Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

nee daar heb ik niks van gehoord :( Misschien ligt het aan welk kraambureau je zit ?

2. kwebbels

Penny, doe je wel rustig aan? Fijn weekend alvast en veel plezier met je oma
    Vera: klinkt een erg leuk schoolreisje
    Nina: gelukkig dat alles weer goed was bij de vk!

3. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Ik zit bij kraamzorg de Waarden. Ik hoorde vandaag al wat dingen op de radio en het geldt alleen voor de randstad voor mensen die bevallen tussen 15 juni en 15 september.

4. kwebbels

Nou ze hebben het blijkbaar toch gevonden, de bel gaat net :) Haleluja! :D

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik ben er ook niet mee bekend Athina...

Kwebbels, ik woon al 30 jaar in my home town maar ik ken ook nog niet alles (zelfs de straten niet bij mij in de buurt ennn sinds 3 jaar woon ik weer in de straat waar ik geboren ben).
    Ik werk altijd met herkenningspunten op 1 of ander manier werkt dat...dus het huis met de rode kozijnen ofzo en het "Rij alcoholvrij" bordje naar rechts hihi.

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    whoepie!
    Nou spreek jullie (veel) later want ik ga ff languit op de bank...

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En dan nog met alle opbrekingen. :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee geen brief gehad.
    Heb ook een ander kraambureau dan jij.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier meis met je kamertje.
    Afspreken doen we wel een andere keer! ;)

10. kwebbels

Haha nou ze zijn aan het werk hoor! Lijk wel een klein kind die nieuw speelgoed krijgt :)

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb na mijn aanmelding al te horen gekregen dat het mogelijk is dat ik niet de volledige kraamzorg kan krijgen zoals ik het heb aangevraagd vanwege de bouwvak.
    Als er tekort personeel is krijg ik 10 dagen 3 uur ipv 8 dagen 5 uur.
    Ik vind het zelf geen probleem, ik vond bij Damian de kraamzorg ondanks dat ze lief was maar zwaar irritant. Kan er gewoon niet tegen dat een vreemd persoon in mijn huis bezig is.

Meisje0123, wat een teleurstelling zeg, ik zulke goede hoop voor je. Hopelijk kun je hier alsnog snel vertellen dat je in verwachting bent.

ML, nou van je familie moet je het wel hebben he, maar niet heus. Hier ook een zus en een broertje die het volgens mij geen ruk intereseert dat ik zwanger ben.

Veraatje, klinkt als een gezellig dagje.

Duikster, gelukkig ben ik hier niet de enigste mama die wat te stellen heeft met haar peuterpuber, gedeelde smart is halve smart toch ;)

Ondanks de vermoeidheid toch nog een redelijke dag gehad, al ben ik ontzettend duf in mijn hoofd.
    Ben nu nieuwe moed aan het verzamelen om mijn spook in bed te krijgen en te houden.
    Duimen jullie voor me [-o<

12. kwebbels

Ja sorrie ik voel me een beetje lullig had er namelijk erg zin in om lekker te komen buurten! Pfff Maar goed, ik zit al vanaf vanmiddag 2 uur te wachten en volgens mij duurt het nog even voordat ze klaar zijn...

13. kwebbels

Niesje ik duim voor je dat ie lekker in slaap valt. Zal toch wel na zo een onrustige nacht?...Laat je even weten hoe het gegaan is?

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oeh echt leuk hoor, straks kun je heerlijk in het kamertje rondlopen en word het steeds "echter"
    Enne we verwachten natuurlijk wel fotootjes als het klaar is he!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wedden dat je daar de rest van de avond zit.
    Glunder, glunder.....

16. kwebbels

Jaaa echt wel..Maar de lamp en de schilderijtjes moeten nog opgehangen worden. Dus ik ga even zwagertje bellen die heeft toch 3 weken vrij..Kan hij vast wel even fixen voor mij :)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Joh geeft niets.
    Komen nog genoeg dagen tijdens het verlof dat het kan. ;)

18. kwebbels

:D :D echt wel. Ik zat te twijfelen of ik de kasten al zal inruimen, de lamp en een paar schilderijtjes moeten namelijk nog opgehangen worden......hmmmm wat zal ik doen.

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.863
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,
    ik heb 10 bladzijden teruggelezen en het toen opgegeven ;) . Er is ook niet veel blijven hangen ;)

Athalia: Er is op het forum hier nog een topic over ergens (kweet effe niet waar) iedereen die bij de waarden is, heeft een brief gehad. Vervelend inderdaad. Dan denk je dat je bij een groot, betrouwbaar bedrijf inschrijft en dan krijg je dat. Maar het probleem schijnt dus landelijk te zijn, maar ik heb nog van geen ander kraambureau gehoord, dat ook al brieven rondgestuurd heeft. Dus of de rest nu nog volgt, of dat er nu al herrie is, voordat het echt zover is, dat is nog maar afwachten natuurlijk. Ik ben er al wel voor gewaarschuwd, dat we mogelijk geen volledige kraamzorg konden krijgen, omdat er dus landelijk wel een probleem is. Maar hoe het precies uitpakt, dat is gewoon nog afwachten.

@ meisje: sterkte meid, wat ontzettend balen, ik had zo voor je gehoopt dat het deze keer goed ging/raak was!

@patricia :fijn om een (zelfgeschreven) berichtje van je te lezen!

@veraatje: gezellig zo'n dagje! Je had er lekker weer bij voor in het bos!

@ silla: jeeeee, kom je hier ook langs :D ! meid wat ben jij bezig zeg! Dat heb ik (nog) niet hoor :)

@ML: balen van je familie zo, kan me voorstellen dat dit zo rot voelt. Hier wordt gelukkig erg goed op me gepast... Erg lief van iedereen.

@ selma: hier meten ze de laatste 2 controles ook. Dinsdag moet ik weer. Maar 1,5 week geleden was het 29 cm (dus met 32w3d) en met 29 weken was het 27 cm. Gewicht zit inmiddels op 12,5 kilo.

@kwebbels: eindelijk :) na zo lang wachten! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Verder las ik ook blaasontstekingen, ik moet morgen even een testje laten doen. Ik ben sinds een paar dagen echt zo moe, moet zo veel plassen (snachts ook zoveel) en heb af en toe het idee dat ik niet uit kan plassen. Dus even checken maar. M'n laatste 2 werkdagen heb ik afgebeld. Ik trek het qua energie op het moment gewoon niet. In huis gaat het wel, maar moet ik wat meer lopen of langer staan, dan is m'n energievoorraadje in no-time helemaal leeg. M'n baas was overigens erg aardig, dus dat scheelt wel.

Verder vandaag dus m'n buikschildering gehad. Ik plaats straks nog wel wat fotootjes... Het was in elk geval super :) .

maar oke, nu eventjes eten maar... dat moet ook nog gebeuren...

fijne avond!

groetjes Athina

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

even een ego-berichtje..
    Vandaag is mijn 6e dienst achter elkaar.. Echt heb het gehad..
    Ben blij als het 23 uur is zeg..
    Ben echt uitgeput.. Vreselijk.. Voel me echt moe..
    Hierna gelukkig 3 dagen vrij!
    En dan weer 5 dagen voor de boeg..

Maar goed, genoeg geklaag!

Atina, ben heel benieuwd hoe het geworden is!

Silla, zozo weer nieuwe puf gekregen lees ik wel! Meid doe het toch eens wat rustiger aan!

Senniha, wat vervelend dat je nog steeds moe bent ondanks dat je dire uur geslapen hebt..

Kwebbels, gelukkig zijn ze er eindelijk! Heerlijk geneiten als het klaar is hoor!

Athalia, sorry kan je ook niet helpen..

Meisje123, shit man.. Echt mega kl*te voor je! Een dikke knuffel voor jou! En hopelijk heb je snel goed nieuws!

ML, OOk voor jou een hele dikke knuffel! Jij bent ongelooflijk sterk! Je bent een topwijf! Ik vind het rot van je Familie zeg! Gelukkig heb je een lieve paps! Meid koppie ervoor!

Veraatje fijn hoor een schoolreisje! Nu lekker met de beentjes omhoog!

Miss Piggle, Drouwenerzand ben ik ook vaak geweest! Heel leuk en gezellig! Echt een top schoolreisje!

Meiden rustig aan he!

Deel Deze Pagina