Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje buddy Jes wat een verhaal zeg. Het was mij in 1ste instantie ook niet geheel duidelijk hoe het verhaal zat, maar ik krijg de indruk dat de samenvatting van Silla redelijk correct is.
    Inderdaad wel vervelend dat dit zo vlak voor de bevalling moet gebeuren, maar misschien komen jullie er nog uit als jullie er wat afstand van nemen.
    Ik elk geval het belangrijkste is dat je kindje geen schade heeft ondervonden aan de schoppen.
    Heel veel sterkte in elk geval en inderdaad als er iets is staan we voor je klaar. Zowel de buddy's als natuurlijk de rest.

Dikke knuffel, Ester.

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jes, meis wat een verhaal.
    Allereerst ben ik blij dat alles met jou en je kindje goed is.
    Maar wat ontzettend rot voor jou en je vriend dat jullie op zo'n manier uit elkaar zijn gegaan. Ik hoop echt dat jullie nog een manier kunnen vinden om het weer bij te leggen.
    Sterkte meis, je weet ons te vinden als je ons nodig mocht hebben.

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan zou ze wel heeeeeeel erg blij zijn dat ze nu vrij is en naar de bak kan. :)

Heb vanmiddag twee uur geslapen en ben nog moeier dan toen ik naar bed ging. Zelfs van mannetje kreeg ik de complimenten dat ik er zo geweldig uitzag maar niet heus. Voel me ook net een wandelende vaatdoek.

Kindjes liggen nu op bed en mannetje slaapt want die moet nog werken vannacht. Dus vannacht zal wel weer een onrustige nacht voor mij worden. Heb ik altijd tijdens de eerste 2 nachtdiensten.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik hoop voor jou dat het geen onrustige nacht wordt. Misschien ben je straks wel zo moe dat je als een blok in slaap valt? :D
    En anders morgen nog maar weer op bedje! Beterschap!

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Thanks.

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou mijn gebakken aardappels zijn zo langzaamaan well done. die vent van mij is nog niet thuis en het spul staat al 1,5 uur op.
    zelf heb ik ondertussen helemaal geen honger meer.
    en als hij straks met de kids thuis komt dan kunnen die zo goed als direct door naar bed.

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nou dan zou ik ook geen trek meer hebben.

8. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

Jan 13, 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Nee inderdaad... Etens gevoel zou bij mij dan ook wel vertrokken zijn ;)

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jeetje Jes, wat een rotsituatie een paar weken voordat je gaat bevallen.
    Ik snapte je verhaal eerste instantie ook niet helemaal goed, maar misschien werd je vriend boos op je omdat je in een situatie wilde inspringen waarbij je beter uit de buurt kon blijven. Waarschijnlijk ben je in een reactie ertussen gesprongen, maar het was natuurlijk beter om afstand te nemen en zeker als je weet dat diegene zulke dingen kan doen.
    Ik hoop voor jullie dat het In the heat of the moment-besluit is geweest, en dat hij je straks gewoon steun tijdens de bevalling.
    Neem lekker je tijd en doe lekker rustig aan, jullie zijn beide natuurlijk ontzettend schrokken..moet een klote weekend voor je zijn geweest :(

Senninha, doe jij ook een beetje rustig aan meid! Straks lekker met de beentjes de lucht in, en ontspannen!

Wij hebben soep gegeten, had vanmiddag de badkamer gesopt..beter niet kunnen doen want ik liep gelijk krom van de harde buiken...eigenwijsje he :rolleyes: Dus lekker soep gegeten met stokbrood!
    Ik duik lekker mijn bedje in, met een rol Dextro voor mijn suiker en mijn strip Gaviscon tegen de maagzuur..lang leve de laatste weken ;)

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En is hij inmiddels al thuis gekomen?
    Zo ja, smaakte het eten nog?

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

hij is net binnen. en of het smaakt geen idee. werd nu alleen van de geur al beroerd. heb dus niet gegeten. maar ja heb mij vanmiddag al zat gesnoept eigenlijk. denk dat ik straks nog maar wat fruit eet ofzo.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Is helemaal goed! Moeten we natuurlijk niet tegelijk liggen te puffen hahaha. Ik stuur je wel even een pbtje!

13. Hoi meiden,

gah het lijkt wel of ik ineens constant internetproblemen heb.... ik hoop nu dat ik probleemvrij ben...
    ga maar eens teruglezen dan...

lovelykids, hoop dat zij het eten nog wel hoeven.... houtskoolaardappels lijken me niet echt lekker ;)

jes, ik lees aan de reacties dat er iets heftigs is gebeurd.. ga het even proberen te vinden... :oops:

liefs rensie

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

internetproblemen hebben we het hele weekend ook gehad, maar volgens mij lag dat eraan dat al die bedrijven gefuseerd zijn en dat alles dus op elkaar afgestemd moest zijn.

en wat het eten betreft gelukkig hadden de kids al bij opa en oma gegeten en moesten alleen wij nog. alleen wij is alleen remco geworden. ik werd er zelf gewoon beroerd van als ik het rook.

ben momenteel ook de mei-mama's in de gaten aan het houden want er is er een van de laatsten bezig met bevallen na haar nog 3 dan zijn alle dames daar bevallen.

15. Wel een raar idee, zeg... was ook eerst een mei-mama. dan zou ik nu al mijn kleintje hebben gehad...
    maf, maar deze moet maar even tot juli wachten

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

gelukkig dan maar dat nu wel alles goed gaat.
    vond/vind je het deze maand dan niet allemaal moeilijk of maakt deze zwangerschap toch wel weer heel veel goed dan?

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik sluit bij mij de boel af voor vandaag.
    ben helemaal op en ook wat chaggie. ga proberen om black knight te volgen maar als ik dat ok niks vind verder dan lig ik zo in bed.
    heb er gewoon ff de balen in allemaal en waar dat zo ineens wegkomt geen idee eigenlijk.
    zal wel zo'n hormoondip zijn ofzo

nou dames tot morgen en welterusten allemaal

18. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Jes: veel sterkte in deze rotsituatie. Hoop dat de rust terugkeert bij jullie en dat het allemaal met een sisser afloopt.

Niesje: wat een moeilijke situatie met de gyn. Hoop dat je op het moment van de bevalling zelf alles los zult kunnen laten.

pff...de rest geen idee meer.
    ik ben vanavond voor het eerst in 4 weken weer bij de yoga geweest, dat was echt heerlijk om weer effe te ontspannen, al kost het langzaam aan ook wel energie. Voel me af en toe net zo'n walrus als ik nog omdraai ergens...

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Jes heel veel sterkte meid!

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou meiden ook ik ga er weer vandoor voor vandaag. Nog ff TV kijken en dan naar bed. En dan hopen dat ik nu beter slaap. Maar je weet wat men zegt: driemaal is scheepsrecht. Dus misschien geldt dan ook voor mij en mijn slapen.

Morgen sowieso weer iemand op de zaak die een dagje mee komt draaien, om te kijken of ze mij kan vervangen op de zaak.

Kreeg trouwens vandaag alweer 2x de opmerking dat mijn buik zo gegroeid is. Ook merkte iemand op dat ze vond dat mijn buik aan het zakken is vergeleken met een aantal weken terug. Zelf heb ik die indruk ook, maar als ik het manlief vraag, ziet hij het niet.
    Wat vinden jullie als jullie de buikfoto van gisteren vergelijken met vorige buikfoto's? Is mijn buik inderdaad aan het zakken?

Nou dat was het voor mij echt voor vandaag.

Allemaal trusten gewenst.

Share This Page