Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja hier nog eentje :( . Dus ik zeg: dan geef mij de laptop maar!

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Hier eentje die zit te playstationen gaaaappppp
    verveel verveel verveel

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Kwebbels ik denk dat een ventilator je niet gaat helpen qua babykamer en de stinkende meubeltjes. En ventilator verplaatst de lucht alleen maar en dus gaat de stank dan ook niet weg, maar circuleren door het hele kamertje.
    Wat wij hebben gedaan, is echt elk moment dat we hebben het slaapkamerraam open zetten en sowieso continue de slaapkamerdeur open. Daarnaast heb ik nog steeds alle kastdeuren en lades openstaan momenteel en dat sinds 11 april. Ik had ze laatst effe een weekje dicht gehad en toen trok ik een kastdeur open: jeetje wat een houtlucht. Dus gelijk weer open gezet allemaal. En ik heb er van die Zwitsal geurzakjes inhangen om de lekkere geur in de reeds gewassen kleding te behouden.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ach ik kan mezelf tegenwoordig hele avonden bezig houden op de laptop. Een beetje surfen hier, een beetje surfen daar. Ondertussen het forum in de gaten houden. Ik moet sowieso nog een mail aan Airmiles schrijven en ik moet ook nog een brief opstellen voor mijn baas i.v.m. mijn verzoek Wet Aanpassing Arbeidsduur (evt. met een halve dag Ouderschapsverlof). Dus zat te doen.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Senninha, wat een onwijs lief kaartje!
    Dank je, echt superlief :D

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Gelukkig kijkt mijn man geen voetbal!
    We hebben net een filmpje gekeken, heerlijk!

Senn, wat jammer dat je zwager niet mee wil. NIet te begrijpen, eigenlijk. Krijg je een kaartje en wil je niet mee...

MissPiggle, misschien kunnen jij en Duikster alsnog buddy's worden.
    Ik weet niet wat Duikster er van vindt, ze heeft mijn mobiele nummer wel al, maar ik die van haar nog niet.

Zo maar eens op bed, moet voor de verandering er morgen vroeg uit. Twee kids uit mijn klas gaan morgen hun eerste communie doen en ik ben ook uitgenodigd. Heb zoiets nog nooit meegemaakt, dus ben benieuwd!

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes!

hier ben ik weer ff..ik heb bijgelezen maar wat is blijven hangen is dat het goed gaat met Bloem.

Hier een mega klote dag achter de rug. Mannetje was weer es erg irri. Kwam laat in de middag terug en wilde "gezellig" en terrasje gaan pakken.
    Maar hij voelde de bui al hangen...ik was zo pissed dat hij zich niet aan de afspraak hield om me vandaag te helpen met de woonkamer! Maar ja dat vond ie allemaal maar raar en dat kon nu toch nog wel...maarja daarvoor moesten we wel naar de Ikea en de Kwantum. Nou zegt ie is goed...
    Loop ik gewoon 3 @%$@$# km door de IKEA (de verkorte route genomen, de gehele route binnen IKEA is ong. 6 km) voor een kastje zegt mijn mannetje..VIND HET TOCH NIETS! Nahhhh nou daar zakt mijn broek vanaf...WEKEN zeg ik dat ik dat kastje wou, een vriend van ons heeft dezelfde dus hij heeft hem niet alleen online gezien maar ook in het eggie. Toen voor een lamp....hele gave kap gezien...WEER COMMENTAAR.

Ik weet het ladies door de hormonen kan ik gewoon heel onredelijk zijn maar ik zweer het...ik was in staat om hem een flinke rechtse in het gezicht te geven!

Zegt ie...we gaan wel ff naar Leenbakker want daar hebben ze ook wel zulke kastjes. (ik wist al bij voorbaat van niet maar goed meneer was weer es str*nt eigenwijs)...Daar aangekomen, zegt ie; Goh ze hebben ook niet veel!

Toen naar de kwantum, nou MENEER was het dan (na veel 4en en 5en) toch wel eens met de staande lamp die ik graag wou hebben.
    Dussss al met al...is er dus geen REET in de woonkamer gedaan. De lamp staat gewoon nog in een doos in de woonkamer.

Toen gingen we eten bij mams en mannetje zegt na het eten...Ik ga naar een vriend en daarna gaan we naar Amsterdam....(met andere woorden ik zie hem pas morgenochten rond 5 a 6 uur in bed stappen)
    Nou meiden ik ging maar niet eens in discussie, want ik ben er echt helemaal klaar mee met dat stap en vluchtgedrag (want zo voelt het) van hem. Want hij begon inene dat ie met de "jongens" nog een weektje met vakantie zou willen of een weekendje weg bla bla.
    Anyway...Gisteravond ligt ie gewoon werkelijk van 20:00 uur - 23:30 uur te slapen op de bank...super gezellig en nu zit ik weer ALLEEN thuis!

Ik wil hem echt niet totaal afzeiken en ik weet ook wel dat die irri hormonen ook een bijdrage leveren aan deze frustratie maar ik wordt er zoooo verdrietig van...
    Even voor jullie info. wij hebben een goede relatie alles kan en mag (muv vreemdgaan) maar in overleg.
    Zijn vrienden...hebben dat TOTAAL niet...die mogen (bij wijze van spreken) nog niet eens po*pen zonder de TOESTEMMING van hun chica's. We zijn al bijna 9 jaar samen...hij is (zeggen en schrijven) in die hele periode NOG NOOIT op vakantie geweest met de boy's en 1x een weekendje LoveParade in Berlijn (welke ik voor de boy;s georganiseerd had) en nu meneer PAPA wordt wil ie inene dit soort dingen gaan doen . En dat schiet me gewoon ff in het verkeerde keelgat. Ookal weet ik dat het er nooit van zal komen gezien zijn vrienden altijd moeilijk te porren zijn voor zuks.
    Sinds ik zwanger ben lijkt het wel of hij inene allerlei dingen wil/moet gaan doen ofzo... En ik snap het wel maar houd daarbij geen rekening met mij want ik kan dat niet (als ik dat uberhaubt zou willen). Als ik niet zwanger was geweest had me het echt NIETS uitgemaakt als ie zo was want dan ging ik ook gewoon mijn eigen weg of...deed gewoon gezellig met hem mee. Maar goed...
    het spijt me dat ik jullie hiermee lastig val maar ik baal er gewoon zo van. En 100x probeer ik het hem uit te leggen en dat gaat z'n rechteroor in en stroomt er vervolgens het linkeroor weer uit, houd er hooguit 24 uur rekening mee en volgend weekend is het gewoon weer hetzelfde verhaal.

Maar goed ik hoop gewoon dat dit veranderd na de bevalling.

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Wat vervelend zeg, Silla. Wil hij nu ineens weg omdat hij misschien toch bang is dat zijn vrije leventje straks compleet weg is?
    Ik kan mij wel voorstellen dat je flink baalt van de situatie en als ik eerlijk ben: ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man elke zaterdag ging stappen!
    Ik zou zeggen: ga nu maar lekker slapen/rusten en is het misschien morgen weer een heppie dag voor je!

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Waarschijnlijk denkt ie dat ja, maar als ik het hem op de man af vraag zegt ie dat het niet zo is :(
    Maar het gekke is...dit deed ie al voor dat ik zwanger was. Hij liep zelfs regelmatig de klagen dat zijn vrienden van die "Ouwe zakken" aan het worden waren omdat ze niet altijd (meer) te porren zijn om een biertje te doen.
    Ik ging ook niet meer ELK weekend stappen (dat werd al minder) maar kep hem NOOIT tegen gehouden omdat ik het gewoon nooit erg vond.

Ik betwijfel dat morgen een happy dag wordt, want er moet echt nog gezogen e.d. worden in huis en ik kan het gewoon niet zelf (vanwege mijn rug e.d.) maar ja mannetje gaat natuurlijk weer uitslapen tot vroeg in de middag dus tot die tijd zit ik maar :rolleyes:
    Maar goed ik ga zo maar douchen ofzo en een beetje rondzappen op de tv.
    Slapen lukt me nu toch niet gezien ik zo geirriteerd ben. Maar goed...

Slaap lekker lieve Veraatje! Veel plezier morgen....

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik kan niet veel anders dan me hier volledig bij aansluiten!

Meiden ook ik ga slapie, slapie doen. Trusten.

11. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Weltrusten Essie

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Maar Silla, als er morgen nog gestofzuigd moet worden en jij kan het niet en je man lig te maffen..... dan is er maar één oplossing: JIJ gaat de deur uit. Lekker even ergens heen en de boel de boel laten! En dan gewoon proberen er een heppie dag van te maken en je eventjes niet storen aan je kerel of je ergeren aan hem.
    Maak er een dag van voor jezelf! Dat heb je toch wel verdiend?

Ik hoop dat je wel lekker zult slapen, probeer er niet te veel aan te denken en ga maar lekker fantaseren over jullie ventje. Het duurt nl niet lang meer en dan komt hij je gezellig vergezellen!

Essie, slaap lekker!

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo goedemorgen allemaal...
    Ben lekker vroeg wakker en ga straks aan de slag met schoonmoeder in de babykamer. Kleertjes strijken en wassen etc, heb der zin in! Essie, ik weet dat zo n ventilator alleen de lucht circuleert maar dat is beter dan dat het stil blijft hangen in de kamer snap je. :) Gisteren heb ik hem aangezet en de hele gang stonk er gelijk naar dus het word wel uit het kamertje geblazen, en heb alles tegen elkaar opengezet dus de lucht is echt al een heeel stuk minder als gisteren! Vandaag zet ik weer als het niet gaat regenen alles tegen elkaar open en dan hoop ik dat de lucht wat sneller weg is..Gisteren was de verjaardag heel gezellig, was om 1 uur ofzo thuis en ben daarna lekker mijn bed in gekropen...
    Silla: vervelend zeg dat je man gaat stappen etc ..ik zou daar zelf ook niet vrolijk van worden denk ik hoor. Jullie zijn samen zwanger en hij zal zich dus ook aan moeten passen(tot op zekere hoogte dan). Ik was ook best wel bang dat ik elke zaterdag avond alleen op de bank zou zitten (wij waren ook elk weekend weg) maar gelukkig valt dit mee...Nou meis maak je niet te druk en neem vandaag even lekker een rustig dagje voor jezelf ;)

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Trouwens voor degene die de earosleep hebben, ik heb er ook ''earosleephoeslakens'' bij. En er zitten allemaal rare gaatjes in, hoort dat wel? ZIjn het geen matrasbeschermers ofzo?

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Silla, mijn man was precies zo tijdens de eerste zwangerschap. Ik denk toch een soort angst voor wat er komen gaat. Het is natuurlijk niet niks wat er gaat gebeuren allemaal, je hele leven word op zn op gezet.
    Dennis had opeens het idee, ik word een oude lul, ik krijg een kind en nu houdt het leven écht voor me op. Hij ging ook opeens weer veel vaker uit. Kon ook hele lompe opmerkingen maken over mijn figuur.
    Hij heeft mij hierdoor soms flink gekwetst en ik heb de eerste zwangerschap menig traantje vergoten om onze ruzies. Achteraf kan ik het dus beter relativeren en zie ik ook in hoe gefocused ik was op de komst van de kleine en de veranderingen in mij waardoor ik hem eigenlijk vergat.
    Maar goed echt leuk was die periode dus niet, maar toen de kleine er eenmaal was, was ie helemaal verkocht en zwaar onder de indruk van Damian.
    Het is voor mannen ook best raar, wij hebben al echt een band en contact met het ukje, maar zij zien ons alleen maar opzwellen en hier en daar een trapje maar dat is niet te vergelijken natuurlijk.
    Maar dat neemt niet weg dat je alles maar moet pikken hoor, hij mag best weten wanneer hij te ver gaat.
    Succes en bedenk jullie zijn nog maar een paar weekjes met zn tweetjes, en het zou zoveel leuker zijn omdat gezellig door te brengen, zeg hem dat maar.

Veraatje, wat lief dat je voor die communies bent uitgenodigd. Ik zou ook niet weten hoe dat in zijn werk gaat.

Kwebbels, ik heb ze niet, maar volgens mij hoort dat wel zo, dat maakt dat het juist zo goed ademt volgens mij.

Ik ga vandaag maar weer eens flink wat weggooien want ik word chagi van al die zooi hier, en het regent hier dus het is de perfecte dag ervoor.
    Damian en Dennis liggen nog te slapen dus ik heb lekker mijn handen vrij.

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

goedemorgen
    als ik deze pagina zo lees is er heel wat gebeurt of ik lees het verkeerd. maar ben de hele week dus druk geweest met werken, verjaardagen en nog wat andere visites en feestjes. moet ook alles nog bijlezen vanaf pagina 1285. en daar kom ik vandaag ook niet aan toe. we krijgen zometeen nog visite voor maud's verjaardag en die blijven altijd de hele zondag plakken. maar goed aankomende week heb ik vakantie en aansluitend verlof dus vanaf nu kan ik alles beter gaan bijhouden want ik heb nu dus 3 vrije dagen, want op mijn officieele werkdagen gaan de kids gewoon naar hun oppasadressen. dan heb ik dus de handen vrij.
    maar voor nu wil iemand mij even een korte update van de stand van zaken doen via pb. dan lees ik morgen alles weer bij. misschien tot vanavond en anders tot morgen

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames goedemorgen,

Lovelykids, volgens mij is er niet superveel gebeurd.
    Nannie is van de weeënremmers af en het lijkt goed te gaan.
    Patries haar vermoeidheid had te maken met een groot tekort aan glucose dus die zit verplicht aan de suiker.
    Van Susi hebben we niets meer gehoord.

Misschien als ik nog iets vergeten ben dat iemand dat kan aanvullen.

Silla, wat Niesje beschrijft en wat er gisteren gezegd is, is ook wat ik dacht waar jou mannetje voor zich zelf mee worstelt. En dan krijgt hij jou erbij met alle hormonen. Ik denk dat het voor jullie allebei niet makkelijk is. Hij krijgt jou over zich heen omdat hij niet doet hoe jij het graag zou willen en jij voelt je in de steek gelaten. Ik hoop echt dat als de kleine er is hij inziet dat het leven niet over is na het krijgen van een kindje.

Kwebbels, nog maar 1 dagje en dan is het zover.
    Waar trouwen jullie?

Veraatje, veel plezier op de communie.
    Er zullen wat liederen worden gezongen, verhalen worden verteld, wat kaarsen worden aangestoken en de kids zijn zeer netjes aangekleed. Vaak is het een grote groep kinderen die tegelijk hun communie doen dus het zal wel druk zijn in de kerk.

ML, graag gedaan vond dat je het even nodig had. ;)

Wat een saai weer vandaag zeg, maar de regen was wel even goed voor de tuin.

18. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

goedemorgen meiden..

ik heb terug gelezen maar heb er niks van onthouden want:

Ik ben net getuige geweest van een geboorte van een jonge kitten!
    Echt zo gaaf! Mijn zus haar kat kreeg jongen.. En zonet was ik met max een ronde gaan lopen hoorde ik ineens mijn naam: Esther! Esther!
    Was mijn neefje die riep mij.. Dus ik daarheen.. Wat bleek nou werd er dus een kitten geboren, alleen kwam er een pootje en staartje uit.. En de rest wilde niet.. :confused: Mijn broer gebeld, en die vertelde heel zachtjes meetrekken. Brr.. Mijn moeder kwam als een gek onze kant op..

Dus ik hield de telefoon vast en volgde de instructies van mijn broer op.. mijn zus hielp heel voorzichtig mee.. Ja hoor daar was het rompje! Alleen het koppie nog.. Oh oh.. Dat lukt niet.. Na enige tijd proberen ja hoor daar kwam het koppie! Snel het vliesje van het gezicht gehaald.. En het ademde!

Mij zus zat ondertussen te kokhalzen, want Kimba(moederpoes) at de navelstreng op.. Ik zei ga jij maar even weg.. haha..
    Mijn neefjes vonden het allebei ook een hele ervaring..

Nou dit mijn spectaculaire morgen..

Oh ja heb ook nog budynieuws:

Goedemorgen, het is hier nog steeds rustig gelukkig! En ach ja ik word verwend, maar leuk is anders.. Doe je de groetjes aan iedereen? Liefs
    Einde buddynieuws

Liefs

19. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    goedemorgen.....

ik wil ook nog wel een buddy hebben hoor want het wordt nu toch wel spannend dusss.......

verder is hier alles weer rustig na gisteravond met buikpijn en echt behoorlijk hoor trok door naar mijn rug.

even terugkomen op het saaie mensen verhaal...ik drink rook niet manlief ook niet en uitgaan doen wij ook eigenlijk niet.....af en toe na een musical ofzo toe en daar blijft het wel bij.....

gr heidi

20. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Niesje wat heerlijk dat Damian zo lekker doorgeslapen heeft. Wil ik hier ook wel.... maar stipt 7 uur was Nick wakker, ook al beter dan 6.15 zaterdag...

Shennina fijn dat het gelukt is met de kaartjes! is er neit iemand die een nachtje bij jullie kan slapen om zo op de kinderen te passen zodat jij mee kunt?
    enne voor jou is eerder bevallen volgens mij ook helemaal niet erg voor je lijf!

BD81 dan denk ik dat ik bij jou in de zaal heb gezeten gisteren in Breda. Ik vond de lama's in elk geval erg leuk!

ook ik ben best veel thuis, in de avond op laptop of met goed boek op de bank. Ben toch erg blij met het fenomeen bibliotheek!

MisPiggle: ik vind het ook prima om met jou buddy te worden hoor! ik ben niet zo moeilijk. Pb me je tel.nr. maar, doe ik het ook naar jou.

Silla: lastige situatie. Klinkt alsof je vriend toch een beetje angstig is voor wat komen gaat en nog denkt even vlug te moeten doen wat straks misschien niet meer kan, dus veel op pad wil.
    of is hij vervroegd in een midlifecrisis?
    Overigens ook hier wel een man die momenteel wat vaker 'nog even uitgaat'. en dan pas laat thuis is.

Ik ben gisteren heerlijk uit geweest. Overdag eerst met de decembermama's van 2006 van het forum ge high-tead in utrecht en vervolgens met mannetje hapje gegeten in Breda en daarna dus naar de lama's. Nick heeft zich overdag ook prima vermaakt bij vrienden en die hebben we rond 23.00 uur opgehaald en thuis weer in bedje gelegd. Merk wel dat zo'n hele dag en avond weg langzaam aan een flinke belasting is, maar het was het wel waard!

Share This Page