Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dit was niet mijn 1ste berichtje hier, maar wel de aankondiging dat ik zwanger was:

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik alle anderen die mijn reeds in dit forumonderdeel voor zijn gegaan van harte feliciteren!

Nu mijn eigen verhaal: nadat ik me eigenlijk het hele begin van deze cyclus heb lopen ergeren omdat ik geen positieve ovulatietest kreeg, is er toch iets supers gebeurd: Ik heb wel een eisprong gehad, want ik ben ZWANGER! (en daarin had Pendelmieke dus gelijk)

Gisterochtend heb ik het eindelijk aangedurft om bij 5 dagen overtijd te testen en het resultaat zien jullie in mijn album.

De 2de streep van het plusteken stond er zelfs nog voordat dat de streep in het eindvenster was verschenen. Dus dan wist hij het wel erg snel.

Het is nu allemaal nog wel een beetje onwerkelijk, maar ik begin het me nu wel te realiseren! Wel werd ik helaas ook een beetje onzeker.........

Hopelijk gaat alles goed.

Groetjes, een blijde Essie!

Wel grappig inderdaad om dat terug te lezen!

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    ML, ik heb echt werkelijk waar superveel bewondering voor je!
    Alleenstaande moeder van twee pubers en een ukkie op komst, en het hele reilen en zeilen binnen het gezin op spoor houden plus je baan..chapeau voor jou meid! Ik hoop dat ik later net zon band met mijn puberkids krijg als jij nu heb! Jij mag ontzettend trots op Leroy en Michelle zijn, en hun op jou!

Ik woog voor mijn zwangerschap 58 kilo schoon aan de haak, en zit nu op 71.2 kilo :oops: Gelukkig heb ik pas geleden een boek van Sonja Bakker gratis gekregen bij het kopen van een linnen positiebroek bij Miss Etam..want die kilo's moeten er wel snel af, want de zomer staat straks ook voor de deur :D

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Patricia, mooie gipsafdruk! Hij is goed gelukt! Het lijkt mij een enorm gedoe om dat te maken!

ML, het is al vaker gezegd maar je bent een supermoeder en je hebt twee lieve kids!

Het slapen lukt niet echt, hier.... Vanavond maar weer een nieuwe poging. Ik krijg straks de twee kids van mijn vriendin op bezoek. Gezellig!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bedankt voor jullie complimentjes :oops:

Patricia, leuk man die gipsafdruk, echt leuk aandenken aan je dikke buik :D

Ik ga na de bevalling lekker veel wandelen met Mayron. Er zijn hier best veel parken in de buurt en de stad natuurlijk :p
    Dan gaat het ook best snel denk ik met de kilootjes.
    Wat fruit en komkommer enzow mee hahahaa...
    Ik was net met Leroy naar de mac geweest :p Lekker een bigmac en een sunday-ijs met caramelsaus :p

5. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    ik ben wat ijs betreft mijn eigen koelkast aan t leegplunderen. heb net 2 aarbeienijsjes op van festini,. :oops: maar die sunday van de mac zijn ook erg verslavend

groetjes susanne

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Patries, leuk hoor zo'n gipsafdruk. Maar kan me voorstellen dat het niet zo makkelijk ging hihi.

ML...wat ben je toch een toffe moeder!

Suus...kep precies hetzelfde...ik moet er ook vaak uit en mannetje snurkt ook de laatste tijd!

7. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    echt een ramp is dat he, snurkende mannen.
    ik heb m 2 keer wakker moeten maken met de mededeling dat ie snurkt. (krijgt last van keelpijn) maar valt gewoon weer snurkend in slaap. :evil: kan m soms wat aandoen snachts haha.
    oja trouwens jij vroeg wat voor kraamzorg wij in NH hebben. ik zit bij de kraamvogel(voorheen evean thuiszorg)
    ik ga ff boodschappen halen en daarna de herhaling van mclauds daughters kijken.

groetjes susanne

8. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja maar die zijn gezond. Ze schijnen minder caloriën te bevatten als een plak peperkoek of een glas frisdrank.

Die Swirl's van Ola (die ze op de stations maken, juliie kennen ze allicht: 2 smaken ijs, 5 schepjes fruit, 2 schepjes topping en Swirlen maar) zijn heeeeeeel erg verslavend. Als we op een station zijn, moet ik er echt eentje hebben (gelukkig gaan we niet vaak met de trein :) ).

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    ja die zijn ook erg verslavend. als ik die koop neem ik alleen witte chocolade erbij in haha. wij hebben ze niet op t station maar we hebben er wel 2 midden in de stad. echt verleidelijk maar kan me er vaak van weerhouden om die te kopen. totdat manlief ermee thuis komt hihi

groetjes susanne

10. monkeylove

wanneer gaan jullie aan de ananashart en de bitter lemon :p

11. monkeylove

Ik denk als ik 37 weken ben ofzow hahahahahah

12. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    ik lus geen van beide :oops: dus ik begin er niet aan.
    ik denk zo bij mezelf als ze wilt komen dan komt ze en anders niet

groetjes susanne

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Bitter lemon: nooit, bah!
    En ananashart: als ik het zat ben (vind ik nl. ook niet het lekkerste deel van de ananas). En het is toch ook nooit 100% bewezen dat dat helpt of wel?

14. monkeylove

Ik zou het niet weten of het echt bewezen is, maar er schijnen bepaalde stoffen in te zitten die ook vrijkomen om weeen op te wekken, ach was gewoon nieuwschierig :p
    Maar ik gah wel bitter lemon drinken want dat vind ik als het warm is wel lekker.
    IJskoud met een schijfje citroen :p

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    ik ga tegen die tijd wel sex hebben met jeroen haha. schijnt ook te helpen. :)

groetjes

16. monkeylove

Ow jah ahaha...
    Ik weet niet of het met mij en de sex gaat lukken maar u never know ahahahahah

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Met dank aan mijn geweldige man voor zijn snelle handelen tijdens de afdruk maken hahaha zweet stond hem op zijn voorhoofd :)

Er vroeg iemand een tijd geleden nog over mijn shoot, ik heb hem inmiddels gehad hoor alleen zat ik nog op de foto's te wachten..

Ter promotie heeft hij kaarten laten drukken met reeds gedane fotoshoots, en daar sta ik drie x bij. Ik heb een stapeltje van hem gehad, waarvan eentje in mijn portofolio verdwijn. Met die kaart krijg je 25% korting op een shoot bij hem, zwangerschapshoots met of zonder partner, of gewoon portofolioshoot..wat je maar wil. Hij zit wel in Zuid Holland dus weet niet of het voor iedereen hier te doen is. Als je interesse heb, kan je mij een PB sturen en dan wil ik je best wel een kaart toesturen, is toch een kwart korting! En een leuke herinnering voor later. Het is echt een lieverd, heel rustig dus ook heel fijn om mee te werken als je niet graag voor de camera staat. :)
    Hieronder twee voorbeelden van mijn shoot:

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Oeps die is wel erg groot uitgevallen, sorry dames :oops: :oops:

Veraatje, bedankt voor je lieve kaartje! :D Echt super!

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    mooie fotos patries. best jaloers op haha :oops:
    zuid holland is toch echt te ver voor mij dus helaas.
    ik ben ook helemaal geen fotogeniek type hoor,.
    ik ga ff verder oprah kijken

groetjes susanne

Share This Page