Ja hoor dat kan. Ik denk dat je de avonden misschien niet eens hoeft te kolven (weet niet hoe snel jij stuwing krijgt) Maar die hele dag zal je toch dan moeten kolven anders staan je borsten op ontploffen en dat is echt niet prettig bovendien verhoog je dan de kans op een borstonsteking en ik heb het nooit gehad maar het schijnt echt verschrikkelijk zeer te doen.
Damian was van het weekend ook veel aan het huilen en zat onder de uitslag. Mijn moeder zei dat dat komt door de hormonen die ze nog bij zich dragen, dat komt eruit rond 6 weken.
Dat had ik dus ook. Mijn kraamverz. zei dat het herstel tot 6 weken duurde, dus voor jou is er nog hoop, maar ik zit daar al overheen en het voelt nog steeds hetzelfde.
Ja ik heb regelmatig flipmomenten gehad, als het aan mij had gelegen dan was er een geplande keizersnede geweest maar helaas dacht de gyn daar anders over. Ook tijdens de bevalling regelmatig vlagen van paniek, maar de ruggeprik deed wonderen En achteraf verliep de tweede bevalling dus erg soepel en ben ik toch wel erg blij dat ik een gewone bevalling heb mogen meemaken. Dat moment dat je kindje eruit komt en bij je word gelegd is zo bijzonder dat had ik echt niet willen missen.
Ramoontje gefeliciteerd met je kleine vent! Maak er een leuke dag van! Silla, meis doe rustig aan..en ik ben trots op je dat je zelf naar de HA toestapt. Sterkte meid en een dikke knuffel voor jou! Uuhhh Senn jou had k gisteren gesproken! Wens Niels sterkte van mij, en je ziet mij verschijnen Hier gaat het vandaag (net begonnen) al iets beter, vannacht gelukkig goed kunnen slapen. Nilo is maar voor één voeding gekomen en heeft daarna doorgeslapen tot 08.00 uur. Ben gisteren op advies van mijn neuroloog weer omhoog gegaan met mijn harttabletten dus zit nu weer op de oude dosering van 960 mg per dag Sassa, jij vroeg wat Cluster is. Dat is een neurologische ziekte wat zich afspeelt in je tussenhersenen en heeft te maken met twee drukverschillen die eigelijk hetzelfde horen te zijn, op een gegeven moment gaan je aders zodanig opzwellen dat ze tegen bepaalde zenuwpunten aandrukken waardoor je een helse pijn ervaar. Even heel simpel en in het kort uitgelegd.. Merk dat steeds meer kindjes lekker gaan doorslapen in de nacht, goed omdat te horen! Vanmiddag heb ik mijn gesprek bij de HA over eventuele sterilisatie..zal wel een emo gesprek worden Ik ga weer stoppen, even Nilo eten geven en dan richting mijn schoonmoeder want die past even op de kids als ik naar de HA ben..daarna nog wat kleine boodschapjes halen en weer terug naar huis want het is echt baggerweer
Fijn dat je de 2e dan toch goed mee heb kunnen maken.. Ben je nu dan wel over je angst heen? Ja het lijkt mij ook geweldig om je kindje meteen bij je te hebben na de bevalling en ook het gevoel te hebben dat je er echt iets voor heb gedaan... Denk werkelijk dat de binding op die manier veel beter is! Ik dacht dat de binding met Lisette ook prima was (was geplande kz), maar na ik met Marcus het halve werk al gedaan had had ik toch al meer het gevoel er toch iets aan gedaan te hebben en voelde ik al meer binding dan dat ik met Lisette had... Maar helaas is normaal bevallen niet aan mij besteed!
Hier dus eigenlijk hetzelfde hoor (alleen vier ik de mijne vantevoren ). Weet al wel wat ik van manlief krijg , kaartjes voor het concert van Guus Meeuwis volgend jaar . (moet ze alleen wel zelf inpakken )
Klinkt heftig zeg! Heb je dat al heel je leven of is dat zomaar op komen zetten? Nou doe maar rustig aan en heel veel sterkte!
Hé meis, wel rustig aan doen hè! Wel goed dat je aan de bel hebt getrokken, dan ben je er iig op tijd bij. Als ik de lijst van je over moet nemen of iets voor je kan doen.....dan hoor ik het wel! Dikke knuffel!
Heb weer bijgelezen en het viel mee met 2 pagina's! Zag dat er een hoop kindjes lekkere nachten hadden gemaakt, heerlijk voor jullie zeg! Marcus kwam daarintegen weer vaker dan de nachten ervoor... Ik geef 's nachts nog bv maar ik denk dat dit al behoorlijk is terug gelopen want hij lijkt niet goed verzadigd hierop... Of hij had gewoon weer een dwarse nacht?! Ik zag dat er wat meiden in januari weer gaan beginnen met klussen, ik zou graag mee willen doen maar ik neem het zekere voor het onzekere en ruim 1 jaar te wachten met zwanger worden... Ik wil december 2009 weer beginnen, nog meer die rond die tijd willen beginnen? Ik ben trouwens nog beroerder dan gisteren! Kwam mijn mannetje thuis en die gaat gewoon op zijn reet zitten zo van ik heb gewerkt dus regel jij de boel maar, dus ik heb uiteindelijk Lisette op bed gelegd (wat niet altijd even van harte gaat) en Marcus steeds verzorgt. Op een zeker moment ging hij zelfs naar bed want hij was moe en Marcus was nog wakker ik vond dit erg flauw van hem want hij wist dat ik niet lekker was! Nou vannacht toen Marcus weer aan het huilen was heb ik gezegd dat hij er maar uit moest gaan want ik voelde me hondsberoerd, volgens mij had ik zelfs koorts! Nou hij ging er wel uit maar liet het vervolgens weer helemaal aan mij over! Grrrr! Snap best dat ie moet werken en uitgerust wil zijn maar ik vind ook dat hij zijn steentje wel bij kan dragen als ik mij echt beroerd voel... Zo dat was weer even mijn klaaggezang, hoe gaat het hier verder?
ik zou ook in januari wel weer willen gaan voor kindje nr 2 maar mannetje ziet dat niet zo zitten...zo snel dus ik denk eerlijk gezegd dat dec 2009 eerder in de buurt komt voor mij
Ahhh leuk, richten wij ook een clubje op Hoe gaat het met je dochtertje eigenlijk? Zag dat je bij de osteopaat geweest was? Nou wie weet helpt het jullie toch maar! Hoop dat het wel wat helpt in ieder geval!
Dat opwarmen, doe je dat dan gewoon weer in de magnetron? Of even in een pannetje met water.. Aangezien je normaal eerst alleen het water opwarmt en dan pas de melk erbij... (Tenminste, zo staat het op de verpakking)
Ik nu ook en dat bevalt me prima.. Ik moest alleen vanmorgen rond half 6 even de druk eraf kolven van de laatste voeding die ik nu heb laten vallen..