Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik heb daar echt heel veel moeite mee, met die kilo's..Het is allemaal voor een goed doel maar toch er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan het bedenken ben hoe ik straks de kilo s allemaal weer kwijt kan raken.

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Als je dan maar niet terug valt..

Ik denk dat die kilo`s wel snel weer weg zijn hoor. probeer je er niet te druk om te maken. (ook weer makkelijk gezegt door een ander)

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Kwebbels,

Wat knap van je dat je dat durft te vertellen.
    Ik kan me voorstellen dat je er soms nog wat moeite mee hebt. Sterkte meis...komt echt wel goed!

Ik was tot mijn 22 rond de 65 kg en ik ben ong. 170.. Ik was altijd heel gespierd, kep van nature erge breede schouders, kep altijd aan ballet en daarna vechtsport. Mensen dachten altijd dat ik aan bodybuilding deed zulke gespierde armen en benen had ik. Totdat ik op samen ging wonen. We waren alle 2 geen kok's, ik werkte wisseldiensten en we hadden een Snack/Shoarma/Pizzaboer aan de overkant! Dusss ben mega gegroeid en het is me niet meer gelukt om het eraf te krijgen. Met "Sonja" ging het redelijk maar ik houd gewoon van lekker eten. Baal er wel van want ik ben nu bijv. al 105 kg. Mijn vriend heeft me leren kennen toen ik maatje 36/38 had en nu ben ik 44+ (ff niet de zwangerschap meegerekend). Mijn zwager...draagt voor zijn werk (in de bouw) een G-star spijkerbroek van mij! Deze droeg ik toen ik een jaar of 19-20 was! Mijn vriend kon zich toen niet voorstellen dat IK daar (met mijn Jo-Lo kont) ooit had ingepast (mijn zwager is heel tenger vanaf zijn heupen, bovenlijf lijkt alsof ie aan de anabolen zit...ziet er niet uit).
    Maar goed ik hoop na mijn bevalling flink af te vallen in combi met Sonja! Mss moeten we na de bevalling hier maar een topic over maken.. "Juli mama's 2008...De afvalrace" ":)

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ladies jullie zouden trots op me moeten zijn want!
    KEP NOG STEEDS NIETS GEDAAN (muv..douchen en aankleden hihi) oh nou 1 dingetje (en niet eens grondig) ff een bezempje door de woonkamer!
    GOED HE!

Nou ga weer ff bankhangen...volgens mij is iedereen een klein tukkie aan het doen hihihi of de hort op!

Greetz

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dit was mijn eerste berichtje hihi

6. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

he ladies,

Ik ben weer bijgelezen..

Silla, je hebt echt mega nesteldrang! Gelukkig heb je vandaag niet zo veel gedaan! Jemoet goed om jezelf denken!

Jes, en Kwebbels, Ik snap jullie "frustatie" om aan te komen.. Voor mij ligt dast weer heel anders.. Ik was stevig voor de zwangerschap..Leuke kleren was een crime om te krijgen. Juist nu ik zwanger ben ben ik heel erg tevreden met mezelf.. Mijn buik mag gezien worden! (die van jullie ook natuurlijk, en jullie zijn ook trtos op je buikjes!)
    Ik heb mezelf ook voorgenomen straks als de kleine er is, te gaan sporten! En mezelf een jonge leuke meid, die er goed uit gaat zien te maken..

Kwebbels, ben hel benieuwd naar je kamertje! Hopelijk is je mannetje snel thuis!

Wendie, wat leuk een gitaar! Geweldig dat je kleintje er nu a zo op reageert!

Verder weet ik het zo even niet meer.

Vandaag mijn eerste dagje vrij heerlijk!

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hihihi Silla, wow jouw nesteldrang is wel erggg groot :)
    Ik had het een paar weken geleden ook, maar na 3 dagen kakte dat toch wel weer in hahahaha voordeel is wel dat alles nu echt goed gesopt en gesorteerd is dus het is nu een kwestie van bijhouden hier.

Ik heb wel een drang om alles klaar en gereed te hebben. Zo heb ik vanmorgen met boodschappen al rollen beschuit en pakjes muisjes gehaald, extra zakken koffiepads en theepads (in de trant: voor het geval dat, dan hebben we het alvast in huis) Ook heb ik al postzegels gehaald en op de enveloppen geplakt zodat alleen de kaartje erin gestopt hoeven worden hihihi. Er staat zelfs al een tasje klaar voor Björn, voor het geval hij in de avonduren naar opa en oma word gebracht..tasje pakken en wegbrengen. Geef mij wel een gerust gevoel want hoef nu niets meer op het laatste moment te gaan regelen of inpakken of zoeken.

Heb ook nog een tip: als je vaatwastabletten op zijn kan je ook een heel klein beetje waspoeder in je bakje doen. Mijn moeder kwam ooit met die tip, en ik dacht echt dat je dan een waspoederluchtje cq. smaakje aan je vaat zou krijgen..maar daar merk je echt niets van! Bespaar weer een handmatige afwas als je tabletten op zijn :D

Ben nu twee dagen met mijn eten bezig, en het begint nu al mijn neus uit te komen zeg..ik ben al geen ochtendeter maar 's morgens begin ik nu met een Sultana met suiker (paarse variant) en een glas chocomelk bbrrr en tussendoor veel zoetigheid, maar het moment dat je het MOET gaan eten wil je het juist niet eten :) zeikerd he :rolleyes: :oops:

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Hier zowaar weer een nacht doorgeslapen. Heerlijk! Wie weet komt het van de verflucht :) Haar ziet er in ieder geval weer goed uit! En da's maar beter ook want komende woensdag hebben we een fotoshoot voor het geboorte kaartje. Heb alleen net wel 2 acryl nagels afgebroken, dus moet nog ff een spoed reparatie inlassen voor woensdag denk ik :)

Vanmorgen bij de Gyn. geweest. Die was echt mega uitgelopen maar ja. Ben weer helemaal goed gekeurd! Daarna met mijn mannetje mee naar de huisarts. Die was gelukkig wel op tijd. En nu dus weer thuis. Heb dus nog niet bijgelezen. Zo meteen gezellie met mijn moeder op het terras van de bakker een ijsje eten. Heerlijk. Ik moet zeggen verlof = heerlijk.

Ga nu nog ff proberen bij te lezen.

Liefs,
    Lee

9. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    oh, mijn moeder is er al. Nou ja lees ik straks wel weer bij.

Doei!
    Lee

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Patries...
    Jij hebt idd ook behoorlijke nesteldrang gehad hihihi.
    Ach en dat eten, je mot maar zo denken tis tijdelijk hihihi.

Lee...weer een goede APK. 2 nagelreperaties.
    Nou ik heb de mijne eraf laten halen omdat echt toe was aan een neiuwe set maar dat had ik natuurlijk te laat aangegeven, maar nu is ze met vakantie en ik heb zoooooooooooooooooooooo'n spijt want ik mis ze ontzettend!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou mijn "lunchdate" laat me mooi zitten hihi.
    Ik had al gesms't of ze nog kwam maar nog geen reactie, kan me niet voorstellen dat ze na 13:00 uur pauze heeft.

Nou ja dan niet...dan ga ik zo maar ff naar de gamma om nieuwe handgrepen voor de keuken te halen (kep er 1 gesloopt hihi)

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    En dat was weer een week werken, nog maar eentje te gaan :D

Kwebbels, wat knap van je om het te vertellen. Volgens mij willen straks hier meer meiden de kilo's weer kwijt raken, dus we doen het gewoon samen!

Ik ga nu even slaap inhalen, tot later!

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Van de week heeft mijn mannetje een gipsafdruk van mijn buik gemaakt, tjeetje dat was echt aanpoten voor hem want hij zat net onder mijn navel en toen kwam het gips bij mijn borsten al los :confused: Ben uiteindelijk maar in de douche gaan staan want de gipsspetters vlogen in het rond hihihi. Nu is moet hij alleen nog licht worden opgeschuurd, vernis erover en dan mooi decoreren en een plekje zoeken aan de muur :D
    Heb even een foto in mijn album geplaatst!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Het hoeft helemaal niet te stinken, zelfs niet als je in huis frituurt. Tegenwoordig zitten er een sommige frituurpannen katalysators die het vuile luchtje eruit filteren. Wij hebben er ook zo eentje: een Azura van Téfal. En als mensen bij ons binnenkomen en wij net frietjes gebakken hebben, ik zweer het je: ze ruiken het niet.
    Alleen hij is langzaam aan wel een klein beetje aan vervanging toe en zijn opvolger heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden.

Verder sterkte, misschien even gaan liggen.

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Patricia, fijn dat erweer bent meis!

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow was ik ook weer ff...
    Ben even naar de stad gewaggeld want ik had Leroy beloofd dat hij een Nintendo ds lite zou krijgen voor al zijn goede hulp tijdens de afgelopen maanden. Het is natuurlijk voor de kids ook niet altijd makkelijk geweest, dus geen vakantie dit jaar maar wel een mooi kado.
    Voor Michelle heb ik 100 euro gepind en die ga ik haar straks geven als ze thuiskomt van haar stage in een envelopje. En daar zet ik dan een bedanktekstje op.

17. Oh... Wat lief ML..

Je hebt een goede band met je kids he? Leuk om te lezen elke keer wat jij voor ze doet en wat ze voor jou doen...

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

even een kort berichtje van mij. weer een voor de verandering ruk geslapen. moet er tig keer uit om te plassen of mijn manntje ligt kei en kei hard te snurken. :evil: maar goed.

patricia. fijn dat je je weer ietsies beterder voelt. kan me wel voorstellen dat snoepen je neusgaten uit komt op den duur. en gaaf die gips afdruk van je buik.
    silla. goed dat je eindelijk ff rustpauzes hebt ingelast. was je ook wel aan toe zeg. je lijkt tasmanian devil wel. :)
    kwebbels. knap van je idd om t zo ff te vertellen. en hopelij kis je mannetje op tijd thuis voor de trouwerij, als man kun je dat toch niet missen he haha.

ik heb nog nooit van mijn leven op mijn gewicht gelet. moet nu zeggen dat ik wel schrok toen ik gister op de weegschaal stond, ik ben zelf 1,71m en woog altijd 61,2kg nu is dat dus al 73kg :confused: maar ik sportte voorheen altijd veel uren in de week. toen ik nog kon twirlen trainde ik 8 tot 10 uurtjes in de week en nu helemaal niks meer omdat t te tgevaarlijk werd ivm uitglijden en springen enz enz. hopelijk kan ik 6 weken na de bevalling alles weer oppakken en weer trainen als voorheen.

ik ben er later weer dus tot vanmiddag

groetjes susanne

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ML. volgens mij ben je een toffe moeder. ze boffen maar met jou en jij met hen. kan me voorstellen dat t inderdaad niet altijd makkelijk is geweest voor jou en voor hun. ik heb wel super veel respect voor je hoor meid,

knuf van mij

susanne

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Even over aankomen/afvallen enzo.

Helaas vind ik alles wat vet is lekker: patat, chips, slagroom, chocolade, mayonaise en noem het maar op.
    Ik woog dan ook 107.9 kg :oops: (en ik ben maar 1.65 m) voor ik in 2004 ging trouwen. Maar we hadden een mooie deal bij de trouwzaak: als ik het voor mekaar ging krijgen om zoveel af te vallen dat ik in de jurk zou gaan passen, dan zouden ze hem gratis vermaken. Nou dat is me uiteindelijk gelukt, want van 107.9 kg ging ik (in wel een jaar tijd) naar ca. 81 kg :D . Ik ging dan ook van maat 56 naar 42 of 44 toe.
    Niet door heel streng op dieet te gaan, maar puur met opletten en elke dag strak een half uur op het buiktrain apparaat wat wij hebben staan. En ons wekelijkse frietje en chipsavondje heb ik mezelf ook zeker niet ontnomen toen, want ik weet van mezelf: dan ga ik ineens heel erg vreten, omdat ik het toch mis.
    Helaas ging het weer wat minder toen we in 2006 de sleutel van ons huissie kregen. Omdat ons nieuwe huis een half uur rijden was van ons oude huis, aten we vaak makkelijk in het nieuwe huis om weinig tijd te verliezen. En vanaf dat moment ben ik mijn gewicht weer gaan verslonzen. Voor de zwangerschap woog ik helaas toch 9 kg zwaarder als op mijn trouwdag :oops: .
    Maar na de zwangerschap ga ik toch weer hetzelfde proberen als voor het trouwen en wil ik toch weer terug naar die ca. 81 kg. Hopelijk lukt het, want de motivatie was toen natuurlijk wel groter met de bruiloft in het zicht.

Deel Deze Pagina