Fijn dat alles goed is gegaan en dat je een lekker weekendje hebt gehad. En wat goed dat Isabella los kan lopen! Ineens kunnen dat heel veel kindjes zeg.
Nou hier is blijkbaar helemaal niemand meer vanavond. Dus trusten zou ik zeggen en wellicht tot morgen.
Goedemorgen allemaal.. Hier wederom een lekkere nacht gehad. Esmée sliep wel wat later, kwart over 9 pas, maar tot kwart over 8 vanmorgen. Heerlijk... Zie dat het errug rustig is geweest gisteravond.. Susanne, wij zitten de komende 2 zaterdagen vol, maar de zondagen overdag nog niet, dus zeg het maar...
Het is hier heel rustig maar wilde wel ff doorgeven dat ik zo ga beginnen met het werk Ik moet per week zorgen dat ik 7 afspraken maak dus wish me luck, hou jullie op de hoogte!!!!
Zo het is nog rustig hier zeg. ML suc6 hoor! Verder hier een redelijke nacht gehad. En dat redelijke komt door de hondjes. Die mochten op onze slaapkamer slapen vannacht, maar onze oude tuthola denkt dat ze niet meer zelfstandig op het bed kan springen. Dus die staat dan zo'n 5x per nacht met d'r poot tegen de houten bedrand te krabbelen tot ze op bed getild wordt . Maar verder een rustige nacht. Ben wel vreselijk moe. Nou ik ga weer aan het werk.
Hallo, hoe is het hier? ML, succes! Essie, werk ze... Lijkt mij lastig zo'n hondje KK. wat een lekkere nacht. Ben jaloers! HOe gaat het nu met Esmée?
@ Veraatje : Ja, sinds dat ze geholpen is, slaapt ze ineens uit! Alleen het inslapen 's avonds gaat nog niet lekker.. Maar gewoon ff doorpakken en dan is het met 1 a 2 avonden wel over... Hoe is het met jou? Vanaf morgen mag je thuis bevallen!
Ja, het gaat wel goed. Ben er alleen een beetje flauw van... ik wil ons hummeltje vasthouden! Vanmiddag heb ik weer een groeiecho, dus kan ik weer even kijken naar onze kleine! En met jouw uk?
Hier was het weer een ramp vannacht. Hij was bijna ieder 1/2 uur wakker tot 3.30 uur. Kon om 6 uur ook echt mijn bed niet uitkomen dus ben tot 6.45 uur blijven liggen en iets later gaan werken.
Hoi hoi! Hier een lekker nachtje gehad. Indi werd wakker om een uur of 8! Gister lag ze ook iets later op bed want ik was lekker op de fiets naar mijn ouders gegaan voor een bakkie. Maar toen hadden ze voor Indi speciaal een springkussen opgezet dus toen ben ik wat langer gebleven. Gelijk ook maar blijven eten daar en na het eten weer op de fiets naar huis!! Zat lekker te gillen en te doen op de fiets dus dat vond ze wel leuk... We gaan zo even naar de ikea kijken voor een medicijnkastje want Indi kan er nu bij. Ze kan de badkamerdeur nog niet open maken maar dat duurt niet lang meer! Dus tot later maar weer!!!
Even een berichtje van Ramoontje: Bij Ramoontje is alles goed. Ze begint nu een beetje bij te komen van de verhuizing. Vandaag is ze voor het eerst een dagje alleen op de camping. Gisteren moest ze met Rick naar het CB. Hij heeft een enorme groeispurt gehad en is nu 107cm lang voor net 3 jaar en weegt 16.3 kg. Verder had hij er totaal geen zin in op het CB hij wilde niks, deed niks en de wvk zag dat het niks werd. Nu moet hij 5 oktober terug komen voor o.a. de ogentest. De wvk vond dat hij een sterk eigen wil had en een flink weerwoord tegen mama. Joost heeft linksboven een kiesrand door en linksonder staat op springen.