Nou ik heb die kinderwagen in april gekocht, dus ik mag toch aannemen dat het zeker nog onder garantie valt. Enne idd lekker niets doen is soms ook heel erg lekker hoor! Esther1986, is er iets met bloem dan? Of denk je dat?
Zo heb alle kleertjes op kleur gesorteerd. God wat een boel zeg ik zal 3 wassen moeten draaien van aleen de kleertjes, misschien wel 4 want van wit heb ik verschrikkelijk veel. Doen jullie de dekens ook?
Nou moe! Mannetje is nog steeds niet thuis! Dus ik denk bel ff. Zit ie gewoon doodleuk bij zijn broer! Kwebbels: valt nog mee hihihi ik had er toen meer hihihi kep ook al het beddengoed gedaan enzo, dekens enz enz. Niesje: Afgelopen April?! Ja dan mag je zeker hopen op garantie! Esther:Hé jah hoest met ons Bloempje? Wie is haar Buddy? Hebben jullie ook zo'n pijn bij het zitten/opstaan en lopen aan je schaambeen? Het duurt maar ff maar toch doet het zeer. Dat is toch indalen of moet ik het in de gate houden?
Senn, wat super dat je kaartje hebt weten te bemachtigen! Dus je gaat het geheim houden tot 20 oktober? Wat knap, zou ik nooit kunnen Niesje, vervelend zeg dat je problemen hebt met je wagen. Gelukkig kwam je er op tijd achter! Silla, misschien blijft je mannetje wel expres zo lang weg zodat jij eens wat rust kunt nemen! Ik ga bij mijn oma op bezoek!
Ja heb ook schaambeen pijn maar de hele tijd door vooral als ik (te) veel gelopen heb. Dan kan ik 's avond nog amper mijn been op tillen om bijv. mijn sokken uit te doen.
Hee Meiden ben ik ook weer. Niesje ik heb ook een bugaboo en je hebt er 2 jaar garantie op. De service van de bugaboo schijnt ook erg goed te zijn. Volgens de dame van de winkel waar we hem kochten, maar dit staat ook op kieskeurig punt.nl. En dat zijn toch reacties van mensen die 'm zelf hebben. Ik zou gewoon ff terug gaan! SUcces! Wel super trouwens dat damian vanacht weer heerlijk heeft doorgeslapen! Senninha, cool kaarten voor Marco! Zijn het een beetje goede kaarten in de buurt van het podium? MvP, je zal het wellicht niet meer lezen, maar toch een hele fijne vakantie gewenst. Hopelijk staan jullie nu op het punt van vertrekken Die colorprotect doekjes ga ik ook maar eens uitproberen. Ik heb trouwens wel Neutral gekocht. Volgens de kraamzorg was dit echt beter. Zelf vind ik het wel wat overdreven, maar ja. Ik maak gewoon nu dit pak op en daarna ga ik weer over op mijn eigen wasmiddel. Gister avond naar The Haque Jazz festival geweest. Was erg leuk. Het begint nu echt bijna leuker te worden dan het North Sea Jazz. Beter! VAnavond weer. DAn hebben we plaatsen gereserveerd voor Toots Thielemans. Heb er echt heel veel zin in! Nou ga maar eens even verder met de was en nog een beetje van het heerlijke weer genieten. Lee
Waar wordt dat tegenwoordig in Den Haag gehouden? North Sea Jazz was meen ik naar Rotjeknor verhuisd.
Klopt North Sea Jazz is een paar jaar geleden naar Rotterdam verhuisd omdat de statenhal afgebroken is. Heel veel mensen, incl. mensen van de organisatie vonden dat erg zonde. Een van de organisatoren van het NSJ is hierom een ander festival gestart, The Hague Jazz. Dit is dus in het congres gebouw van Den Haag. Het is wel wat kleiner omdat er natuurlijk geen echte grote zaal is, maar daardoor is het ook wel erg gemoedelijk zeg maar. De eerste twee jaar was het niet zo erg leuk moet ik eerlijk zeggen. Er speelde nog niet echt grote namen. Maar nu beginnen ze naam te krijgen en veel Jazz artiesten komen maar wat graag terug naar den haag. Gister dus oa Randy Brecker en Mike Stern. En vanavond oa McCoy Tyner en Toots Thielemans. (Zijn allemaal grote Jazz artiesten). Wij gaan al jaren naar het NSJ en ook nog steeds nu het in Rotterdam is, maar ik moet zeggen ik begin dit festival wel steeds leuker te vinden. Het is een beetje zoals het hele oude NSJ was zeg maar. Maakt het weer goed dat ik dit jaar niet naar de NSJ kan aangezien dit begin juli is
Wow dat is echt cool! Dan kan je heeeel dichtbij staan! Heb ik een keer bij George Michael gehad. Echt cool! Wel knap dat je hierover je mond kan houden zeg! Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen
Zo ben weer helemaal bijgelezen maar moet bekennen dat ik eigenlijk niks onthouden heb Heb de afgelopen dagen het hele huis verbouwt, alles staat nu eindelijk zo goed als op z'n plek. Moeten nog een wandplank ophangen en verder moet ik volgende week nog even een nieuwe dressoir kast ofzo ophalen/bestellen en dan is het klaar. Vanochtend even naar de intratuin geweest en een grote plant opgehaald, wilden er twee maar ze hadden maar 1 mooie bloempot dus daarvan hebben we er 1 bijbesteld en als die er is dan nemen we meteen nog een grote plant mee. Heb vriendlief ook meteen meegedeelt dat we binnenkort even moeten sauzen en heb de kleur al uitgezocht en laten zien dus weet hij wat hij binnenkort mag doen Hij heeft toch liever dat nesteldrang krijg en het huis ga schoonmaken dan dat ik het huis wil veranderen maar ja dat kan nog komen natuurlijk. Hebben trouwens ook nieuwe gordijnen besteld alleen dat duurt nog 5 weken, eigenlijk te lang dus maar ja zal wel moeten wachten! Ga nu even naar de bouwmarkt, schroeven halen anders hangt de wandplank volgend jaar nog niet!
heb niets van mijn buddy vernomen, zal haar eens een berichtje sturen. Erg weinig tijd gehad van de week om te lezen, had het erg druk (kan je nagaan dat ik nog wel thuis ben hahaha). Vanavond lekker naar de lama's. Heb er zin in!
Buddy nieuws Alles is goed, maar ben momenteeel erg druk en moe. Koms zsm weer op het forum Gaat dus gelukkig goed met Bloem![/b]
Das fijn om te horen dat alles goed is. Doe maar lekker rustig aan Bloem. Bd81 bedankt voor het doorgeven.
Goeden dag meiden, Heel snel een berichtje van mijn zijde. Senninha leuk dat je tickets voor Marco Borsato hebt kunnen bemachtigen. Niesje vervelend van je Bugaboo. Maar volgens mij heb je gewoon garantie hoor. Wij hebben er ook eentje, maar die staat alleen nog maar te staan, dus geen problemen. Kwebbels hier hetzelfde probleem met het wassen. Vooral de twijfel wat bij mekaar te gooien. Ik dacht het goed voor mekaar te hebben en toch is er 1 pakje wat heeft afgegeven op een ander broekje. Maar gelukkig zit dat op de achterkant en in het begin zal ze toch alleen maar liggen. En het stomme van dat pakje wat heeft afgegeven: het is heel zachtgroen en de rand is afgezet met felblauw. En dat blauw heeft dus afgegeven op een ander groen broekje. Toch stom, want het zou toch moeten kunnen, want het pakje met blauw heeft ook heel veel lichtgroen. ML vervelend dat je weer last hebt van buikpijn. Hopelijk is het inmiddels weer wat minder! Nou ik weet het even niet meer. En ik moet boodschappen gaan doen. We hebben besloten om de BBQ nog maar eens aan te steken vandaag. Tot later.