Ik vind dat echt hele goede service van Swarovski. Niet veel bedrijven repareren gratis iets nadat de garantie verlopen is. Zij doen dat wel ongeacht hoe oud iets is. Dikke pluim hoor. Maar mag ook wel voor dat geld. Maar diamanten zijn natuurlijk nog duurder , maar ik ben al blij met Swarovki zei ik van het weekend nog tegen Bas. Ik hoef helemaal geen diamanten hoor.
Maar als je op haar naam Troeltje zoekt, zie je niks meer van haar oude historie. Die is dus helemaal verloren gegaan. Echter de berichten bestaan nog wel.
Zie trouwens dat ook mijn eigen historie van voor augustus dit jaar weg is als ik al mijn berichten weer ga geven.
zou leuk zjn als we snel afspreken. moet wel in t weekend zijn mdat jeroen tuurlijk door de weeks gewoon werken moet. laat maar weten wanneer jullie kunnen en dan leg ik onze agenda er even naast
Wij hebben de lijst van het hele jaar en zullen met 27 eindigen. Tenzij er nog onverwacht kinderen bij komen vanwege verhuizing iod.
Is goed. Hoe is het trouwens met je nu na de brand? Ben je weer een beetje tot rust gekomen want kreeg echt een gevoel van paniek over mij heen bij jou.
dat gevoel was er ook inderdaad. maar wat wil je als je uit je raam naar buiten kijkt enje ziet de vlammen op de duinen staan. maar nu gaat t alweer. morgen zijn ze klaar met na blussen en dan gaan we ff een kijkje nemen hoe t er nu aan toe is