Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vanmiddag een handig lampje gekocht bij de Praxis voor aan de onderkant van het plankje boven de commode. We hadden zoiets bij de buurvrouw gezien en we vonden dat wel handig voor midden in de nacht. Het liefste hadden we LED-verlichting en iets op batterijen. Ik heb nu dus de Philips SpotOn gekocht. Een lampje met bewegingsmelder, LED-verlichting en op batterijen.
    Super makkelijk voor 's nachts, want dan hoeft die grote felle hoofdverlichting niet aan en je hebt precies genoeg ligt om je kindje te verschonen. En omdat er een bewegingsmelder op zit hoef je je er hand er maar onderdoor te halen en je hebt licht.
    Er het lampje was in heel veel leuke kleurtjes verkrijgbaar.

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat lijkt mij ook wel handig, Essie.

Nou dames, volgens mij is iedereen weer weg. Ik val ook bijna om, dus ik ga slapen. Tot morgen!

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Trusten Veraatje!

Tot morgen.

Zal wel wat later zijn want ik moet om 8 uur in het zwembad zijn en om 10.00 uur start de voor verkoop van het concert van Marco Borsato.
    Gaat een verjaarscadeautje worden voor mannetje (al is hij pas in november jarig maar goed het concert is ook pas in oktober).

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klinkt handig Essie.
    Wij hebben een dimmer op het licht gemaakt dus kan ik ook een klein lichtje maken.

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb er ff een pagina of 50 voor moeten teruglezen, maar ik heb je berichtje weer gevonden.
    Vanmiddag bij de Praxis hadden ze diverse foam decoraties van Disney (Pooh, Mickey, Minnie en nog veel meer). Die lagen bij het behang. Ze hadden daar van allerlei kamer accesoires zoals ook kapstokjes e.d. in hetzelfde genre. Dus allicht heb je een Praxis in de buurt. Of het daar dezelfde hebben als ik heb gezien, is natuurlijk de vraag. Maar ze zullen ze (foam muurdecoraties) er wel hebben.

6. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Fijn om jullie reacties te horen, ik ben dus niet echt paranoia aan het worden. Ja het is idd ook zo dat sommige meisjes iedereen schatje noemen, dat zei me vriend ook al, maarja ik moet mss niet zo jaloers zijn, als je zwanger bent is alles gewoon soms zo extra moeilijk lijkt het wel.

Silla waar haal je de energie vandaan zeg! Ik kijk echt op tegen huishoudelijke klusjes!

ML en Jessybutterfly jullie hebben ook gezellig geshopt, ML leuk die spulletjes van Xenos, je kan daar altijd wel wat leuks vinden! JB 10 boeken! dat is ook sjouwen in die hitte!
    ik ben ook ff na de echo nijmegen ingeweest voor wat jurkjes van de H&M, die zijn zo makkelijk die kun je nou ook lkkr aan en na de bevalling!

Essie handig zo'n lampje voor boven de commode, idd vooral voor snachts!
    Ja ik zag ze toevallig vandaag bij praxis! Ze hebben alleen geen Disney babys, bij prenatal heb ik nijntje gekocht op een wolkje, ook zo cute!

Volgens mij ligt iedereen al weer languit, slaap lekker allemaal!

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben er nog, maar zoooow moe...
    Het lijkt wel of er allemaal lood in mijn armen zit en mijn ogen branden helemaal :p dus ga zo lekker slapen...

8. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    komt door t shoppen met dit weer!

kheb vanmiddag na t shoppen ook ff een tukkie gedaan hoor, veel te vermoeiend!

Slaap lekker ML

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah echt denk dat dat het is...
    Ben vanmiddag natuurlijk ook al met Leroy weggeweest enzo, heb trouwens ook een jurkje gehaald bij de Hennes.
    Ik had de roze al en nu heb ik ook maar de groene gehaald :p

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja hij is inderdaad erg handig. Ik heb hem net opgehangen, heel makkelijk met dubbelzijdige tape. En hij werkt goed: hij springt niet direct aan als je ff je kop om de hoek van de deur doet en qua verlichting verlicht hij exact genoeg van de commode. Niets teveel en niets te weinig.

En over de muurdecoratie: geen idee of ze hier wel Disney Baby hadden, niet op gelet eerlijk gezegd. En het is inderdaad leuk spul die foam decoraties. Wij hebben ze hier ook, van (je raadt het misschien wel) Woezel en Pip (is te zien in mijn album).

11. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ml ik heb volgens mij die roze gehaald die jij ook op een foto aan had met zn touwtje eromheen, die zijn vet handig en leuk!

Esiie, Ahh Woezel en Pip die zijn lief, die heb je zeker via internet besteld? Die heb ik nog nooit ergens gezien!

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat was hier in principe ook wel mogelijk, maar dit leek ons ook heel handig (en goedkoper).
    Ik was er persoonlijk bang voor dat wanneer je de lamp toch per ongeluk voluit aanzet en niet snel genoeg weer uit hebt, je net zo'n pech hebt dat je kleintje weer wakker schiet wanneer dat niet moet. Maar misschien kan dat wel helemaal niet.........geen ervaring mee.
    Ik weet alleen dat je bij mij de lamp niet aan moet doen als ik slaap, want ik ben direct wakker :( .

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou toevallig heb ik deze wel samen met de canvassen via het internet besteld. Maar vorige maand kwamen we deze toevallig ook tegen bij de Bijenkorf, want daar verkopen ze ook Woezel en Pip spullen.

14. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Owjaa schattig, ik moet dan ook nog maar ff bij de bijenkorf kijken daar hebben ze natuurlijk ook leuke babystuff!

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat zeker, maar wel prijzig helaas.
    Wij hadden van het werk van manlief een kaart met € 90,- shop tegoed bij de Bijenkorf. Nou 1 truitje van Esprit, 1 bijpassend broekje (ook Esprit), een Woezel knuffel en een Pip knuffel (beide ongeveer 35 cm) en een bekerhouder voor de Bugaboo. En op was het tegoed. Zelfs nog bij moeten betalen. Maar hadden we het tegoed niet gehad, dan waren de knuffels er niet gekomen, dus mooi meegenomen die card!

16. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Nee das idd waar, had in t begin van mijn zs al even gekeken bij de kleertjes en ze zijn leuk en stoer maar 30euro voor een t-shirtje is idd erg duur.
    Maar dat is leuk als je zo'n cadeaukaart hebt!

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Even iets heel anders.
    Ik had vandaag iets en ik geloof dat de kleine de hik had, maar zeker weten doe ik dat niet.
    Ik had links heel laag in mijn buik (net iets boven het schaambot) een vrij zacht "plopje" wat steeds in hetzelfde ritme en op dezelfde plaats terugkwam. Het duurde wel heel lang, zo'n 3 à 4 minuten lang geloof ik.
    Zou dit inderdaad de hik kunnen zijn meiden?

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Allicht ligt dat niet aan de Bijenkorf, maar ook een beetje aan het merk zelf. Het prijskaartje wat Bijenkorf hanteerde voor het shirtje en het broekje, was nl. het originele Esprit prijskaartje. En misschien hebben ze ook goedkoper spul. Die knuffels waren trouwens ook niet echt duurder als op de website. En ook het Bugaboo onderdeel niet. Ze verkopen alleen de duurdere merken veelal.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou Miss Sil ik weet niet of jij er nog bent, maar ik ga ook afsluiten hoor.
    Trusten voor alle personen die nog wakker zijn.

Oh ja: de 2de persoon van de 6 die in de familie om me heen zwanger waren, is bevallen. Degene die dus ook zeker een meisje verwachtten. Nou die hebben dus gelukkig niet dezelfde naam als wij: anders hadden we echt geswitched, want 2 stellen met dezelfde naam als wij.........................liever niet. Ze hebben trouwens Fenna gekozen.

20. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    He dames,

hier druk met de inpak en opruim voor de vakantie, die natuurlijk alweer met een paar uur uitgesteld is....we gaan, das zeker! maar het regende vanmiddag dus het gras was nog niet allemaal onderdak en zijn andere dingen blijven liggen! Maar goed de planning is verdaagd tot morgenmiddag 2 uur! Eens zien of mijn boertje dat gaat redden....
    Verder zorg ik ervoor dat het hier redelijk glad is, mijn schoonmaakster geeft de boel wel een goede beurt van de week maar een puinzooi achterlaten gaat me net ff te ver!

Dames met controles deze week veel succes en tot over een weekje of zo.

Deel Deze Pagina