Indi moet op 29 september ook naar het cb. Ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze is! Ik schat zo'n 13,5 kilo en 81 cm.
Haha of smeken... Aaaah please, dan help je mij, kost je maar een uurtje en ik heb 75 euro hahah Zou wat zijn, zo doe ik het maar neit...
Och jeetje, hebben jullie iets verkeerds gegeten. Wel heel erg toevallig dat jullie alle 3 tegelijk ziek zijn met overgeven. Zou toch geen voedselvergiftiging zijn oid?
Ow! Even melden: Er hing op het kdv bij Mayron een krantenknipsel over dat kleine kinderen beter geen salami of ham op hun brood kunnen doen vanwege het productieproces. Er zit een stof in die een grotere kans op darmkanker geeft Bij oudere kinderen en volwassenen kan het geen kwaad maar bij die kleintjes dus wel. Ach, ik zeg het maar want voorkomen is beter dan genezen. Mayron is helemaal gek van salami dus die heeft pech...
Nou ik ga maar weer afsluiten. Moet echt ff opruimen want er ligt overal speelgoed van Indi en ze heeft haar kamertje ook nog eens lekker overhoop gegooid Ach, ze vond het wel leuk
Eerst weer drinken dat is het belangrijkste. Begin met 1 slokje (hoe dorst je ook hebt) en als je dat een 1/2 uur binnen kan houden neem je weer een slokje. Na een paar uur kan je opbouwen met 2 slokjes enz.
Tuurlijk vindt hij het spannend. Mijn overbuurjongen moet vandaag ook voor het eerst. Hij gaat Havo/VWO 2 talig doen. Jammer dat dat bij mij toen niet bestond had me enorm leuk geleken.
Dan heb je iig 1 dag. En kan ze die andere dag dan niet in een andere groep tot dat er in haar eigen groep plek is?