@Essie1979, goed aangepakt meid! Om gewoon op een briefje aan te geven hoe het zit en natuurlijk gewoon op de zaak afspreken.. Zou ik ook doen! Laat ze maar zien hoe de zwangere vrouwen dat aanpakken @Miss Sil, er zijn er inderdaad meer die zeggen dat ik een jongensbuik heb, maar er gaan er ook nog wel een aantal voor een meisje. Beetje fifty/fifty. Wij weten zelf het geslacht ook niet, maar heb zelf ook een beetje het gevoel van een jongen. Wordt nog een schok als het dan straks toch een meid blijkt te zijn @Bd81, Wat vervelend dat je blaasontsteking hebt... Gelukkig duurt zoiets met medicatie niet zo heel erg lang... @Liesje76, fijn dat alles weer goed was bij de vk... @Meisje0123, wat ontzettend jammer dat je toch ongi bent geworden. Vind het wel heel knap dat je toch zo positief blijft en hopelijk kun je ons toch snel verblijden met goed nieuws... Knuf @ML, wat een kl*te moeder en zus, sorry dat ik het zo zeg, maar dat is toch niet netjes van ze.. En al helemaal niet van je zus wat ze heeft gezegd over Yaron.. Gelukkig heb je wel een hele lieve vader, wat een schat dat hij overal mee wil helpen en overal mee naar toe wil gaan. Super! @Silla, je hebt mij ook aangestoken met je nesteldrang. Ben hier 2 uur bezig geweest met het schoonmaken van de keuken.. Nu is alles dan ook spik en span, dus ben wel blij dat ik het gedaan heb. Kan de keuken er weer een tijdje tegenaan... Ik ga vanavond ook de gouden kooi kijken.. Erg hé! Maar toch, ik wil wel zien wie er gaat winnen.. Liefs misspiggle
Oh, vergeet ik Veraatje helemaal Hoe was je schoolreisje? Waar zijn jullie geweest? Ik ga aanstaande dinsdag op schoolreisje.. We gaan met de hele school (is niet zo groot, maar 45 kinderen) naar Drouwenerzand.. Schijnt leuk te zijn, nog niet eerder geweest... Liefs misspiggle
Whahaha Miss P, dat heb je snel gedaan...ik ben er onderhand bijna 2 dagen mee bezig maar kep ook FLINK dingen uitgemest en weggegooid hoor dus het schoonmaken opzich viel wel mee maar het sorteren van de troep! Man! Kep ook het idee dat mijn keuken nog nooit zooooo schoon en "leeg" is geweest. Zelfs mijn moeder stond ervan te kijken (ze vind nl. dat ik altijd zoveel "fruttels" in huis heb). Ze moeste es weten wat ik staks met de woonkamer van plan ben...nog ff en er staat straks alleen een bank en een box als het aan mij ligt hihi
Nou ga me maar ff opfrissen, ga lekker naar de kleine supermarkt ipv de grote want kep eigenlijk geen zin om boodschappen te doen, maarja we moeten toch eten he hihihi. En hoef ik zaterdag ook nog maar een beetje te halen want morgen heb ik een "lunche date" bij mij thuis en ik heb nog wat "nesteldrang klussen" op mijn lijstje staan en als dat net zo traag als de keuken + trapkast gaat...heb ik morgen dus geen tijd om boodschappen te doen. Wat ga ik eigenlijk eten, moet licht en makkelijk zijn gezien mannetje gaat sporten. Hmmm ik denk een lichte pasta/tonijn salade en een Chiabatta brood met pizzabodemsmurrie/kaas en extra tomaat en italiaanse kruiden. Zo gepiepte en..weinig afwas hihihi! Kep nl. geen afwasmachine, maar we zitten zeker nu er een kleine op komst is toch te overwegen om er 1 aan te schaffen, de leiding zit er al alleen de plek is niet zo handig, maar goed zien we wel. We hebben een vriend die werkt bij "Expert" dus mss dat ie wat weet hihihi.
Ik heb ook niet zo'n mega grote keuken hoor Silla En ik hoefde ook helemaal niet veel dingen weg te gooien, daar was ik zelfs verbaasd over, want ik ben ook iemand die ontzettend hamstert, om het maar even zo te noemen Maar ik heb ook nog een heleboel andere plekken in huis waar ik nodig eens doorheen wil met een grote vuilniszak Vooral de 'studeer'kamer is één grote puinzooi, is meer een rommelhok geworden en de schuur heb ik laatst gedaan, maar mag al wel weer...
Hé meiden hou nou even een beetje rekening met de werkende onder ons Jullie hebben weer zo veel gekletst! Ingrid veel plezier met bowlen vanavond Ik ben ook nogsteeds opzoek naar een leuke auto echt heel lastig. Patries, fijn om weer wat van je te horen! Ben heel blij dat het alweer iets beter met je gaat, nu lekker rustig aan blijven doen he, en natuurlijk heerlijk snoepen. Zijn de waterpokken al helemaal over trouwens? ML, de andere meiden hebben eigenlijk alles al gezegd. Maar ik wil ook nog even kwijt dat ik t echt klote voor je vind. Dan moeten ze toch ook niet zeggen dat ze voor je klaar staan. Naja, meis, nog een paar weekjes volhouden en hopelijk hebben ze dan wel intresse in Mayron. Meisje0123, wat een rot nieuws. Brrr, krijg er kippevel van. Vind het ook geweldig dat je zo positief blijft meis. Nu lekker gaan genieten van de vakantie en we blijven duimen dat het toch snel raak is. Essie, had de drukker in eerste instantie aangegeven dat jullie een proefdruk zouden krijgen? Of stond erbij dat het een proefdruk op gewoon papier zou zijn? Hoe groot is de foto op 150 dpi? 150 is de helft van 300, dus als het uiteindelijke fotootje 2x2 cm moet worden moet het 150 dpi bestand minimaal 4x4 cm zijn. Dan is het zo om te zetten in photoshop, zonder enig kwaliteits verlies. Een foto van een echo is nooit van geweldige kwaliteit, omdat er natuurlijk veel ruis inzit, misschien bedoeld de drukker dat. Pff, ben alweer op, bijna klaar met werken. Moet zo naar een borrel van de ondernemers vereniging en daarna door naar naailes. Meiden hele fijne avond. Ben morgen met m'n oma op stap, dus waarschijnlijk pas maandag weer hier. (weekend zit ook alweer vol) Dus voor allemaal, rustig aan doen en liefs, Pien
he meiden, sinds mijn verlof( maandag) hihihihi echt super druk gehad! Erg veel last van nesteldrang en veel lopende zaakjes aan het afhandelen! Morgen heb ik een bruiloft maar ik hoop vanaf volgende week wat meer de tijd te hebben om met jullie mee te lezen! Even vluchtig gelezen dat het verder wel ok gaat met iedereen! Vandaag was alles ok bij verloskundige! dus ga mijn laatste maand in! dikke x voor iedereen Nina
Dat meen je niet? Drouwenerzand is hier vlakbij en het is heel erg leuk heb ik uit betrouwbare bron! Wij zijn ook maar een kleine school en hebben geen budget voor een bus, dus onze schoolreis gaat nooit ver weg. We zijn dit keer naar de kamperende groep 5 t/m 8 geweest en hebben daar in het bos spelletjes rondom het thema Indianen gedaan en 's middags nog een speurtocht en een huifkartocht. Pfff, moest veel bladzijdes teruglezen, dus een korte reactie: Senn, wat vervelend zeg dat het in je rug geschoten is. Hoe is het nu met je rug? En wat heb jij vandaag uitgespookt? Je hebt weinig gekletst Ingrid, gefeliciteerd met je 30 weken. Niesje, wat balen zeg dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Ik kan mij voorstellen dat je dan echt het even niet meer ziet zitten. Maar het komt wel weer goed meid! Silla, wat goed dat je wel lekker lang hebt geslapen. Maar weer actief vandaag! Knap hoor, als je bij jezelf klaar bent, kom je dan hier? Bd, wat vervelend een blaasontsteking. Hopelijk ben je er gauw van af! Patricia, wat fijn dat je weer de goede kant op gaat. Geniet van de suikers! Misspiggle, mooi buikje! ML, wat ontzettend vervelend dat je moeder en je zussen zo doen! Ik heb veel respect voor je, je doet het allemaal maar in je uppie en dat lijkt mij heel zwaar. En dat je af en toe er even doorheen zit, is logisch! Sterkte meid! Kwebbels, is je kamertje er al?
Fijn Veraatje dat je schoolreisje gezellig was en volgens mij hadden jullie prima weer. Ben vandaag erg moe ondanks dat ik goed geslapen had. Heb vanmiddag ook 3 uur geslapen. Jij zult ook wel helemaal uitgeblust zijn na een dag als vandaag. Lekker beentjes omhoog!
Ola! Ik ben nu officieel KAPOT! EVEN naar de supermarkt! héél even...nou pfffffff Het leek wel gratis...er waren maar 2 kassa's open en er stond een mega rij! Nou de rug en de voetjes hadden het zeer zwaar te verduren! Ook zag ik een ex medewerker van ons in de supermarkt waardoor ik ook langer liep te slenteren gezien ik geen trek had om met haar te praten (ik was vroeger haar leidinggevende en ze heeft niet alleen mij maar ook ons bedrijf een "kunstje" geflikt). Ben zelfs te moe om de boodschappen op te ruimen! Maar goed ga alvast de oven maar aanzetten/pasta op het vuur en de salade klaar maken want mannetje zal over een half uur weer thuis zijn. Kwebbels is het kamertje er al! Penny veel plezier de aankomende dagen! Veraatje hoe was je "reisje"? Nina...heerlijk he de nesteldrang hihihi blij om te lezen dat het verders goed met je gaat!
goedeavond meiden. veraatje, klinkt alsof t erg gezellig was op schoolreisje ik zou er nu echt de puf niet voor hebben.. silla, eindelijk neem je wat rust. meid meid wat ken jij bezig zijn zeg. ik doe t je niet na en nesteldrang? wat is dat? haha kwebbels. ik ben ook wel benieuwd of t kamertje er al is. senninha(hopelijk goed geschreven) lekker toch ff liggen je lichaam zal t wel nodig gehad hebben. kan ik me ook wel voorstellen met die rugpijn. ik heb vanmorgen urine in moeten leveren en had geen blaasontsteking, ze hebben t wel voor de zekerheid op kweek gezet dus daar kan ik morgen over terug bellen. ben benieuwd waarom t gebeurd maar merk t wel ik ben er weer weg van. ga bij mijn pa eten. lekker barbeknoeien. ben zo blij dat mijn pa en ik weer contact hebben. hij drinkt niet zo veel bier meer en doet ook weer vrij normaal tegen mij en zijn omgeving smakelijk eten allemaal en een fijne avond groetjes susanne
Ik word net gebeld door baby dump! Ze zijn er bijna, konden alleen de weg niet vinden. Dan moeten ze net mij hebben he, met mijn geweldige richtingsgevoel. Naja heb het echt geprobeerd uit te leggen maar volgens mij snapte ze er niks van
Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die vandaag een brief hebben gehad van de kraamzorg die ze verteld dat ze nog maar 3 uur zorg per dag krijgen in de kraamtijd en als het nodig geacht wordt wordt dat aangevuld met 2 uur huishoudelijke hulp. Ik baal er echt flink van en ben nu aan het kijken wat particuliere kraamzorg kost en hoe ik daar aan kom. Heeft iemand ervaring met particuliere kraamzorg want via google kom ik niet heel ver moet ik zeggen.
Ja ze zijn hier op nog geen 5 min afstand maar goed, ik woon hier nu al 1,5 jaar en ken nog steeds de straatnamen niet.. Dan snap je wel hoe mijn beschrijving geweest is dus ik denk dat ze daar niks aan gehad hebben..