De 3 kerktorens op 1 foto: Belfort, St. Baafs en St. Niklaas. Er is maar 1 plek in Gent waar je ze alledrie op 1 foto krijgt:
Mijn lieve meid. Ze lijkt al zo groot op deze foto. En ik vind haar er hier ook zeer stoer uit zien met haar spijkerbroek, sportieve vest en zilveren sneakers:
En dan de laatste (want ik kan nog uren doorgaan zoveel mooie foto's hebben we!). Helemaal links een kroeg, echter omdat er maar 5 mensen in konden, hebben ze ernaast een nieuwe grote versie gebouwd later. Op de achtergrond is de klok het het oude postkantoor te zien.
Ze loopt inderdaad heel stabiel aan 1 handje. In Gent liep ze trouwens aan een touwtje, dus nog minder houvast.
joehoe. mijn favoriet. ik vindt dat zon mooi gebouw he. maar miooie fotos essie. en inderdaad een aanrader als je van mooie hystorische gebouwen houdt. ik heb t ook enorm naar mijn zin gehad toen wij er waren
zo ik heb heerlijk getraind en ook nog eens heerlijk gedoucht. echt t was zoooo warm in de hal dat normaal ademen er niet bij was maar ik heb t weer overleefd, ik ga er dus ook van tussen en ben er morgen weer. trusten allemaal en een fijne nacht gewenst
Wij gaan zeker terug! En dan wederom naar hotel Harmony. Het was alleen wel jammer dat ze echt overal de stad aan het restaureren waren. Je kon echt nergens komen of de boel lag overhoop. Wanneer waren jullie er ook alweer?