niet van plan ben om haar op te laten passen, maar ja hoe zeg je dat aardig? Gelukkig belt ze de laatste tijd minder gewoon omdat ik niet meer opneem omdat ik gek van der word...Pff ze is een schat echt waar maar af en toe was ik het echt zat.. Patries: Leuk weer wat van je te horen en hoop dat het snel beter gaat Nannie: Gelukkkig nog geen wee! Silla: jij hebt een poetswoede zeg.. Meisje0123: jeetje zeg, had het echt zo voor je gehoopt! En verder ben ik vergeten wat ik wou typen..sorry Ik zit te twijfelen, ben doodop en wil even op de bank gaan liggen maarja aangezien ze elk moment van de babykamer kunnen komen wil ik niet het risico dat ik de bel niet hoor...Pff
Oke heb even gebeld naar babydump en ik heb het toch goed..Ze kwamen VANAF 1400 maar ik stond om half 5 in de plannning! Ken ik nog ff een lekker dutje op de bank doen
Jeetje Meisje0123 vervelend dat je toch last hebt gekregen van . Misschien heb je wel gelijk en was je wel zwanger, maar helaas in een vroeg stadium afgebroken. Heel veel sterkte in elk geval en dat het toch maar snel raak mag zijn. ML wat een vreselijke kl*te opmerking van je zus. Niet te geloven: alsog je het al niet moeilijk genoeg had met het feit dat je ex bij je weg was. En ook helemaal niet leuk dat je moeder op vakantie gaat als je uitgerekend bent. Was het al lang gereserveerd of wist ze ervan? En Kwebbels inderdaad geven leveranciers meestal een vanaf tijd aan. Wij konden een dag van tevoren bellen voor een exactere tijd, maar het kan natuurlijk altijd uitlopen. Nou dat was het weer even.
Hihihi...half 5 pas? Maar goed nu weet je in elk geval waar je aan toe bent. Ik heb ook het kamertje bij Babydump vandaan welke heb je? Slaap lekker. Ben net weer gebeld door een collega ff de laatste roddels doorgenomen hihihi hij moest ontzettend lachen over mijn "avonturen als zwangere vrouw" (wij kunnen zo lekker alles overdrijven met z'n 2 hihihi). Kep hem ook verteld over dat onze manager langs wou komen en hij zei zelf al...Ohhh dat zou ik niet moeten hoor! hihihi 2 zielen 1 gedachte! Kep hem ook verteld dat ik 3 juni een bakkie bij hem op kantoor kom doen. Kast is bijna klaar...HOEVEEL BOODSCHAPPENTASSEN heeft een mens nodig in zijn leven! Ik denk dat ik er zeker 10 heb (van die stevige)! Nou als ik dat klaar heb (moet alleen het "achterste" hoekje onder de trap nog maar daar laat ik het meeste denk ik van staan omdat het te zwaar is (grote verfbussen) dan ff douchen (loop nog steeds in mijn joggingbroek) en boodschapjes doen (hahaha met mijn 10 boodschappen tassen) en dan mss, héél mss nog ff de tegeltjes v/d keuken (neee nog steeds niet aan toe gekomen hihi). Nou duik de kast weer in
Jah dat deed ook veel pijn, en dat terwijl ik onwijs veel bij haar uitgehuild heb omdat ik er zo verdrietig om was, amar oké.... M'n moeder heeft die vakantie net nadat ze wist dat ik zwanger was gepland, niet echt handig dus mahjah....
Zow je kan hier weer door de ramen kijken in mijn slaapkamer, echt goed... Heb ook zo'n mooi uitzicht, 1 en al groen...
Oh ja ik heb net antwoord gehad van de drukker op de vraag of ik een echte drukproef kan krijgen i.p.v. de geprintte variant. Ja maar dat kost dan 70,- . Ook nu werd me weer verteld dat de echte druk straks veel beter zal zijn. En dat de foto zo slecht was, zou onze schuld zijn :x omdat wij een foto hadden aangeleverd van 150dpi en niet eentje van 300dpi waar ze om vragen. Hoezo dom: ik heb de foto nog naar ze gemaild met de mededeling dat het geen 300dpi was, maar of ze er wel iets mee konden omdat hij maar op ca. 2x2 cm groot hoeft worden afgedrukt én hij er op onze eigen privéprinter wel goed uitkomt. Dus vanavond maar even met manlief overleggen. Al leek hij laatst wel gewoon de gok te willen nemen.
Pffff wat een gedoe dan met die geboortekaartjes. Ik moet geld overmaken, alleen lukt het me gwoon echt niet het over te maken Ik heb al een paar keer met ze gemaild en ik schijn de enige te zijn bij wie het niet lukt Het is niet een bekende bank. Hij zit in Rotterdam. Mijn bank geeft steeds aan onbekend rekeningnummer... Schiet niet op dus...
Mijn kamertje staat in mijn album silla Ow ja trouwens sinds gisteravond vloei ik heel erg. Ik heb wel eens vaker last van afscheiding gehad maar dit is anders, het is wateriger en het ruikt ook wel anders..Toen ik vanochtend na het plassen op mijn hand blies kwamen er ook nog wat druppels uit zeg maar..Toen ik dat net deed had ik het gelukkig niet maar zag ik wel wit spul/slijmachtig iets in mijn urine (sorry hoor) . Wat moet ik ervan denken?
Meeste bedrijven hebben 2 rekeningnummers (bank en giro) hebben ze geen ander. Mss is het dan maar een optie om zo even langs je bank te gaan en dan kijken of zij wat voor je kunnen betkenen? En wat als je er een exta 0 voor doet? Ik zit zelf op de crediteuren afdeling en ons systeem pakt soms ook de rekeningnummer niet (meestal bank) en als ik dan een 0 aan het begin ingeef pakt ie hem wel. Heb je hier wat aan? Succes
70 euro voor een proefdruk Ik krijg ook telkens zo een geprinte versie...Had gehoopt op een echt kaartje als proefdruk maar dat krijg ik dus ook niet... ML geniet maar lekker van je uitzicht
[quote="kwebbels"Ow ja trouwens sinds gisteravond vloei ik heel erg. Ik heb wel eens vaker last van afscheiding gehad maar dit is anders, het is wateriger en het ruikt ook wel anders..Toen ik vanochtend na het plassen op mijn hand blies kwamen er ook nog wat druppels uit zeg maar..Toen ik dat net deed had ik het gelukkig niet maar zag ik wel wit spul/slijmachtig iets in mijn urine (sorry hoor) . Wat moet ik ervan denken?[/quote] Ik heb ook last van "natte onderbroeken" maar wat het is weet ik ook niet.. Zweet? afscheiding? t ruikt niet naar urine (mijn hobby is onderbroeken ruiken ..) weet ook niet wat ik er van moet denken. Maar echt meer, of minder word het ook niet (t is nu 2a3 dagen zo) dus ben benuwd wat anderen er van zeggen/denken. Dus je helpen kan ik niet helaas, maar misschien hoort het er gewoon bij?