Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Geez, nog 40 dagen te gaan maar :confused:

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    De zon die hier heerlijk schijnt! Is het plaatselijk? t is hier echt prachtig weer.

Ik vind schilderen gewoon erg leuk om te doen, neem ook wel een stoeltje mee hoor, voor de nodige rust pauzes ;)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kunnen ze het anders niet bij je "incasseren" dat je ze een 1malige machtiging geeft?
    En anders contant betalen? of acceptgiro...er moet toch een oplossing zijn.
    Willen ze nou wat verkopen of niet!
    Wat irri zeg, je bent toch niet de enige die er last van heeft? Erg vaag hoor dat ze zelf niet met een oplossing komen!

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gaat hard hé, nog een goeie maand!

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik hoef nog "maar" 50 dgn hihi

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ook dus! :confused:

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Raar idee vind ik het, nog een paar weekjes, dan is het hele zwanger zijn weer weg.. Had het er gister nog over met mn vriend, dat het eigenlijk zo snel gaat, eerst duurt het tijden voor die 12 weken voorbij zijn, maar eigenlijk voor je het ook weer weet, is alles voorbij en heb je een kindje..

ook omdat het vandaag een jaar geleden is, dat ik gecurreteerd ben, ik vind het zo vreemd, dat je nu alweer een jaar verder bent, terwijl ik vorig jaar dacht dat het "nooit" meer gewoon zou worden ofzo.. en voor ik het weet zeg ik "het is alweer 2 jaar terug"

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ben op i-net inspiratie aan het op doen voor een nieuwe eetkamer lamp.
    Kep nu een kroonluchter (hartstikke leuk hoor) maar de pegeltjes zijn zo goor! Tja wat wil je als er jaren flink gerookt is en ik er eigenlijk nooit op gelet heb :oops:
    Maar nu wil ik een andere, nu heb ik er 1 gezien, ook een kroonluchter maar ZONDER PEGELTJES met een Chroomkleurige kap! Helemaal super maar vind hem wel wat aan de prijzige kant (€ 103,-) ennne mijn mannetje (aka DAGOBERT DUCK) mag het "geen cent teveel" zijn.
    Bij de Kwantum een mooie vloerlamp gezien...DIE KOMT ER SOWIESO (al weet mannetje dat zelf nog niet whahahaha) maar het moet in elk geval modern en een beetje kitsch zijn. Best een opgave hihihi (maar ff lekkerder dan poetsen hihi)

9. monkeylove

Ik vroeg vanmorgen aan Leroy: "Pfff is het al bijna Juni? "
    Hij zegt jah nog een week :(
    En zodra het Juni is gaan natuurlijk de Julimoeders ook bevallen :confused:
    Ik kijk nu ook in het Meitopic maar ook het Juni topic naar bevallingen... Pffff...

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    TIME FLIES!
    hihihi

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik hoef ook nog maar 7 weekjes en dan is het alweer klaar, tijd gaat echt snel.
    Senninha, hij komt dan gewoon met het vliegtuig naar huis ;)
    Enne ik heb een schat van een schoonmaakster..ze maakt zelfs de kattenbak schoon voor me nu ik zwanger ben(vroeg ze zelf) ze komt bij mij de ene keer 2 uurtjes en soms 3 uurtjes...en ze werkt snel dus dan doet ze de grote dingen voor me..Ik vond het ook eng om zomaar iemand te laten schoonmaken hier. Deze meid heb ik via een vriendin waar zij dus al schoonmaakte en dus al ervaring met haar had!
    ML: raar zeg met dat bankrekeningnr. Anders zou ik inderdaad even mailen of bellen want dit schiet niet op zo.

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
  13. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Goedemorgen allemaal,

Oh Silla wat ben ja hard aan de poetst. Let je wel een beetje op jezelf! Ik moet zeggen dat ik ook heel graag aan de poetst zou willen, maar het is hier zo nutteloos omdat we nog aan het klussen zijn, dus nog even wachten en dan met de moeders door het huis heen!

Ja waar blijft de tijd! Ik probeer ook echt te genieten van de momenten nu, want voor ik het weet is mijn buik leeg :(

Patricia fijn om je avatar weer voorbij te zien komen en weer even wat van je te lezen!

Gisteren ook DGK zitten kijken, maar van mij mocht het wel opschieten, was echt moe op een gegeven moment!

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
  15. monkeylove

Niet te vaak je hoofd tegenaan stoten he Silla want dan blijf je poetsen om m glanzend te houden ahahahaha...

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohh ik denk dat als ik dat had dat ik echt zo flippen EN klussen EN nesteldrang maar daar niets mee kunnen :confused:
    Maar moet er nog veel geklust worden bij jullie?

Jah ik vond die tussenstanden een beetje irri worden want 5 min. later ging er weer iemand uit! Erg bizar! Maar goed dat is toch altijd met dit soort finale show's :rolleyes: erg irri

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha idd...
    En eigenlijk weet ik dat ik me op een gegeven moment ga irriteren aan de lamp...wij hebben thuis veel "roestvrijstaal" gister liep ik nog te @$@%@ toen ik het gasfornhuis en prullenbak ging poetsen want je raad het vast al..ROESTVRIJSTAAL nou lukt het me aardig om het met pure brandspiritus schoon te maken maar je wordt er alleen een beetje high van hihi. Dus na de poetssessie begin je een beetje te spacen hihihi

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jammer dat ik geen roestvrij staal heb.. kan dat ook met een koelkast? :p

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Geen idee, kep de "tip" ooit es van het programma "Hoe schoon is jou huis" of zoiets hihihi. Net als dat je een bak(je) heetwater met citroensap in je magnetron moet doen en aanzetten om de boel van binnen te ontvetten. Nooit geweten maar o zo handig hihi. Dat soort dingen onthoud ik dan hihi
    Enne ik ben dan nu wel "Mien Poets" maar ben nog maar een broekkie daarin. Mijn oma zei altijd..."Groene Zeep" is altijd nog het allerbeste hihihi.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    " meneertje" heeft weer de hik...
    Vind het soms wel 'n irri gevoel hoor, als ik heel eerlijk ben.

Deel Deze Pagina