Dit heb ik nu ook. Zit gewoon ook steeds te huilen. Vind het zo verschrikkelijk erg voor hun! Ik weet zo goed hoe ze zich moeten voelen, en dat gun je niemand! En het maakt mij ook weer stukken onzekerder, ik ben nu nog banger voor de echo! Vooral ook omdat ik nergens last van heb.
Hee mrietje, Dat heb ik ook, niet iedere dag, maar wel regelmatig. Ik denk dat het inderdaad mijn darmen zijn want (sorry voor de onsmakelijkheid) als ik een wind laat, dan is het meteen minder. Vaak moet ik ook na zo'n buikpijnactie naar de wc en dan is het weer een tijdje weg. Het voelt ook meer als darmkrampen, dan als baarmoederkrampen (zeg maar niet als ongipijn) Liefs, Lientje
Ja leef je de laatste weken op een roze wolk en word je even in 1x hard op aarde teruggegooid. Dacht ook even helemaal niet aan mijn zwangerschap, niet raar natuurlijk want dit is een levend wezentje waar je al vijf jaar mama van ben...dat gaat echt boven alles en iedereen! Hij is nu weer wakker, paar keer in slaap gevallen..ga hem zo ff lekker badderen want merk aan zijn lopen (naar de WC) dat hij last van zijn spiertjes heeft..misschien van het verkrampen van die stuip, leek net een plank..net als wat baby doen als ze gaan overstrekken..dat deed hij ook en toen heel hard schokken zoals epilepie. ppfff nu is het laatste restje energie ook weg uit mijn lichaam wat een klote dag zeg!
Marieke, Triessie en go4baby heel veel sterkte gewenst! Wat een nare dag vandaag zeg met alle berichten. Mirre wat fijn dat je echo zo goed was enne lekker op je roze wolk blijven zitten hè!
Hee Lieve meiden; Dank voor jullie lieve reacties. Het is een wonderlijke dag vandaag! @ Marieke: voor jou ook een hele dikke stevige knuffel. @ Patricia: dank voor je lieve gedichtje! Heel mooi. En jij heel veel sterkte met de koorts van je kleine jochie! Wat schrikken zeg! Ik hoop dat het snel weer rustig is en hij de rommel zijn lijf uit heeft. Verdorie. Drie keer is scheepsrecht dus voor alle andere juli mama's moet het gewoon goed komen! Het is zo ongezellig opeens om zo geconfroteerd te worden met dat er niets meer is. Echt stom. Ik kan het niet anders verwoorden. Ongezellig en stom gewoon. Bah. Dat ik gewoon een onbewoond kamerte heb zitten hierbinnen. Dat dat gewoon leegstaat terwijl we het gratis te huur hadden aangeboden... Suf gedoe. En ik hoop dat het met alle andere juli mama's die deze week (en de komende weken) hun echo hebben allemaal goed gaat! Statistisch gezien moet dat nu ook wel! 1 op de 10 gaat fout. Nou, dat hebben we hier volgens mij al ruimschoots gehaald, dus nu MOET alles goed gaan hoor. Anders vind ik het echt mega ongezellig! Liefs en dikke knuffel voor iedereen! go4baby
@ Mirre: ik ben zo blij dat het bij jou gewoon goed zat! Lekker van genieten want het is jullie ook zo gegund! liefs go4baby
Triessie, Marieke en Go4baby... Meiden toch, wat een rotberichten Bah bah bah, zo ben je volop aan het zwangeren en zo pleur je van je roze wolk Ik wens jullie ontzettend veel sterkte! Dikke knuffel
Nou vond ik deze dag al behoorlijk klote op het werk veel te veel stress en ging gewoon niet lekker... ook is het wat zwaarder doordat ik wat vermoeider ben dan anders. En ik kan gewoon wel hele dag janken. En nu kom ik hier en wat lees ik 3 slechte berichten nou daar baal ik echt van vind het zo rot voor jullie dan word je weer even met beide benen op de grond gezet van hoe het kan lopen. Ik ben zelf al best onzeker of het wel goed gaat komen en dan word je zo geconfronteerd daar word het niet beter op. Triessie, go4baby en marieke wil jullie heel veel stekte toewensen en hoop dat het met de rest van de juli mama`s wel goed gaat. @ patricia zo dat is wel schrikken hoop dat bjorn snel er weer boven op is en dat hij jou niet aan steekt....
Jeetje mina wat een verhalen hier vandaag zeg! Go4baby, Marieke en triessie heel veel sterkte meiden, ik weet hoe het voelt. En het is echt iets wat je rustig een plekje moet geven samen! Doe rustig aan dikke knuffel voor jullie! Patricia wat een rotdag zeg tuurlijk denk je dan even niet aan je zwangerschap het enige wat dan telt is dat mannetje wat daar ligt! Succes en beterschap voor björn! mrietje en lientje dat heb ik ook het zijn zoals het bij voelt echt duidelijk de darmen maar steken kan ook bij de baarmoeder vandaan komen. De gyn. zei ook tegen me daar gebeurt nu zoveel en daar kan je nogal last van krijgen! als je het niet vertrouwd gelijk bellen! succes liefs Nannie ps Mirre super van je goeie echo meid lekker genieten! Liefs Nannie
Marieke heel veel sterkte. Wat een kl*** nieuws @jusi, heel veel geluk morgen. Ik hoop echt op goed nieuws.
Overzicht Juli Mama's 2008 01-07-2008 Go4baby - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Droom - ? - ? - ? Veraatje - Groningen - 30 jaar - 1e kindje NinaVI - Rotterdam - 26 jaar - 1e kindje Nin0 - ?- 43 jaar - ? Mother Nature - ? - 24 jaar - 1e kindje Goudvis22 - Friesland - 22 jaar - 1e kindje Triessie - ?- 28 jaar - 1e kindje 02-07-2008 Claud27 - brabant - 26jaar - 2e kindje Monkeylove - DenHaag - 33 jaar - 3e kindje Kristine - Belgie denderleeuw - 27 jaar - ? Bloem82 - Drenthe- 24 jaar- 1e kindje 03-07-2008 Senninha - Utrecht - 29 jaar - 3e kindje Sas7 - Brabant - 36 jaar - 1e kindje Vergo - Weesp - 32 jaar - 1e kindje 04-07-2008 Niesje1980 - Noord Holland - 27 jaar - 2e kindje Mandy80 - Overijssel - 27 jaar - 1ste kindje 3 vlinders Marieke15 - Gelderland - 38 jaar - 1e kindje Phemme - Friesland - 26 jaar - 2e kindje Lobj - Aalst - ? - 1e Kindje 05-07-2008 Anno niem - ? - 24 jaar - 2e kindje Memoiikke - zuidholland - 23 jaar - 1e kindje 06-07-2008 Lientje10 - ? - 38 jaar - 2e kindje Kwebbels - ? - ? - 1e kindje Christiea - Enschede - 33 jaar - 2e kindje 07-07-2008 daantje86 - utrecht - 21 jaar - 2de kindje Mirre - Zwijndrecht - 34 jaar - 1e kindje Freesia - Hulst - 35 jaar - 1ste kindje Marieke - brabant - 29 jaar - 3e kindje Caro73 - ? - 34 jaar - 1e kindje 08-07-2008 Susi - ? - ? - 1e kindje Sann - Brabant - 34 jaar - 1e kindje 09-07-2008 Patricia01 - Vlaardingen - 28 jaar - 2de kindje 10-07-2008 Anne75 - Rotterdam - ? - ? Esthertje80 - Beverwijk - 27 jaar - 1e kindje Miniro - ? - ? -2e kindje Jusi - Noord-Brabant - 24 jaar - 1e kindje Athina - ? - ? -1e kindje Majong76 - Overijssel - 31 jaar - 3e kindje 11-07-2008 mollyvg - Zuid Holland - 40 jaar - 1e kindje 12-07-2008 Ramoontje - Noord-Brabant - 30 jaar - 2e kindje Beastie - Lagedijk - 32 jaar - 1e kindje Joki - Gelderland - 30 jaar - 2e kindje Sassa25 - Amsterdam - 25 jaar - 2e kindje 13-07-2008 Liesje76 - Enschede - 30 jaar - 1e kindje 14-07-2008 maudmorris - coevorden - 27 jaar - 3e kindje 15-07-2008 Diavolo - Flevoland - 24 jaar - 2e kindje Silla - Noord Holland - 29 jaar - 1e kindje Pluys - Gelderland - 27 jaar - 1e kindje 16-07-2008 Minka - Gelderland - 38 jaar - 1e kindje 17-07-2008 Sarake - ? - ? - 2e kindje 18-07-2008 Heidi77 - Schoonebeek - 30 jaar - 3e kindje 19-07-2008 Mayo1982 - Hengelo - 25 jaar - 1e kindje Esther1986 - Groningen - 21 jaar - 1e kindje Controle lijst: 15 nov Nannie Gyn 2e echo 16 nov Freesia HA 16 nov maudmorris huisarts 19 nov veraatje eerste echo 19 nov Sann eerste echo+gyn 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 20 nov Triessie vk intake 21 nov Goudvis22 VK intake 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 21 nov Monkeylove 1ste echo 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 22 nov Patricia01 1e gyn + echo 22 nov Anno niem 1e vk + echo 23 nov Lientje vk + eerste echo 23 nov Mirre gyn 2e echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov Silla gyn + eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 27 nov lobj gyn 1e echo 28 nov Mother Nature 2e echo 29 nov Christiea gyn en 1e echo 29 nov mollyvg gyn en 1e echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 30 nov Mandy80 intake VK 03 dec Bloem82 intake VK 03 dec Kwebbels 1e echo 03 dec Liesje76 1e echo 03 dec Triessie 1e echo 04 dec Liesje76 vk 04 dec Athina vk 06 dec Heidi77 06 dec Beastie vk 07 dec Diavolo 1e echo 10 dec Jusi vk 11 dec Diavolo intake VK 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 12 dec Caro73 1e echo + eerste afspraak vk 12 dec Monekylove VK 19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo 27 dec daantje86 vk 03 jan maudmorris 1e echo 08 jan maudmorris 1e vk controle/intake De laatste lijst Quoten anders gaan de kleuren weer weg! en de quote bovenin + onderin
Dat is lief van jou Patricia. Wat een verdrietig bericht Marieke. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte. Ik word wel verdrietig van zo'n dag als vandaag.
Fijn dat Björntje weer beter gaat, dat kost je zeker 10 jaar van je leven! Ik lees ook net de verhalen en dat gaf me de reden om toch mijn allerlaatste ClearBlue er doorheen te jassen... . Dat ie mega positief is zegt natuurlijk niks, moet gewoon de tijd door zien te komen tot de echo op de 29e. Triessie, Go4Baby en Marieke15, ik leef met jullie mee, wat oneerlijk... dikke knuffel van mij voor jullie
ja daar word je wel onzeker van he ik let nu ook veel meer op dingen in mijn buik en als ik naar de wc ga hele tijd checken dat er niks op het wc papier zit.... Ik krijg helaas pas 11/12e week een echo dus dat zal nog wel even ene onzekere tijd blijven. Hoe gaan jullie mannen om met die onzekerheid en twijfels? Mijn vriend wel goed hij is wel betrokken en is extra lief.
Ik vertel nog niets van ongerustheid, ik probeer ongerustheid weg te stoppen. Weet pas 2 dagen dat ik zwanger ben. Geniet vandaag van mijn eerste echte fikse misselijkheid, heerlijk gloeiende buikwand enz. Poep ruimen bij de paarden was wel wat veel, was blij dat ik m'n ventje had meegenomen. Dus, @freesia, ik kan nu ook zeggen dat ik 't voel als ik buk of te zwaar til. Jusi, sterkte en succes morgen!
Mijn man is heel lief voor me en geeft me extra aandacht, maar hij gaat er verder anders mee om. Wat ook logisch is, omdat hij een man is (zijn meestal nuchterder: "we kunnen niets anders doen dan afwachten tot de echo") en omdat het mijn lichaam is. Ik voel dingen of juist niet.