Zo, 't was gezellig vanavond en we hebben Esmée ff 1x gehoord, maar dat was nog geen 20 sec. ! Het lijkt echt goed te gaan.. slaap lekker allemaal en tot morgen!
Hoi hoi, ben ik nog even! Heb een gezellige avond gehad met mijn vriendin maar ga zo echt lekker slapen. Was niet van plan het zo laat te maken maar als het gezellig is....Nou is het ook zo dat we elkaar niet zo vaak zien dus voor die ene keer! Essie en KK: Sen had mij gebeld met de vraag of ik maandagavond op de kids wilde passen. Uiteraard wil ik op die schatten passen dus daar was ze mee uit de brand geholpen Oh en ontzettend goed van Merel dat ze een paar losse stappen heeft gezet!!! Ik ga lekker slapen! Weltrusten!
Oh ja, dit is de jas die ik voor Indi gekocht heb: http://www.prenatal.nl/Images/Producten/2633825.jpg Hij ziet er in het echt wel leuker uit vind ik
Hier weer een waardeloze nacht.:x Tussen 22 en 1 uur zijn we er al 6x uit geweest'. Daarna waren we het zat en hebben we hem op zolder in het campingbedje gelegd want Sven was er ook al door wakker geworden. Toen lag meneer vanaf 5.15 uur weer te huilen en om 6.15 heb ik hem maar in bed genomen tot de wekker. Uit bed had hij 37,0 dus dat is mooi alleen geen land met hem te bezeilen. Ik vond een hem erg warm en een 1/2 uur later na een poepbroek toch nog even de temp opgenomen en zat hij al op 37,8. Denk dat vandaag de dag is van de naweeën van de prik van maandag. We gaan wel zien met hem vandaag. Ik zal niet zoveel online zijn vandaag want heb rete veel te doen. Morgen kinderfeestje van Sven en zondag zijn gewone verjaardag, dus een heleboel voorbereidingen. @Bloem hoe is het met Wessel? Heeft hij vandaag nog last of is het weer over?
Zo, goedemorgen allemaal! Hier is mevr. dus gisteravond rond 10 voor 8 na haar poepbroek in slaap gevallen en heeft doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur! Eindelijk lijkt het beter te gaan. Mja, we kunnen nog terugval verwachten natuurlijk, maar tot nu toe ben ik er tevreden mee...
Senn, wat balen van je nacht zeg! Hopen dat het idd door de prikken komt zeg! Esmée moet 7 oktober voor de prikken. 3 dagen voor mn uitgerekende datum.. Grrr...
Sen wat een boutnacht zeg :x En ook voor Sven vervelend aangezien hij er ook wakker van wordt! KK fijn dat je zo´n lekkere nacht hebt! Hier ook een goede nacht. Indi werd wakker om ongeveer 10 voor 8.
Zo, ik ga eens ff lekker met Esmée beneden spelen.. Nou ja, zij spelen, ik bankhangen denk ik maar ff...
Ja ik ga ook weer ff.. Ff een bakkie koffie drinken en Indi in de gaten houden. Die vind het erg leuk om aan alles te zitten wat dus juist niet mag.
Senninha, balen zeg van je nacht kan inderdaad wel komen door die vervelende prikken. Hier ligt Wessel nog op 1 oor dus hoe het vandaag is kan ik nog niet zeggen Hoeveel dagen kunnen ze er last van hebben? Want ze zeggen tussen 5 en tien dagen, maar bij Wessel merkte je het vanaf dag 5 of is dat stilte voor de storm en kan het nog erger worden bij dag 10? Want ik vind het allemaal meevallen, ik had verwacht dat hij ziek zou worden maar het is niet meer dan wat meer aanhankelijk en sneller huilen.
Fijn hoor, dat de operatie voor je gevoel zo goed geholpen heeft en dat je nu een lekker vrolijk en knuffelig meisje terug hebt. Het slapen zal dan ook vast snel weer beter gaan, als het nu al zo snel toch lijkt te helpen!
Zo ik ben weer bijgelezen! Senninha: hopelijk kun je vandaag nog een beetje je rust nemen, want jullie nachten zijn ook niet altijd helemaal geweldig volgens mij! En succes met de voorbereidingen voor de verjaardag van Sven! Hoe oud wordt hij? Ik ga even lekker wat drinken met Arinde en dan boodschappen doen. Als ze straks lekker ligt te slapen probeer ik nog even langs te komen. Maar het zal niet veel zijn. We gaan vanavond richting Groningen, daar wonen mijn schoonzus en zwager. Dus we gaan daar even een weekendje heen. Gezellig!
Linnielin:Leuk hoor, een weekendje weg! Nou ik ga even Indi aankleden en ff naar de prenatal, Heb ontzettend veel leuke kleertjes in de nieuwe collectie gezien. En aangezien het frisser word heb ik dus geen keus. Ik zal ze moeten halen Nou ga er weer vandoor want Indi probeert nu op de vensterbank te klimmen via de bank!
Senn, wat een rotnacht zeg. KK. lekker gepland 3 dagen voor je uitgerekende datum linnielin, veel plezier in groningen. is dat ver van jullie af?? esther. gefeliciteerd met je nieuwe baan, is inderdaad een stuk minder reistijd zeg voor de rest weet ik t niet meer sorry. hier gisteren de stad in geweest. heb van die kadobonnen een winterjas bij prenatal gekocht. moest zelf 7 euro bijleggen dus goedkoop jasje voor ons haha. daarnaast heb ik bij de v&d nog nieuwe schoentjes voor de winter gekocht. erg leuk allemaal. Kwebbels die jas die jij hebt had ik ook nog in mijn handen, erg mooi. toen we terug waren nikita lekker op bed gelegd, lag er uiteindelijk om 21.00 uur in en heeft door geslapen tot 7 uur. nu ga ik een poging wagen om een vlek uit nikita haar truitjes te halen en mijn best doen me niet te ergeren aan die schilders, lopen gewoon naar binnen toe omdat ze er anders niet bij kunnen (ze zijn de deur en raamkozijnen aan t verven) tot later weer
Kan dat niet iets vervroegd worden onder het mom dat dat te kort op je uitgerekende datum is? Trouwens lekker dat Esmée zo heeft doorgeslapen.
Balen dat jij dan weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Hopelijk zijn het inderdaad zijn prikjes. Veel plezier in elk geval met de voorbereidingen van Sven's verjaardag en feestje.
Ja echt wel hè. Net stond ze ook weer een seconde of 10 tot 20 los in de box. Ben benieuwd hoe snel ze echt los gaat lopen!