Ik kan me voorstellen dat je je dan helemaal niet lekker voelt. Heel veel beterschap en ziek maar goed uit.
Kijk dat zijn nou leuke dingen. Ik heb alles nog van Karsten staan dat had je zo mogen hebben maar denk niet dat haar dat staat.
Fijn dat jullie zo genoten hebben. Jammer dat Jakob niet vrij kon krijgen. Waar zaten jullie in Limburg, het zuiden?
Waren jullie vroeger ook donker dan? Zo heeft mijn vriendin en haar man bruine ogen en hun 2 kids ook. Alleen mijn petekind heeft natuurlijk blauwe ogen. Mooi hoor rood haar en blauwe ogen.
Karsten redt het op dit moment vaak niet met 1 slaapje. Denk dat het komt omdat hij 's nachts zo vaak wakker is.
Dan komt ze 's nachts aan haar uurtjes. Je hebt nou eenmaal kindjes die meer slaap nodig hebben dan andere kindjes. Hebben wij toch ook.
Aha je bent aan het sporten. Vandaar dat ik je weer niet te pakken krijg. Ik wil hier ook een proefles Zumba doen maar met hoe het nu gaat met mijn bekken zit dat er helaas niet in.:x
weet nog van vorig jaar dat we geeindigd zijn met 36 kids. de klas was toen opgesplits naar 2 lokalen. als ze dit jaar weer groter worden als 26 dan gaan ze de klas ook weer opsplitsen