Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Jihaa, kreeg net een mailtje terug en mag eindelijk de Blije Doos ophalen! :D

Daar maak je een goed punt Patries, je weet idd nooit welke gyn bij de bevalling is en dan is het toch handig dat je doordingt tot deze en dat hij goed weet wat je angsten zijn!

ML, ik ben ook gaar!

BD, fijn toch dat je zwangerschap zo vlot verloopt! Ik mag op zich ook niet klagen, maar :D vond het niet altijd makkelijk!

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

je haalt mij de woorden uit de mond. dat had ik ook op mijn notitieblaadje staa tussen de reacties die ik zo ga plaatsen.
    nog 10 blz dan ben ik weer bij dus tot zo

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

das nou niet aardig van je om het zo af te kraken ;) :)

4. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Ben gisteravond begonnen met bij lezen, pfff jullie hebben weer lekker gekletst, maar het is me gelukt.

Kwebbels, hoop dat jullie een hele mooie bijzondere dag hebben vandaag.
    Geniet ervan.

Athina, super gave buikschildering! Echt heel mooi gemaakt meis.
    Heb je al de uitslag van de blaasontstekingtest?
    Kan me voorstellen dat het een extra spannende tijd is als je vader zo slecht gaat. Hopen en duimen is het enige wat er rest.

Essie, blijf het een raar verhaal vinden met die proefdruk. De foto die je hebt is die trouwens gescand of was het al een digitaal bestand? Naja, hoop dat het allemaal goed gaat komen. Mooie buikfoto trouwens!

Miss Sil, hoop dat het sms-jes verhaal verder voor niet teveel opschudding heeft gezorgd. Weet helaas uit ervaring dat het heel pijnlijk en vervelend kan zijn. Ik kreeg vorig jaar een behoorlijk erotisch smsje van een franse journalist waar ik net een week mee in Barcelona was geweest, is toen op een flinke ruzie met Jeroen uitgelopen. Onze relatie hing echt nog aan een draadje. Terwijl ik met de journalist maar een paar woorden had gewisseld. Hij vond zichzelf schijnbaar zo goddelijk dat hij dacht dat ik wel voor hem zou vallen, bah. Was echt klote.

Patries, gave gipsafdruk en die foto's zijn super mooi geworden.

Sann, wat een schrik! Gelukkig houd jullie meisje zich goed vast en beweegd ze lekker. Hoop dat het snel over is met de bruine rommel.

Zag dat er voor een paar meiden het verlof is ingegaan, geniet ervan!

Memoiike, Isabel vind ik super mooi, stond ook op mijn lijstje. Kim wat minder, maar dat komt omdat ik niet zo van unisex namen ben.

Niesje, zou ook met het ziekenhuis overleggen of er misschien nog een andere gyn is. Zenuwen zijn normaal maar om ook nog zenuwachtig te worden van een gyn die je niet wil begrijpen is natuurlijk belachelijk! Zij moeten er juist voor jou zijn.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb miss Sil al even niet gezien, hopen maar dat alles goed gaat...

6. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Was weer een super druk weekende en op de zaak is het ook een gekkenhuis. Begin het gebrek aan energie echt wel te voelen nu.

Jeroen en ik zijn het sinds gisteren eindelijk eens over de namen.

Guus Nicolaas Wouter of Nora Marijke Lydia

De tweede en derde namen zijn vernoemd naar de aanstaande opa's en oma's.

Maagzuur word trouwens steeds erger, moet ook maar dat Gaviscon (of hoe dat ook heet) halen. Gisteren 3x overgegeven omdat ik er zo eng van werd. (zal ook wel aan de "gezonde" menu's hebben gelegen dat het nu zoveel erger was).

We gaan vrijdag t/m maandag met schoonzusje en zwager even een weekende lekker burgelijk in een huisje. Verheug me er super op.

Athina, ik weet dat je wel eerder wilt bevallen, maar niet komend weekend ajb :( hihi, want dan kan ik je buddy nieuws niet plaatsen :D

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tja ik heb de moed nog niet opgegeven. Ik heb zelf met Adobe Photoshop professional de fotootje omgezet naar 300dpi. En ik moet toegeven: als je in verkenner de 2 miniatuurweergaven naast elkaar ziet, dan is die 300dpi toch wel duidelijker. Als je ze dan weer opent is hij onduiderlijker, maar het gaat om de 2 afbeeldingen naast elkaar op hetzelfde formaat en dan is ie toch mooier en duidelijker.
    Dus ik heb gisteren de 300dpi nog maar eens gemaild om te laten kijken of het wat uitmaakt. Ook heb ik nog om een nieuwe proef gevraagd (gewoon geprint en dus niet € 70,- qua prijs). Ik wacht nog op een antwoord van de drukker.

Maar inderdaad het blijft een raar verhaal, meer omdat ze nu de fout bij ons neerleggen terwijl ik voor de proefdruk duidelijk had gevraagd of ze met het aangeleverde bestand konden werken. Nee hoor dat was geen probleem als hij maar zo klein op het kaartje moest :( .
    De foto was trouwens origineel van een CD-rom en dus niet gescand.

Wordt vervolgt.............................

8. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje niet fijn dat je gyn zo doet. Als er toch 1 ding erg praktisch is zo voor de bevalling, is het toch dat je er vertrouwen in moet hebben. Als je al niet lekker je bevalling in gaat, lijkt me dat niet echt bevorderlijk. Allicht zou een andere gyn helpen?

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou daar gaan we na al die pagina's doorgeploeterd te hebben. ik reageer alleen op de pagina's die na afgelopen zaterdag gepost zijn hoor, want anders moet ik nog reageren op de gehele vorige week.

ml meidenhanddoek bij zeeman was een prinses
    veraatje beetje een late reactie van mij. maar van dat nieuwtje van die trampoline dat was ik. bij ons heeft het zo'n 2 tot 3 wk geduurd voordat het nieuwtje eraf was.
    sann dat is inderdaad schrikken zo'n hoeveelheid bloed en ik kan me voorstellen dat het je niet in de koude kleren is gaan zitten. maar doe het rustig aan en bij twijfel moet je gewoon weer bellen hoor.
    senninha geen idee hoe dat zit met weeenremmers had er ook nog nooit wat over gehoord dat ze die niet meer toedienen na die bepaalde grens
    kwebbels alvast van harte en hoop voor je op een superdag
    silla je mannetje heeft vast een of andere drang door de zwangerschap. net zoals wij iets als nesteldrang krijgen.
    heb de katten nog maar weindig gezien vandaag maar de ene had wel op dat moment zo'n ravot bui.
    je kunt ook een inlegvelletje erbij doen voor een uitnodiging voor zo'n borrel, maar las net dat er al meer waren die dat gezegd hadden.
    esther leuk he zo'n geboorte van zo'n kitten heb het zelf ook meegemaakt en zat ook een stuit bij (van 1 van de 4) heel apart hoor
    patricia01 leuk dat je weer een beetje online komt en dat je je weer redelijk voelt. hoop voor je dat het nu ook allemaal zo blijft.
    memoikke waarom niet gewoon isa is ook lekker kort en simpel en vind ik zelf persoonlijk ook leuker als kim en isabel vind ik lang.
    moest hard lachen om je kattenverhaal. zie het nl zo voor me hoe die de sloot invalt.
    niesje is een eenmalig gesprek met een andere gyn geen optie. dan kun je daar verhaal halen en dan met je behandelend gyn dat dan weer bespreken.
    nina gaviscon is dat ook geen optie voor jou. bij mij werken rennies ook niet meer en heb van gaviscon de vloeibare in huis voor 's nachts vooral en de tabletten voor overdag en onderweg.

zo dit waren mijn reacties op datgene waar ik wat mee kon tenminste. en dan heb ik nog wat algemene dingen zoals ik hierna de reacties geef.

mooie foto's zij er weer voorbij gekomen van een aantal buiken. ben nog steeds (al 33 wk) van plan om buikfoto's te maken, maar op een of andere manier komt dat er niet van.
    uitgaan heb ik ook nog voorbij zien komen. wij zijn nooit van die uitgaansmensen geweest en missen dat dan ook niet. tuurlijk vinden we het wel leuk om een naar de bios te gaan ofzo, maar dat hoeft ook niet maandelijks van mij. sterker nog vorg jaar wou remco voor zijn verjaardag een bios en uiteten bon en die liggen er nog steeds.
    wij doen geen spreukje voor visite op de kaart, want onze ervaring is dat iedereen toch wel belt van tevoren en pas na een maand ofzo langs wil komen muv ouders,broers,zusjes en goede vrienden en die mogen toch langskomen wanneer ze willen, want als ik naar bed wil begrijpen die dat en laten ze me ook mijn gang gaan gelukkig.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En inderdaad: bij een babyborrel bepaal jij wel wie er wel en wie er niet welkom is. Als je een normaal kaartje stuurt, is in principe iedereen welkom om langs te komen.

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou dan nu een update over mezelf. vanmorgen dus naar de vk geweest en alles was weer prima. eindelijk een keer dat ik kan zeggen dat ik goed aangekomen ben. wel 1,5 kg erbij! maar goed ben nog steeds mijn gewicht van voor de zwangerschap niet voorbij daar moet ik nog 8 kg voor aankomen.
    over 3 wk mag ik weer.

zit nu thuis op de bank te wachten op een telefoontje van de kinderarts en die heeft nog 20 min om te bellen en dan is zijn tel.spreekuur afgelopen voor zover mij verteld is. en eigenlijk had ik wel even willen liggen. heb nu natuurlijk niet voor niks deze week vakantie opgenomen. dat was dus om bij te komen van vorige week en dan volgende week lekker uitgerust met verlof te beginnen. maar goed ik wacht nog wel even het scheelt ook wel dat de kids er niet zijn.

zijn er nog meer die tennis volgen hier. heb rg al de hele tijd opstaan maar wat een k.u.t.beeld zeg het begint nu weer goed te wezen.

12. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hoi Dames,

Heb zeker nog niet alles gelezen, ga ik straks thuis wel weer doen, maar even op een paar een korte reactie.

*Sann, meid, dat ik wel even schrikken inderdaad. Doe het nu maar lekker rustig aan dan! Sterkte..

*Duikster, ik zal je nummer in ieder geval bewaren, want ik zag dat Veraatje jou ook bij mij heeft neergezet. Dus jij hebt gewoon meerdere buddy's, ook gezellie :)

*Kwebbels, ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag.. Beetje late reactie :oops: , maar toch.. Beter laat dan nooit! :)

*Veraatje, heb je net even pb gestuurd, want ik ben ook buddy met Heidi geworden. Zij had ook nog niemand. Driehoeksverhouding :) :)

De rest lees ik allemaal als ik thuis kom, want ik moet nu eigenlijk op mijn kinderen (groep 5/6) letten :oops:

Liefs misspiggle

13. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Chica's!

Ben er weer, kep bijgelezen maar wederom...blijft er niets hangen want ik ben helemaal gaar!

Naar het ZH om te prikken, uiteraard liep de zooi weer uit, daarna ff snel naar de Bristol gegaan want mijn voeten explodeerde uit mijn schoenen (flatjes). Ik heb echt van die "FOUTE" knalroze flatjes gekocht waren maar 5 euro in maat 42! (kep normaal 39) het ziet er niet uit maar het loopt geweldig (met mijn "vochtrollen" erover heen hihi
    Toen weer terug naar het ZH voor de 2e prik, was 20 min. te laat maar goed ik was dan 's morgen ook niet precies om 11:30 uur geprikt. Dus de prikzuster zegt...nou over een half uurtje weer?!
    Dus ik uh? Moet toch maar 2x?
    Niet dus 3x...
    Ik was dus weer eens verkeerd ingelicht (blijkbaar) maar goed kan me ook niet meer heugen hoe het vorig jaar ging.
    Snel nog ff boodschappies gedaan...ben alleen beleg vergeten nou ja, kep nog kaas en hagelslag daar doen we het maar ff mee.
    Vanavond uiteten met de meiden...ben erg benieuwd hoe het is...viel me mee dat ik als chauffeurtje moet spelen maar kep het dit keer ook niet aangeboden hihihihi (ben nl. altijd ~ zwanger of niet~ met zuks de pisang)
    Nou ga ff languit want anders ga ik het zekers niet trekken

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

oproepje

ik wil ook wel een buddy. dus iemand? wie?
    ben een zwangere dame uitgerekend in juli en zoek iemand die ook zwanger is en dan ook nog eens in juli is uitgerekend ;)

sorry ben een beetje in een flauwe bui.

15. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland

Sorry geen interesse ben al bezet
    ;)

Nee hoor, ik weet niet wie er nog meer "Buddyloos" is maar als er niemand zich aanbied mag je mijn 2e Buddy wel zijn hoor....hihihihi

16. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Ik ben ook nog vrijgezellig, qua buddy. Ben ook uitgerekend in Juli en dus zwanger!

Ik wil jouw Buddy wel zijn hoor ;) Wil jij ook mijn Buddy worden :D

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    middag dames.

ik heb alles wel bijgelzen maar ben ook alles weer kwijt :( dus ik ga niet reageren op iedereen want dan heb ik geheid de verkeerde reactie bij de verkeerde naam.

niesje: ik zou t ook ff proberen uit te leggen en misschien dat je wel een andere gyn kan krijgen. niet prettig zo dat e straks bang bent om te persen omdat jij je zorgen niet hebt kunnen uiten.
    silla: ik zou ook een inlegvel gebruiken. veel goedkoper en dan bepaal je zelf ook t een en ander.
    memoiikke: ach gurrum arm beest. kan me voorstellen dat je je ziek hebt gelachen. zou ik ook hebben
    Patricia: fijn dat t weer wat beterder met je gaat en niet zo duizelig meer bent.
    Kwebbels. een hele fijne dag gewenst. jammer van de regen maar dat mag je geluk niet drukken toch?
    ML: als je zo gaar bent, groot gelijk dat je ff gaat maffen
    en tot slot bloem: super dat je sieraden al opgehaald zijn voor een modeshow. ze zijn ook echt wel kei mooi.
    Sann: snap best dat je je nu om alles zorgen maakt, is ook niets zoveel boedverlies. toen ik in t ZH aan de ctg moest omdat ik geen leven meer voelde was ik ook zwaar in de stress en hou ook alles scherp in de gaten en elk pijntje en dingetje valt extra op nu. sterkte en duim voor je dat t snel donderdag mag zijn voor je,.

hier ff mijn verhaal:
    Zoals gewoonlijk weer eens slecht geslapen. ben toch een partijtje stijf in mijn rug, ben echt gezegend als mijn nieuwe bed er van t weekend staat.
    voor de rest is t rustig. had zaterdag een leuke dag in hillegom. gister lekker uitgeslapen(wat ik tot nu toe elke dag doe voor t niet meer kan haha) daarna met mij pa en jeroen naar mijn zus geweest. en daar lekker gegeten. maar wat was ik brak zeg. we hebben nog tot 01.00 snachts uitnodgingen uitgeprint, randje afgefikt(om een oude schatkist look te maken) en opgerold voor in een flesje, want wij gaan een beachfeest geven dus onze uitnodging wordt een soort van flessenpost, voor onze 3 voudigfeest( trouwen geboorte onze kleine meid en de verjaardag van jeroen)\

ik ga nu ff lekker een bakkie koffie voor mezelf zetten en dan ga ik ff lekker op de bank hangen

tot later meisies. hihi

groetjes susanne

18. Selma 2

Selma 2 Lid

Feb 13, 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    Hi Dames,

Ik zal me er ook maar bijvoegen :D
    Ik heb ook nog geen buddy :oops:

Dus degene die wil?pb me dan kunnen we nummers uitwisselen!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    was ik weer! nu hangen alle gordijnen in de baby kamer :D

Leuke namen penny, vooral de meisjes naam, die van ons word namelijk
    Nova Merette Lydia (hoezo lijkt het opelkaar..) dus ik schrok me een hoedje haha. met als roep naam Novaly.

20. Heb weer een aantal namen voorbij zien komen, maar onze naam nog niet... Haha..

Hier gaat wel redelijk lekker. Vanmiddag ff french manicure setje opgehaald. ff kijken of het me lukt.

vanavond weer gym... wat vinden jullie er nou van als je eerlijk moet zijn? het valt mij eerlijk gezegd beetje tegen.. mja, iedereen is verschillend he?

nou, dat was het wel weer ff. kga zo weer ff gitaar spelen :)

Share This Page