Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

ijseje.. superverslavend..

ML Ik lust geen ananas.. En iw eweet als ik het heel erg zat ben bitterlemon..

Patricia, wauw gaaf! Alleen beetje jammer dat het zover weg is..

Christie, Heerlijk verlof! Nu volop genieten.. Succs met je puberende peuter!

Zo heb net heerlijk even 2 uurtjes geslapen.. Had ik echt even nodig!

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo ben ook weer bij met lezen.

Vanmorgen met manlief en Maarit wezen shoppen voor wat ondergoed en nieuwe schoenen voor madam. Daarna een paar grote zakken kattenvoer gehaald. Was blij dat ik thuis was want voelde m'n schaambeen weer aardig zitten. Bij thuiskomst gelijk geluncht en naar bed. Niet echt geslapen maar wel even gerust.

ML, ik lees niet alles hoor van de mei en juni mama's maar probeer het in grote lijnen te volgen.
    Ananas hart nee dank je, mij te bitter, eet liever de ananas. Bitterlemmon vind ik heerlijk om te drinken dus doe ik nu al af en toe een glaasje. En inderdaad je lichaam moet er ook klaar voor zijn om te bevallen en dan kunnen die dingen net het laatste zetje geven.

Silla, strakke lamp hoor. En ik ben trots op je dat je rond het middag uur nog steeds niets had gedaan.

Wen, leuk een gitaar. Ik kwam nooit verder dan de blokfluit en altblokfluit.

Minka, veel plezier van het weekend.

Wij hebben wel een frituurpan, echt ideaal met kids.
    Niet dat hij iedere week aanstaat of zo maar het is zo veel voordeliger dan de snackbar. Die van ons staat onder de afzuigkap en die staat dan ook vol aan.

Patries, mooie gipsafdruk en foto's.

Chris, lekker gaan genieten van je verlof meid, je hebt het verdient!

Kwebbels, hoe voel je je nu? Heb je nog even kunnen rusten?
    Wat ben jij kwijt per uur aan je hh?

Zag ook nog dingen over gewicht voorbij komen.
    Ben zelf 1.72m en woog voor de zwangrschap 64 kilo. Eindelijk op een goed gewicht. Ben nu 7 kilo aangekomen en maak me ook geen zorgen dat ik die niet kwijt raak. Omdat ik er zo lang over gedaan heb om op gewicht te komen ga ik dus ook geen borstvoeding geven. Ik val daar zoveel van af en heb geen zin om weer tot 56 kilo terug te vallen. Dit was het gewicht wat ik woog toen ik van Maarit zwanger raakte.

Ik ga ook eens terug kijken wat mijn eerste berichtje hier was. :)

Wat gaan jullie eten vanavond?
    Wij eten pannenkoeken.

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    wat is t rustig hier zeg. als ik vanavond weg ben mag t ook wel zo rustig blijven, scheelt mij een hoop bij lees werk :)

eetsmakelijk alvast iedereen

groetjes susanne

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik was net online, dus iedereen dacht wegwezen anders wordt er weer teveel gekletst! :)

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    zou dat t zijn ja? dat zou wat wezen zeg.
    ik ga lekker eten maken en dan vanavond ff naar de training. de club heeft morgen een wedstrijd dus daar ga ik ff heen. maar heb dan wel t adres nodig.
    hey fijne avond en een heel fijn weekend voor als ik er niet meer ben

groetjes susanne

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veel plezier bij het twirlen.

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    thnx zal wel lukken, t blijft toch kriebelen ondanks dat ik voorlopig niet mee kan trainen

groetjes

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

he ladies!

Susanne veel plezier vanavond!

Senniha, fijn dat de boodschappen zijn gelukt! Alleen niet zo leuk van je schaambeen.. Bterschap voor je!

Meiden, heb de buikfoto's van een paar dagen terug verwijdert.. Heb er net andere ingezet.. Vond ik zelf wat mooier haha..

9. Hey Senninha..

Altblokfluit speel ik nog steeds. Heel erg veel zelfs.
    Geweldig instrument...

10. *** BUDDYNIEUWS NANDA ***

Hoi hoi. Bed wordt je niet vrolijk van, maar het is voor een heel goed doel. Ik heb vandaag kaartjes gekregen. Superlief.. Iedereen heel erg bedankt...

*** EINDE BUDDYNIEUWS ***

11. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Hallo,

@ patries: leuk zo'n gipsbuik! ik heb het pakketje ook al thuis klaar liggen.
    Maar zit nog te twijfelen wanneer ik het zal gaan doen.

Hier alles goed, ik heb lekker VERLOF! :D

Ben alleen vanmiddag gevallen!
    Ik liep met 2 pony's over de dijk bij ons (doe ik iedere dag, want we moeten 50 m over de dijk om ze uit de wei te halen en ze zijn allemaal goed verkeersmak).
    Maar er kwam een groep met van die K*T pubers langs en die gaven een schop tegen een stel grijze containers die net geleegd waren.
    Dus alle pony's (9 in totaal) schrokken en schoten vooruit. toen liep er een tegen me op en lag ik op de grond.
    Nou heb ik een blauwe vinger, een zere elleboog en een beurs stuitje!
    En ik was me toch nijdig!
    Heb die jongens en meiden echt flink de huid volgescholden!
    Maar goed, voor de rest gaat alles gelukkig goed, ik hoop dat het voor de kleine geen kwaad kan!
    Maar doe nu wel even rustig aan vanavond!

Sorry voor het verhaal, maar ben er nu nog nijdig om!

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een lichtgewichtjes schrijven er hier mee zeg.
    Ik had er al wat kilootjes teveel aanzitten helaas.
    Ik ben 1.61, woog voor de zwangerschap 68 kilo en nu 75 kilo.
    Toch ben ik niet zo bang dat de kilo's eraan blijven hangen.
    Na de bevalling van Damian zat ik na 9 maanden borstvoeding op 62 kilo zonder dieet of sporten.

Christiea, ook al zo'n puber in huis, ik leef met je mee hoor.

Patricia, brr van zo'n zoet ontbijt zou ik ook niet blij worden hoor.

En voor de rest weet ik het even niet meer.
    Pfff mn gezicht brandt, ben geloof ik verbrand vandaag, met dat windje merk je niet zoveel van de zon maar nu gloei ik.
    Oh mijn mannetje deelt me net mede dat we naar de Mac gaan, jammie!

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Memoiike, gets meid dat is even schrikken! Ik hoop dat je morgen niet helemaal stijf bent.

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Hallo allemaal!

Kheb t ff snel doorgelezen..

ik begin ook met 37 weken de bitterlemon uit hoor haha.

Essie ik jojo ook verschrikkelijk met mijn gewicht en was toch ook zwaar toen ik zwanger werd 82 kilo (toen was ik 11wk in verwachting) en ik ben 1.72, sommige mensen hebben altijd een vrij stabiel gewicht en sommige mensen blijven hun leven lang klungelen, ik ben er ook zo 1 en ben pas 22!
    Kvind het wel knap dat je zoveel bent afgevallen!
    Ik ben onderhand 11 kilo aangekomen, en voel toch wel dat dat zwaar is voor je lichaam bah!

Patricia wat een supermooie foto's zeg! Kwou dat ik ook zulke mooie foto's had, super herinnering voor later!

Memoikke wat schrikken zeg, die pieppubers ook! Gelukkig gaat alles goed!

Verder weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb!

Kben vandaag naar het echocentrum geweest en t was echt leuk om mijn mannetje weer te zien, hij doet ze mondje en oogjes open en dicht en stopt zn vuistje in zn mondje, zo lief! Hij heeft al flinke bolle wangetjes!
    De foto's zijn duidelijker maar blijven donker, kheb geen fotoshop programma, maar dat kan altijd nog.
    Kheb een fotootje in me album gezet!

Verder blijven de hormonen op hol slaan, las vanochtend in de telefoon van me vriend (doe ik normaal nooit, maar soms heb ik zo'n gevoel) dat hij een smsje had ontvangen van een meisje die m schatje noemde en blij was dat hij haar na zoveel smsjes had gebeld, blabla.
    Nou dan moet je net zwanger en jaloers zijn, daar ging ik weer hoor! Je voelt je al minder aantrekkelijk en je kan al niet meer veel, alleen al uit bed stappen gaat ronduit lomp.
    Hij zweerde dat het niks voorstelde en dat hij haar kende van vroeger en dat hij er niks aan kan doen dat ze m schatje noemde, hij gaf ook toe dat hij het eerder had moeten zeggen want hij zou zo'n smsje ook niet leuk vinden als hij t bij mij zag.
    Bleeeh dit klinkt allemaal zo kinderachtig maar ik ben er echt vol van, heb m sinds vanochtend niet meer gezien en ben nog steeds boos en verdrietig.
    Sorry voor mijn geklaag, ik probeer maar aan mijn kleine mannetje te denken die zo tevreden in mijn buik zit...

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Christiea geniet lekker van je verlof meid!
    Memoikke: Jeetje dat is schrikken :confused: Ik zou die pubers ook wat dingen hebben nageroepen hoor..
    Patricia fijn dat je er weer bent en hele mooie fotos
    ML: Wat lief zeg dat je dat voor je kinderen doet.. :D
    Senninha: Mijn schoonmaakster kost 10 euro per uur..Volgens mij is dat wel het gemiddelde bedrag wat een schoonmaakster vraagt..En deze boent echt. De vorige keer kwam ik binnen en zat ze helemaal bezweet op de grond van de wc met een spons te boenen :confused: Nou dat heb ik zelfs nog nooit gedaan, vraag me af hoe het er bij haar uitziet :)
    Ik maak zelf ijsjes(scheelt weer calorieen he :oops: :) ) van die plastic dingen en daar doe ik dan bijvoorbeeld aanmaaklimonade in ofzo...af en toe neem ik ook wel is een gewoon water ijsje hoor nu ik zwanger ben ben ik toch wat makkelijker. En Bedankt voor jullie lieve reacties over mijn eten zeg maar..Doet me erg goed!

16. kwebbels

miss sil wat vervelend voor je dat je dat gelezen hebt zeg ik snap dat je daardoor onzeker word :(

17. kwebbels

Ow ja bij de VK was alles goed gelukkig..ze was nog niet ingedaald lag al wel met haar hoofdje naar beneden...Ik voel me nog steeds belabberd en ga zo naar bed hopen dat het morgen over is

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Kwebbels je bent 33 weken!
    Fijn dat t goed ging bij de vlos, jouw meisje ligt iig al goed! Mijn mannetje is eigenwijs die ligt nog steeds lkkr in een stuit!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kwebbels, weet je ook of ze in Ijsselstein poetst?
    Fijn dat bij de vk alles goed was.
    Beterschap meis, hopelijk voel je je morgen weer wat beter.

Memoiikke, wat een rot kinderen zeg.
    Gelukkig ben je niet op je buik gevallen.
    Lekker hè verlof, nu lekker gaan genieten van je vrije tijd. :D

Miss Sil, ik zou ook niet blij worden van zo'n sms-je.

Niesje, hopelijk krijg je nu geen zwangerschapsmasker.

Wen, bedankt voor het doorgeven van Nan haar berichtjes.
    Bij mij ligt de altblokfluit al jaren in de kas en nu met de kids kom ik er helemaal niet meer aan toe.

Esther, je blijft een mooie buik houden hoor!

Suus, kan me voorstellen hor dat het blijft kriebelen, zeker als je er zo actief altijd mee bezig bent.
    Ik krijg ook kriebels als jij er over praat. In positieve zin dan hè. ;)

Zo ik ga even de kids naar bed doen........

20. kwebbels

Ja ben alweer 33 weken, wat gaat de tijd hard.
    Sen: ik vraag het even voor je als ze hier weer is..
    Nou ik ga even in bad en dan naar bed..Heb bij de verloskundige nog een leuk tijdschrift gekregen dus dat ga ik even lekker doorspitten!
    Weltrusten en fijne avond iedereen!

Deel Deze Pagina