zo, mevrouwtje is wakker.. heerlijk, 2,5 uur geslapen. ben bezig de wasmachine handmatig leeg te laten lopen.. ding geeft storing.. grrr... ach ja, komt wel weer goed.. lieve sem, heel erg bedankt voor je lieve kaartje.. knuffel van esmée
irritant he als de wasmachine kuren heeft, mijne was meteen overleden ook dus moest toen een neiuwe aanschaffen.
Nou ja zeg. Rij ik helemaal naar het winkelcentrum bij Ling om naar de Action te gaan, bij ons was het niet op voorraad, zit de halve stad zonder stroom. Winkelcentrum dus dicht en onverrichtte zaken weer naar huis.:x En mijn gevoel zei nog zo dat ik beter gelijk naar huis kon gaan. Volgende keer toch maar weer naar luisteren.
Fijn joh dat het zo lekker gaat thuis. Kan me voorstellen hoe je je voelt om een onderwerp te laten rusten terwijl je hele hart er vol van is. En wat je noemt met recht een boef zeg! Moet Karsten hier niet proberen om mij een tik te geven dan krijgt hij mooi een tik terug. Groot gelijk dat je er lekker even uit wil. Tijd voor jullie zelf is heel belangrijk.
en zal ik je eeens wat vertellen?? ze zijn niet eens op komen dagen terwijl we t hele balkon leeg moesten maken omdat hun zouden schilderen vandaag. en daarom zit ik nu met een container is de douche opgescheept. stelletje ***:x
ze heeft de hele nacht heerlijk geslapen vor zover ik t mee gekregen heb, heb haar iig niet gehoord vannacht dus t is gewoon een schone slaapster haha
Fijn dat je er weer bent, heb je ook gemist. Hier gaat het niet zo. Heb weer flink last van mijn bekken en daardoor loopt niets zoals ik het wil, iig niet in het tempo zoals ik zou willen.:x Maarit heeft sinds een week een eigen kamer en dat vindt ze wel leuk. Ze heeft het er niet zoveel over. Op 28 september geloof ik, een dinsdag, hebben we de intake bij de orthopedagoge en zij is ook psychologe dus daar kunnen we vast wat mee. Karsten slaapt de laatste 2 nachten weer wat beter voor het eerst sinds weken maar de afgelopen week was echt een ramp en liep ik echt op mijn tandvlees. Dinsdag krijgen we de rest van de uitslag van het bloedonderzoek want nog niet alles was binnen. De urinekweek en keelkweek waren goed. Wat ze kon zien van de bloed uitslagen is dat hij waarschijnlijk een erg lage weerstand is en op die manier heel makkelijk virusjes oppikt en dus verhoging heeft. Volgende week weet ik dus meer en dan kan het zijn als het klopt wat zij zegt dat hij de komende maanden prefentief op de ab wordt gezet en als het van het voorjaar dan weer beter weer wordt dan moet zijn weerstand beter zijn en zijn lichaam het zelf aankunnen. Even afwachten dus. Met Sven en Niels is alles goed verder. Wanneer heb je nou de 1e echo?
Ik schrik niet zo snel hoor. Weet uit ervaring dat met een 2e of 3e het veel sneller gaat omdat het allemaal al een keer opgerekt is geweest.