Klinkt als de hik. Toen ik gisteravond in bed lag duurde het wel 10 minuten voordat hij weer stil was. Ik dacht deze hik gaat nooit meer over. Goedemorgen trouwens.
@Mamavanperine: fijne vakantie. hoop dat jullie snel vertrekken. Hier alweer bijna 2 uur wakker. Was niet helemaal mijn bedoeling maar ja. Mn man is weer vertrokken dus ik zal er weer wat vaker zijn.
Goedemorgen! Hier een beetje een rot nacht achter de rug, vanwege alle beurse plekken van het vallen gisteren. Ben nu heel erg stijf en voel me alsof er een auto over me heen heeft gereden! Maar goed, de kleine beweegt erg goed, dus daar zal het wel prima mee gaan! GELUKKIG! Vandaag mee op wedstrijd met mn lief. Vanavond weer gezellig pokeravondje met mn broers en aanhang. Morgen lekker rustig aan doen! Nou fijne zaterdag allemaal! xxx Maaike
Goedemorgen, Senn, succes straks bij het bemachtigen van een kaartje! Memoiikke, veel plezier vandaag. MvP, een fijne vakantie toegewenst! Ik heb redelijk geslapen, wel veel afgedroomd vannacht.
Zo goedemorgen iedereen, vannacht gelukkig weer een goede nacht! Sterker nog Damian is net een kwartier geleden wakker geworden, zo ken ik mijn mannetje weer ML en MisSil, grappig ik was ook van plan om van de week wat jurkjes te kopen bij de H&M, ik verwacht niet dat mijn spullen zullen passen na de bevalling, en die spullen van H&M zijn cheap en leuk. Ik wil er ook nog wat van die borstvoedingsshirts halen, ik heb geen probleem met voeden in het openbaar maar als je huis vol visite zit vind ik het wel zo lekker om er een beetje bedekt bij te zitten. Memoiike, gelukkig dat alles goed gaat met de beeb, maar de spierpijn zal nu wel niet zo fijn zijn. Zwanger zijn op zich is al belastend genoeg voor je lichaam nu. Oja ik kreeg vannacht nog een SILLA moment hihi Ik werd om 4 uur vannacht wakker en had een bijna onweerstaanbare drang om op te staan en te gaan op ruimen en schoonmaken. Maar ik heb toch maar besloten om te bijven liggen en nog wat te slapen. Maar gelukkig ben ik nu ook nog steeds van goede moed dus ik ga zo lekker aan de schoonmaak hier.
goedemorgen allemaal hier alles goed druk met huishouden.....twee wassen gedraait en de derde zit erin..... dan ben ik weer bij voor de week morgen maar is een tas inpakken althans gedeeltelijk voor tessa want die gaat volgende week zondag op vakantie..... raar hoor alleen nanouk hebben die dan ook nog veel op school zit... manlief komt dan die woensdag weer terug en gaat goed klussen heeft hij nu ook al gedaan tuin in getegelt en onze naakte vrouw geplaatst (fontein) even nog een paar matten voor onder het trapje van de glijbaan en dan is alles klaar.... en hij heeft deuren geverfd gisteren en kozijnen...schiet mooi op. volgende week gaat hij tegelen in de bijkeuken..... en de klossen onder het bed doen....en dan zijn we wel aardig klaar ik denk dat hij dan ook nog even de trap naar zolder in de glasvezel gaat zetten.... verder niet veel spannends..... kleine is weer rustig hij heeft blijkbaar in het weekeinde rust voor zichzelf ingebouwt...hihi nou ik ga even lekker verder met rommelen in huis mama van perine fijne vakantie...rest dames rustig aan allemaal... gr heidi
Goedemorgen. Ben net wakker maar was vanmorgen om half 7 ook al wakker. Zo'n pijn aan mijn onderbuik dat ik even lekker gedouched heb toen ben ik weer gaan slapen. Ik ga zo maar eens wat vuilnins wegbrengen en de keuken even bijhouden. MvP een goeie vakantie
Zo goedemorgen allemaal, Ben net wakker maar ik voel me weer fitter als gisteren Essie dat klinkt inderdaad als de hik. Toen de baby bij mij voor het eerst de hik had dacht ik ''wat voel ik mijn hart duidelijk'' maar dat was dus gewoon de hik ML: Is de pijn in je buik wel weer weg? NvP: Veel plezier op vakantie! Heidi: Je bent lekker druk zo te lezen! Niesje: Het word steeds gekker hier Duikster: gelukkig dat alles goed was bij de VK! Nou verder weet ik het even niet meer.. Ik ga vandaag lekker rustig aan doen, mannetje is nog weg(is trouwens weer helemaal goedgekomen gisteren dus geen paniek ) en ik moet nog ontzettend veel was opvouwen/strijken Ik ga vandaag ook beginnen met de babykleertjes wassen..Mijn schoonmoeder zegt dat ik het wasmiddel neutral moet gebruiken. Maar ja ik vind het iets te voorbarig. Stel ze kan niet tegen gewoon wasmiddel, dan kan dat neutral later toch nog gebruiken? of hebben jullie gelijk al een neutraal wasmiddel gebruikt?
YES, YES, YES ik heb twee tickets voor het concert voor Borsato! In de Golden Circle dus vlakbij het podium. Was wel even aanpoten om er door te komen, dus ik had wel 3 pagina's van ticketservice open staan. Nu nog even mijn zwager contacten dat hij Niels komt halen en weer thuis brengt. Dan heeft hij echt geen clue waar hij die dag heen gaat. Het is pas 20 oktober maar ik heb nu al voorpret.
Wij wassen ook met gewoon wasmiddel en als deze kleine wel allergisch blijkt te zijn heb ik nog een proefmonster Neutral liggen.
Leuk Senninha Kwebbels, de pijn is weer weg gelukkig, maar ben nu toch wel in het stadium dat ik alles goed in de gaten hou
Ik heb alle witte was met Neutral gewassen en de gekleurde met gewone wasmiddel omdat toen m'n proefzakjes op waren
Ow ja heb vanavond ook nog een verjaardag..Niet echt veel zin in maar goed, aangezien mijn toekomstige man (zo leuk om te zeggen haha) weg is ga ik de hele avond mezelf zielig zitten vinden Dus kan maar beter lekker een volgeplande avond hebben...Maa god wat moet ik kopen? Ze word 30, vind het altijd zo moeilijk. En een cadeau bon vind ik ook een beetje saai. Me vriend zei dat ik maar een luchtje moest kopen bij de douglas dan maar goed, dat is zo persoonlijk een luchtje...hmmm moeiijk
Oke maarre ik ben nogal bang dat sommige dingen zullen afgeven, heb namelijk knalroze dingen maar ook dingen met roze én wit erin...Zal ik anders eerst de kleertjes in een emmer doen om te kijken of ze afgeven? ben niet zo een waswonder..
Kijk, daar was ik waarschijnlijk 10 x langsgelopen en niet eens erop gekomen om daar iets te kopen, thnx