oh lekker is dat! ~heb je helemaal geen idee wie het gedaan kan hebben? maar is het niet zo dat ze automatisch langskomen van felicitas? het enige wat ik heb ingevuld is dat gedoe van prenatal en felicitas kwam ook langs....
dat heb ik eerst gedaan! als ik eenmaal achter laptop zit kom ik er niet achter weg (schrijf dan niet altijd mee maar volg het geouwehoer helemaal haha ) en voor je het weet huilt er alweer eentje van de honger.... of de aandacht natuurlijk
ik ga zo denk ik maar ff een sigaretje roken...heb mijn slechte gewoonte na de zwangerschap weer opgepakt .
heb je er soms ook wat lekkers bij? popcorn ofzo? en dan savonds komt je man.. ah schat.. wat heb ik vandaag gemist?
dan doe je het niet! heb je nog een reden waarom je schoonmams morgen niet kan komen je moet nodig in huis bezig
haha ja idd en hij zich maar afvragen wat ik de hele dag doe... en 's avonds niet eens meer tv wil kijken!
mijn schoonmama komt juist voor dat soort dingen haha die heeft hier gister mooi de ramen gelapt! en mijn moeder komt liever om met brenden te spelen!
Nou snap niks van die test je brein, volgens mij heb ik een uitgebalanceerde brein... Ondertussen nog gebeld en Lisette is ziek aan het worden dus die ligt wat te jammeren op bed... Pfff soms is moeder zijn wel vervelend hoor!