Hallo allemaal! Hier even een link naar een album met foto's van Julian voor zover ze nu op de computer staan. Zodra ik me weer wat meer mens voel kom ik weer volop mee kletsen! http://www.mijnalbum.nl/Album=63RMBQTQ
ja is zeker een trotse pappa! Stond met tranen in zijn ogen toen zijn zoontje eruit getrokken/geduwt werd
Morgen dames! Zo dat is een rare gewaarwording! Ga je naar je oude vertrouwde stekkie op het forum...SLOTJE erop Moet nu wel verder naar beneden scrollen, volgens mij ga ik de eerste paar keer nog echt de fout daarmee in hahahaha Nou ons eerste echte dag in het MAMA topic Meiden we hebben wel ffies de 3003 gehaald zeg hihihih het was aanpoten maar met leuke, grappige en mooie foto's is het ons toch gelukt Nou hier een heerlijke nacht gehad! Het is een wonder maar we hebben Nilo om 20.00 de fles gegeven, halfuurtje met hem gespeeld op bed, weer ingebakerd en in zijn ledikantje gelegd..en meneer werd pas om 04.30 weer wakker Heb gelukkig lekker een paar uurtjes kunnen slapen, en voel mij al een stuk beter zeg! Hoop dat jullie ook een lekkere rustige nacht hebben gehad!
Goedemorgen meiden, Nou de eerste ochtend met zijn alle op het nieuwe forum. Wel gek hoor! Ingrid wat een leuke foto's! Ik zal me ook ff voorstellen voor de nieuwe mama's. Ik Leonie, meer bekent als Lee, 32 jaar en op 27 juni bevallen van mijn eerste kindje. Een zoontje Sandro genaamd. Patries beter dat je goed hebt kunnen slapen. Dan kan je de dag altijd weer beter aan. Hier ook goed geslapen voor de 2e nacht op rij! Sandro heeft van 11:00 uur tot 05:00 geslapen! Nu ligt hij ook nog te slapen. Maar goed, moet al weer afsluiten want moet zo met Maus naar het ziekenhuis dus ga ff een en ander regelen hier. Tot later op ons nieuwe forum! Lee PS: had gister ook echt een brok in mijn keel toen het slotje erop ging..
Wat een mooi mannetje Ingrid. En wat ziet Roeland er trots uit zeg. Echt een glimlach van oor tot oor. Het is dat ziin oren er tussen zitten anders liep die glimlach helemaal rondom.
Nou hier echt een supernacht achter de rug. Gister na mijn laatste berichtje om 22.50 uur hebben we Karsten in zijn bed gelegd en.......................... hij slaapt nog steeds! 8) Ga nu even snel ontbijten voordat hij zo wakker wordt.
Ow zal mij ook ff voorstellen voor de nieuwe dames hier Ben Patricia, 28 jaar, woon in Zuid Hollandd en ben 24 juni bevallen van een zoontje genaamd Nilo. Tsja, en verder kraam ik 9 van de 10 keer onzin uit
Zo goedemorgen iedereen. Het was idd raar om te zien dat ons topic toch echt gesloten is, maar gelukkig kunnen we hier gezellig verder kwebbelen. Al stel ik voor om het iets rustiger aan te doen dan de afgelopen dagen hihi Ik zal mij ook nog even voorstellen. Ik ben Denise aka Niesje, 28 jaar, ik heb twee prachtige mooie mannetjes, Damian van ruim 2 jaar en Roan van ruim 6 weken. Damian is geboren is na een drama bevalling geboren met een spoedkeizersnede. Roan is met een vlotte bevalling via de natuurlijke weg op de wereld gekomen. Oja en ik geef borstvoeding.
Ingrid, fijn om van je te horen, gaat alles goed met jullie? Wat een mooi mannetje is Julian. Erg leuk ook die foto van de trotse papa. Zo en dan ga ik nu Damian vangen en hem in zijn kleren worstelen zodat we weg kunnen. Er is een één of andere multiculti markt hier in de stad, net een mooi loopje met dit mooi weer
Ingrid, fijn om van je te horen, gaat alles goed met jullie? Wat een mooi mannetje is Julian. Erg leuk ook die foto van de trotse papa. Zo en dan ga ik nu Damian vangen en hem in zijn kleren worstelen zodat we weg kunnen. Er is een één of andere multiculti markt hier in de stad, net een mooi loopje met dit mooi weer
Vreemd dit, echt even wennen! Zo Senn, jij hebt een lekkere nacht gehad! Heerlijk zeg! Patricia, fijn dat jij ook lekker hebt kunnen slapen! Ingrid, wat een mooie foto's en wat een trotse papa zeg! En de meesten kennen mij wel, maar wie nog niet Ik ben bekend als Veraatje, ben 15 juli bevallen van onze prachtige dochter. Ik was toen 42,3 weken zwanger en ben dus ingeleid. Ze woog bij geboorte 4000 gram! En ik geef borstvoeding. Nog iets anders. Marin heeft nu al twee dagen dat ze een uurtje na het voeden ineens niets meer wil, behalve huilen! Niet na elke voeding trouwens want vannacht heeft ze 6 uur achter elkaar geslapen! Maar ik kan haar dan niet troosten, wat ik ook probeer. Het is uiteindelijk maar één ding wat helpt: voeden. Is dat wel normaal dan, na een uurtje weer moeten voeden? Het gebeurt ongeveer twee keer op een dag.