Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb je een pb gestuurd hoor
    dus JA ik wil je buddy wel zijn

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

jippie ik heb de 300 berichten grens bereikt en nu dus overschreden zag ik net. en dat terwijl ik vandaag op precies 33 weken zit. dus misschien is 3 wel mijn geluksgetal vandaag.

3. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihi, lijkt inderdaad best veel op elkaar. Nova vonden wij ook heel mooi. Hoe komen jullie trouwens aan Merette? (nooit van gehoord :oops: )

Over gym gesproken, ik vind het best wel leuk. Vooral de tips die de lerares geeft, zij is eigenlijk fysiotherapeute en geeft 1 avond in de week les. Dus ze heeft steeds wel goede adviezen. Het groepje bestaat bij ons uit 8 meiden, allemaal heel verschillend. De eerste is net voor mij in juli uitgerekend en de laatste pas in september. Ik moet ook weer vanavond en verheug me er best op.

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Merette zo heet het zusje van mn vriend, en lydia zo heet mijn zusje.

en Nova vinden we gewoon mooi, maar voor roepnaam iets te kort, dus word het Novaly.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    oproep

Ik ben ook nog buddyloos, komt nu wel steeds dichterbij dus misschien toch wel handig om een buddy te hebben.....

einde oproep

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Vorige week ook gedroomd dat mannetje van me wilde scheiden. :(
    Werd helemaal in tranen wakker.

7. misschien is het een idee om mensen die met zn 3en te zijn te scheiden? zodat we gewoon 2 buddy's hebben per stel?

8. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Meiden ik stort even in. Kan me echt niet meer concentreren op m'n werk. Ga zo lekker naar huis.
    Pff. Hoop dat jullie vanavond niet al te veel kletsen, dan kan ik jullie morgen weer bijbenen.

Liefs en fijne avond,

Pien

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo ben ik weer effies.

Voel me echt blehhhhhhhh, dus heb even geen puf om overal op te reageren.

Sann, kan me goed voorstellen hoor dat de schik er nog goed in zit.
    Wel fijn dat het bloeden gestopt is.

Niesje, Ik weet niet of een andere gyn voor jou de oplossing is.
    Krijg het gevoel dat je gewoon bij je eerste bevalling een trauma hebt opgelopen en nu bang bent voor herhaling. Wat logisch is. Is het misschien niet beter om te kijken of je met iemand kan praten om dit te verwerken? Een soort van traumabegeleiding of zo. Dan kan jij ook met een rustiger gevoel de bevalling in. Misschien kun je hier een vraag plaatsen bij het topic verloskundigen? Misschien kunnen zij je helpen?

10. Selma 2

Selma 2 Lid

Feb 13, 2008
    66
    0
    0
    Leiden
    Hi Ingrid,

Zullen wij buddy's worden.
    We zijn volgens mij ook nog op de zelfde dag uitgerekend dus dat zou wel leuk zijn :D

Laat me maar weten of je wilt ;)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat gaan jullie eten? Ik ga denk ik andijvie maken zo, heb ik wel trek in... blablalbalab... verveel me :p

12. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    ik ga lekker sla eten!
    ga maar eens aardappels schillen want ze springen helaas niet zelf uit hun jasje! :D

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo nou ik ben ondertussen weer een beetje tot rust en kalmte gekomen.
    Het is niet zeker dat deze gyn ook deze bevalling zal gaan begeleiden dat ligt er net aan wie er dienst heeft.
    Maar ondanks alles heb ik wel vertrouwen in deze man hoor, hij heeft tenslotte ook Damian op de wereld geholpen.
    Wij hebben zowiezo al de afspraak gemaakt dat er eerder ingegrepen zal worden.
    Volgende week heb ik weer een afspraak maar dan met een andere gyn omdat deze op vakantie is.
    Maar ik ga nog wel een gesprek aan met deze gyn over mijn angst, want als hij ervan af weet kan hij er ook beter mee omgaan tijdens de bevalling.

Meiden ik ga nu met het eten beginnen dus vanavond zal ik weer reageren!
    Maar bedankt voor jullie luisterend oor of eigenlijk lezend oog haha

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Is misschien wel een idee, al is het ook niet echt lastig als mensen met zn drieen zijn, omdat het toch vooral om het door geven gaat..

15. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    He meiden,

Sorry, ik reageer ff op bijna niemand. het wil niet in mn hoofd blijven hsngen wat ik lees.
    Hier gaat het de goede kant nog steeds op. het bruin wordt steeds een beetje minder en uk beweegt ontzettend veel. Merk wel dat als ik ook maar wat teveel beweeg mn buik gespannen wordt, djus hou me maar goed rustig. Hoop dat het snel donderdag is.

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben ook net met eten begonnen. wist absoluut niet wat, maar eigenlijk had ik einig keus.
    het enige wat ik in huis had en wat te combineren is dat was gebakken aardappels, spruitjes en kipsate. qua aardappels en groente was ik wel goed voorzien alleen het vlees zat wat tegen het was of sate of shoarmavlees.
    we zullen wel zien hoe het weer smaakt.
    tot later

17. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Jes!
    Wat een toestand!. Maar begrijp ik nou goed dat je van een familielid schoppen gehad hebt. En je vriend mega boos geworden is en je dus ook niet begrijpt. En nu is het uit tussen jullie.
    Weet je het zeker dat je het op deze manier wilt laten "uit gaan".
    Eenderzijds kan ik me indenken dat je vriend op dat moment ook ff niet helder dacht omdat ie bang was dat er wat met de baby was. Kijk dat jij een famililid wilt helpen is lief maar als degene zo agressief is moet je ook aan je kindje denken. En mss dat je vriend het daarom niet zo goed begreep.
    Laat het even bezinken voordat jullie echt definitief uit elkaar gaan, want volgens mij hebben jullie beiden in de "heat of the moment" dit eruit gefloept maar of dit nou de oplossing is.
    Liever in elk geval...balen dat je zo'n rot weekend achter de rug hebt, maar gelukkig is ondanks alles goed met de beeb. Doe rustig aan hè?
    Dikke digi knuffel

18. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje Jes, wat een nare situatie zeg zo aan het einde van je zwangerschap.
    Maar heel goed dat je voor jezelf kiest ook al voelt het nu niet leuk. Heel veel sterkte de komende periode en je kunt hier altijd komen spuien hoor ook als het niet over je zwangerschap gaat.
    Een dikke knuffel van mij (((((knuffel))))))))

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Voelde me vanmorgen al niet lekker.
    Tegen het misselijke aan en mijn darmen die weer eens aan het rommelen waren (gisteravond weer grote leegloop gehad).
    Mijn buik voelt daarbij ook niet echt lekker en ben onwijs moe.
    Misschien komt er een griepje aan of zo.

Arm poezebeest, nu maar hopen dat ie niet het hele bed heeft ondergejeweetwelt. ;)

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Meid, wat vervelend zeg! Heb je vanmiddag dan nog wel even kunnen rusten/slapen? Doe maar rustig aan!

Mijn lieve poezebeest heeft niks gedaan! Het is ook zo'n schat! Ze heeft zelfs (voor zover ik het kan zien) niet in de wieg gelegen. Maar ze had wel heel veel honger, wat logisch is!

Share This Page