Even je VK bellen, het hoeft niets te zijn maar 2 be sure zeg maar! Want het zou (evt.) toch wat vruchtwater kunnen zijn. Dussss BELLEN!
Ik ben ook niet iemand die snel belt hoor, maar ik zou als ik jou was, je eigen gevoel volgen... Als het voor jou onbekend is kan je beter een keer teveel bellen...
Ohhh prima toch! Opgelost. Het hoeft niets te zijn hoor. Ik had het na mijn VwP ook en toen dachten ze in 1ste instantie ook dat het vruchtwater was, maar was gewoon wat extra vocht. De ene keer heb ik er ook meer last van dan anders... Komt goed in elk geval!
Echt heel lief, mijn moeder kan dvd s branden. Vind ze heel leuk om allerlei films te downloaden en te branden..Dus net zag ik haar en ze zegt ik heb een dvd voor je gebrand, het is een verassing..Dus ik kijk op het hoesje, die was natuurlijk blanco. Dus doe hem net in de dvd speler..Is het een dvd over zeg maar de 9 maanden van je zwangerschap. Van het begin dat de spermacel en eicel bij elkaar komen tot het einde..Echt een prachtige dvd Het wonder van het leven heet ie...
Ja dat heb ik met die van ons ook...ga ook bijna om de dag ff kijken en zitten. Baal ervan dat ik geen digi camera heb anders had ik het wel ff laten zien. Nou ga maar wer ff verders (ja ja dat zeg ik nou al een tijdje hihihi) maar tis hier zo gezelli!
hey kwebbels. je kan ook ff kijken met een wcpapiertje of t plakkerig en slierterig is tussen wijsvinger en duim in. want vruchtwater is niet zo slijmerig en kan je niet uit elkaar trekken had ik begrepen. en afscheiding wel misschien een optie? groetjes susanne
nou silla nu is t tijd om plaats op de pas te doen. haha. je hebt wel ff rust verdient vind ik groetjes susanne
ben nu met de tegeltjes van de keuken bezig hihihi, zit ff te wachten totdat mijn emmertje vol is met heet water hihihi
Zoooooooooooooooo! Klaar met de tegeltjes...afvinken die hap... Oven/gasfornhuis moeten ff wachten want ik zag dat mijn ovenreinigingsspul op was...hmmm Nou ga nu boodschappen doen en ik doe dat vanavond wel want ik moet toch de oven nog gebruiken en anders vind ik 't een beetje zonde van mijn werk nu hihihi. Daarnaast maak ik mijn roestvrijstale gasfornhuis met brandspiritus schoon (blijven er niet van die "vlekken" achter en anders zit ik de hele middag/avond met die lucht in huis, kan het dus beter later doen en dan naar bed hihi. Nou ff zitten...