Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nee, dat heeft ze niet gevraagd. Ach, het is nog niet echt voor nood hoor. Ben al blij als ik 1 dag heb straks. En als het moet kan schoonmoe wel bijspringen:) Maar daar wil ik liever niet van afhankelijk zijn. Als ze ziek is ofzo dan zit je gelijk zonder...

2. kwebbels

Haha leuk is dat he!

3. kwebbels

Ja ach, ik neem het ook niet zo nauw hoor. :) Maar salami en ham heeft ze nog niet op. Wel boterhammenworst bijvoorbeeld.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    waarschijnlijk toch buikgriep, of dat we alledrie iets verkeerd gegeten hebben. Bij ons zou het nog wel eens 5 dagen kunnen duren voordat het helemaal over is. en bij mika moeten we het gewoon goed in de gaten houden. zorgen dat ie voldoende drinkt en goede plas luiers heeft enzo. Maar kon verder geen kwaad gewoon goed uitzieken veel rusten enzo

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zie ik nou goed dat Lee74 zwanger is?:$
    Ik was het begin van ons topic aan het doorscrollen en daar stond het op de 1e bladzijde.:D

6. kwebbels

Ja lekker hoor. Indi ligt nu te slapen en ik ga zo lekker even in mijn boek lezen ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Tenzij het op maandag of vrijdag is en zelfs de woensdag dan heb je altijd een back up.;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Vooral dat advies ter harte nemen en lekker rustig aan doen.
    Heeft ze nog iets gezegd mbt het drinken van jou?

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ben snel Maarit naar school aan het brengen.:$

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

maud zit idd weer in 1a met 6 van vorig jaar
    ze zijn begonnen met 12 kinderen en nu zijn het er 14 in november zullen het er 18 zijn en in januari 22 (tenminste tot nog toe bekend dan)

11. kwebbels

Oh nee hoor daar heb ik eigenlijk geen last van. Heb wel eens een tijd lang een programma op discovery gevolgd: Haunted. Ging over huizen waar geesten in zaten. Als ik dat had gezien kon ik niet meer slapen :)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja het kon niet kwaad, kleine beetjes blijven proberen. bij ons is uitdroging nog niet snel aan de orde wat bij mika wel snel is, hoefde me niet echt zorgen te maken. hopelijk ben ik er morgen weer beterder aan

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is hier net zo
    maar ik heb nu een vast 4 wk rooster dus weet altijd waar ik aan toe ben (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) en ik wou daar een vaste werkdag en woensdag of vrijdag vrij.
    hier in coevorden ben ik gewoon wel flexibel (zolang het maar redelijk is natuurlijk) en dat beaamt de bedrijfsleider ook gelukkig

14. kwebbels

Nou ben naar het postkantoor geweest en heb gelijk maar boodschappen gedaan. Kwam met een hele kar thuis aangezien er van die 1euro-aanbiedingen zijn die ik toch niet kon laten staan:) Indi's kamer is opgeruimd en ga zo maar aan de was..Maar eerst ff ontspannen met mijn nieuwe boek!!

15. Zo, was ik ook weer ff.. Vanmorgen lekker geshopt met mn zwangere dinnetje.. Die moest dingetjes hebben en was mijn hulp ff nodig. Was wel gezellig.. Christian was lekker bij Esmée thuis. Esmée heeft vanmorgen niet geslapen omdat ze zo lekker uitgeslapen heeft, dus die is rond 12 uur naar bed gegaan...

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    We zijn gisteren in Gravensteen geweest. En ik heb een rondvaart gemaakt op de Leie/Schelde. We zijn ook nog in de St. Baafskerk geweest. Verder niet in gebouwen geweest, maar wel heel veel gebouwen gezien: opera, paleis van justitie, diverse kerken, schouwburg, oude postkantoor, enz, enz.
    Ook nog de vrijdagsmarkt bezocht en gisteren de bloemenmarkt.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuk hoor.
    Ik had toen ook een armbandje gekregen van Pandora met 2 bedeltjes. Maar ik vond het een erg dure business worden om een beetje een leuke hoeveelbeid bedeltjes te krijgen. Dus hij is weer terug gegaan.

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dan zou ML het misschien kunnen weten.
    Jeetje wat zijn er al veel zwanger van ons oude toppic.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Veel plezier.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007