Chips, Esmée heeft over de hele dag maar 1 uur en een kwartier geslapen.. Ik probeer het rond kwart voor 4, 4 uur nog wel eventjes... Dan vanavond maar iets later, het is hier dichtbij toch lichtstad. Kunnen we wel ff door rijden..
KK, ,lukt het een beetje met Esmée haar slaap ritme?? Sem slaapt hier ook 1x op een dag.. Hij gaat dan ronde 12 naar bed en slaapt 2 á 2,5 uur.. Daarna pas tegen 7 uur half 8 weer.. De eerste paar x dat hij 1 slaapje ging doen hebben we Sem echt wakker gehouden..
Ja, gister heeft ze ook 1 slaapje gedaan.. Toen sliep ze tenminste wel 2,5 uur.. Alleen 's avonds was nog een beetje mis, rond kwart over 9 sliep ze pas en werd vanmorgen kwart over 8 wakker.. Ach, vanavond weer een kans
tja, esmée is gister vanzelf overgegaan op 1 slaapje.. ze werd pas rond kwart voor 9 wakker en wou niet naar bed tot 12 uur, maar was wel steeds jengelig helaas... en nu ook weer.. waren jullie kindjes dat ook?
jeroen is de eerste 2 jaar van zijn leven ook hoog blond geweest en is uiteindelijk hartstikke donker geworden. misschien dat dat bij jou meissie ook is
en nu ga ik weer ff een rijtje loveren. nikita slaapt gelukkig nog steeds dus kan ik weer ff verder. tot later
yep jammer genoeg wel...maar 2 keer op bed gooien heeft hier geen zin meer..of ze slaapt gewoon niet of ze slaapt 's avonds dan pas tegen 22 uur en dat is ook niet de bedoeling
Indi haalt hier de 2,5 uur echt niet aan slaap. Die slaapt tegenwoordig hooguit 1,5 uur. En vaak nog niet eens Nu gaat ze wel om een uur of 7 naar bed en word ze om 8 uur ofzo wakker dus vind het niet zo erg. Leuke foto Liesje! En Esther ook leuke foto
Oh en Liesje, hier hebben manlief en ik echt donkerbruine ogen. En Indi? Knalblauwe!! Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik wel eens krijg. Ach, ik weet wel beter hoor..