Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames :)

er is weer lekker veel bijgeschreven gisteren hihihihi
    Ik heb ook de finale van DGK gekeken, en riep al dat Jaap zou winnen..Brain en Huub waren zo druk met elkaar, ik zag Jaap al
    met de geldkoffer wegwandelen hihihi gun het hem wel..

Hier verder alles wel ok, zie af en toe nog wel wat sterretjes en vooral 's avonds ben ik helemaal uitgeput en lig ik vroeg op bed. Gisteren echt laat
    gaan slapen voor mij doen, maar ik MOEST weten wie zou winnen hahaha
    ach bijna weekend! Vandaag officieel mijn laatste werkdag :D

Silla, doe jij een beetje rustig aan meid! Je zwaarste klus staat je nog te wachten strakkies he hihihi ;)
    ML, las even kort over het gebeuren in je familie..verdorrie, vind het zo vervelend voor je..en zeker dat dit allemaal gezegd/gedaan moet worden in je laatste weken. Gelukkig heb je veel steun aan je paps!
    Veraatje, petje af hoor..nog 'ff' een schoolreisje doen voor je verlof :confused: ik ben al kapot als ik boodschappen moet doen hahaha
    Senninha, je kaartje heb een mooie plek gekregen hoor :D ben er superblij mee!
    Lee, is je haar goed gelukt meid?

Meiden die vandaag echo/controle hebben, succes!

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier goed geslapen alleen 3x :confused: eruit omdat ik moest plassen.
    Moet zeggen had ook wel heel veel dorst gisteravond.

Veraatje, heb je nog een beetje kunnen slapen na het op de site zetten van de foto's?

Niesje, ik zie dat je online bent.
    Ben jij de nacht een beetje door gekomen? En Damian?

Miss Sil, moeilijk hè meis die hormonen?
    Heb wel het idee dat jullie het weer goed gemaakt hebben.

Lee, lekker hoor weer een fris koppie.

Essie, werkse.

Athina, jeetje meis wat is je buikschildering mooi geworden.
    Nu maar een mooie uitkiezen voor op de kaart.
    Je zei keuze uit 93! Dat wordt vast niet makkelijk.

Kwebbels, waar heb je geslapen vannacht?
    In het ledikant of in je eigen bed. :)

Bd81, de hele dag op pad, pas je goed op je zelf?

Keek ik net of het salaris was gestort, hadden we het belastinggeld binnen. Dat hebben we nog nooit zosnel gehad! :confused: Lekker hoor vandaag ook het vakantiegeld dan kunnen we heerlijk de laatste dingen voor de baby gaan regelen. :D

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Je was me net voor. :)

En ik deel je mening over de gouden kooi, ook nog nooit een aflevering van gezien.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hey meis,

Fijn weer wat van je te horen op dit vroege tijdstip.
    Ben zo blij dat het weer wat beter met je gaat.

Heb gisteren trouwens stokjes gekocht bij Xenos. Die mevrouw stond me wel raar aan te kijken. Ze zegt ik heb alleen shaslick prikkers en Japanse stokjes. Nou dat eerste zag er goed uit en nog voor de kinderen goed vast te houden ook met een bredere onderkant dus gaat helemaal goedkomen.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Goeie Moggel,

Durf het bijna niet te zeggen maar kep weer @#$@$ geslapen. Voor de finale van DGK...die precies zo gelopen is als ik had voorspeld! (En voor mij persoonlijk was het hoogtepunt van dat die ADDER van een Huub met z'n grootheidsWAANZIN als 1ste naar huis ging) was ik mega moe. Op de helft van de show zijn we naar boven gegaan en hebben daar verder gekeken. Om even over 12 ben ik weer naar beneden gegaan, RTL Poker zitten kijken...
    En weer kon ik de slaap niet bevatten ook niet na een beker warme melk. Pas rond 3 uur viel ik op de bank in slaap, werd rond 5 uur wakker van een nachtmerrie (dat ik getuige was van een moord?) en ben maar weer naar boven gegaan. Nou en nu ben ik alweer wakker! Echt bizar hoor..MAAR kep niet staan poetsen of opruimen hihihi.

Patries, goed om te lezen dat het beetje bij beetje beter met je gaat! You Go Girl!

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En wat staat er vandaag op je lijstje? :)

Wel balen dat je zo piep geslapen hebt.
    Kan wel zeggen doe maar lekker rustig aan vandaag maar na al je verhalen van de laatste paar dagen is dat praten tegen een muur denk ik. :)

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    He Patricia, fijn om weer van je te horen. Ben blij dat het weer een beetje beter gaat, lijkt me erg raar om verplicht te moeten snoepen, maar ja wat moet dat moet dan maar he ;)

Senninha, oeh het belastinggeld al binnen! Ik wil ook, lijkt me erg leuk om het samen met het vakantiegeld te krijgen, ketjing ketjing, dan voel je je zo lekker "rijk", hihi

Silla, ik heb druppels van dr vogel voor het slapen, die mag je ook gebruiken als je zwanger bent, die helpen hier heel goed om tot rust te komen. Hopelijk stort je niet halverwege de dag in.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Even rijk ja als het op de spaarrekening staat maar op papier al uitgegeven aan alle dingen die dit jaar nog gaan komen.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wil je het echt weten :oops:
    1)Teakkast soppen/herinrichten
    2) Kapstok herindelen
    3) Meterkast opruimen
    4) Deuren beneden/eetkamer stoelen soppen

Tja ben eigenlijk niet te stoppen, ik wordt gewoon een gevaar voor mezelf :rolleyes: maar tis gewoon niet anders laten we het erop houden dat het een tijdelijke "dwangneuroze" is ofzo :confused:

2) is eigenlijk een kwestie van de dikke winterjassen/handschoenen/sjaals naar boven dus ik zo gepiept!
    3) Meterkast staat niet veel, mss 5 dingen ofzo maar moet toch ff gedaan worden hihi
    4) Dat zijn er van beide maar 4 dus ook zo gepiept

Alleen met 1 ben ik weer ff zoet tis zo'n kast met boven een vitrine (gesplitst in 4 gedeelten) en onder een schuifkast gedeelte en in DIE gedeelte ligt me toch een partij troep! Maar goed volgens mij kan de helft weg hihihi.

Maar of ik het allemaal vandaag ga doen? Betwijfel ik...
    Vanmiddag komt een dinnetje ff bij mij een broodje eten (ze werkt bij mij in de buurt) en vind het dan irri om dat in de troep te zitten dus ik denk dat ik 1 als laatste doe.

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gezien ik mijn hele zwangerschap al mega slecht slaap heb ik ook "Valleriaanextract" pilletjes van de HA gekregen maar die werken niet. Maar mss zijn de druppels een goed alternatief.
    Ik heb deze hele week nog geen middagdutje gedaan, terwijl ik gemiddeld maar 4 uurtjes slaap.
    Maar dat komt wel weer wanneer ik "rust" in mijn hoofd heb en de nesteldrang zich weer op de achtergrond is.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar bij jou is die extreme nesterldrang ervelijk dus daar kun je gewoonweg niets aan doen. ;)

Suc6 meis.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    :)
    Ja dus moet eigenlijk mijn moeder de schuld hiervan geven hihihi.
    Maar geloof me meiden tis best frustrerend hoor want ik zit ook gewoon mezelf in de weg :oops: maar goed tis maar tijdelijk !

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lijkt me ook niet fijn hoor aan een kant.
    Ik wou dat ik het, al was het maar een beetje, had want de keukenkastje moeten wel nodig een keer gedaan worden. De gangkast moet ook eens uitgemest worden trouwens. Maar vanwege mijn fijne rug wordt ik gelijk teruggeroepen dus ik waag me er maar niet aan. Misschien dat ik mannetje volgende week zover kan krijgen. :)

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    goede morgen allemaal!

Lekker zonnetje hé.

Silla doe je rustig aan? je hebt de schoonmaak kriebels goed te pakken ;) wel lekker als straks alles schoon en netjes is.

Patricia, fijn dat je er weer bent, hopelijk blijft het steeds beter gaan enzo.

Senninha, ik wil ook wel rijk zijn haha, maar jah eigenlijk ben ik al rijk. al is het niet financeel.. maar verder wel ;)

Ik ga vanmiddag mn zusje helpen verfen in haar nieuwe huisje, heb ik wel zin in. alleen verf ik ook altijd mezelf, en alles wat niet uit de buurt word gehouden.

groetjes!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mijn mannetje was ERRUG blij met de keuken. Ik zei ook dat het thema in het hele huis "MINIMALISTISCH" wordt (gezien ik zoooo veel troep heb weggegooid ;)
    Maar dan kwam hij weer... tja zal van het weekend ff kijken op zolder wat er weg kan (ALWEER?) Dus heb ik daar ff een stokkie voor gestoken (voordat hij wéér mijn woonkamer volzet met troep die IK vervolgens kan gaan uitzoeken) dat de Zolder prio no. 1001 is en dat er nu volgens MIJN werkwijze wordt opgeruimd :evil:
    Héél gemeen maar mijn man heeft (al bedoelt ie het goed) een andere visie op opruimen e.d. dan ik hihi

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Kwebbels, ik hoop dat je man snel weer thuis is!
    Maar kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent betreffende het kamertje.

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Mijn vriend heeft ook een andere visie op opruimen als ik...Als we samen bezig zijn lukt het dan dus ook niet altijd :) Hij kan ontzettend veel dingen verzamelen (voornamelijk dingen die die mee neemt uit het buitenland maar waar je niks aan hebt) en die gooi ik na een tijdje gewoon weg..Toen wij gingen verhuizen (ik ging eerst bij hem inwonen) heb ik alles uitgezocht met zijn moeder. Ik heb echt zoooo veel weggegooid, de hele huiskamer stond vol met vuilniszakken en dat waren er wat geloof mij :) Hij heeft gelukkig nooit wat gemist van wat ik heb weggegooid..Ow ja alleen een oestermes(zo een raar mesje waarvan ik niet wist wat het was, weg ermee dus :oops: ) maar goed die heeft ie nieuw gekocht.

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja inderdaad..Ach ergens kon ik het wel weten. Altijd als hij naar kroatie moet gebeurt er wel IETS. Dan staat ie weer in een storm, dan is zijn auto kapot, dan weer zus...En nu was die dus weer op weg naar kroatie en weer pech.. :rolleyes:

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Rijk was ik toch wel hoor. ;)

En welke zon heb je het over? :rolleyes:

Doe je niet te veel vanmiddag met je dikke buik?

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen...

Welkom terug Patricia, niet meer zo lang weggaan he? Dus lekker veel snoepen.
    Silla, helaas weet ik hoe die nesteldrang voelt die je niet kan stoppen. Ik heb het ook (niet snachts zoals jou hoor :) )
    Maar echt, dan ben ik moe, slecht geslapen enzow en dan kan ik evengoed niet stoppen. Ik heb dus ook de prullenbak van binnen en buiten uitgesopt, dus sjah... Ach wel lekker is alles schoon hahaha...

Ik was weer om half 3 wakker vannacht maar moet zeggen dat ik, omdat ik eerder zow vreselijk heb geslapen, dit niet zo erg vind. Ik lees wat en dan val ik weer in slaap.
    Yaron had gister geprobeerd dat geld van die geboortekaartjes over te maken, maar ook hij kreeg de melding onbekend rekeningnummer dus nou jah, ik zal nog 1x een mailtje sturen en het uitleggen en anders moet ik maar eens zien wat ik ermee doe...

Deel Deze Pagina